KUD Matiček razpisuje za dne 18.11.2017 literarno delavnico z naslovom
ŽETEV PRED SETVIJO,
namenjeno avtorjem, starejšim od 15 let, ki bi radi svoje ustvarjanje poglobili, nadgradili, razširili besedni izraz, ali zgolj izvedeli, kaj o njihovih tekstih mislijo tisti, ki se s tem že dlje časa ukvarjajo.
Obseg poslanih besedil:
Proza in dramski teksti – do 5 strani (lahko tudi odlomki daljših tekstov, kratke zgodbe ali odlomek iz romana), poezija – do 5 pesmi. Pričakujemo besedila, ki še niso bila objavljena v knjižni obliki.
Mentorji
Pesniško delavnico vodi Feri Lainšček, pisatelj, pesnik, dramatik, scenarist, avtor filmskih predlog.
Delavnico proze pa mag. Ana Porenta, pesnica, pisateljica, učiteljica, urednica.
Prijava
Avtorji naj svoja dela pošljejo do petka, 10. novembra 2017, po elektronski pošti na e-naslov: kud.maticek@gmail.com, z zadevo: ŽETEV PRED SETVIJO2017. Pripišite čim več o sebi in omenite svoje ustvarjalne izkušnje, želje in potrebe.
Delavnica se bo odvijala v stavbi krajevne skupnosti Spodnja Polskava, Spodnja Polskava 270, dobimo pa se v soboto, 18. 11. 2017, ob 10:00 par korakov vstran, v gostišču Vintar, Spodnja Polskava 273, na dopoldanski kavi, kjer si razdelimo naloge.
Udeležba na delavnicah je prostovoljna in brezplačna. V KUDu Matiček smo se odločili na ta način spodbuditi razmišljanje in pisanje v naši lepi slovenski besedi.
Kontaktna oseba za več informacij je Milan Novak. Pokličite ga na 041 695 153.