Revija Mentor
razpisuje
literarni natečaj za srečanje manjšinskih pesnikov in pisateljev
»SOSED TVOJEGA BREGA 2011«
Tradicionalno (33.) srečanje letos organizira Javni sklad RS za kulturne dejavnosti skupaj s svojo izpostavo v Ljubljani 16. in 17. aprila 2011. Namenjeno je samo avtorjem, ki – ne glede na državljanstvo – stalno ali začasno bivajo v Sloveniji, pišejo pa predvsem v svojem maternem jeziku (ne v slovenščini).
Pogoji:
Avtorji naj do 15. februarja 2011 v izvirniku (torej ne v slovenščini) napisana dela pošljejo v dveh izvodih na naslov: Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, revija Mentor, Štefanova 5, 1000 Ljubljana, s pripisom »Sosed tvojega brega 2011«.
Obseg: proza in dramski teksti – do 10 strani (lahko tudi odlomki daljših tekstov), poezija – do 15 pesmi. Prevodi v slovenščino so zaželeni, niso pa nujni.
Vsak prispevek mora biti označen s šifro, v posebni kuverti pa naj bodo naslednji podatki: ime in priimek avtorja, naslov, letnica rojstva, poklic, telefonska številka, naslov e-pošte. Vsi navedeni podatki bodo uporabljeni samo za namene, ki jih obsega ta razpis.
Poslana besedila bo pregledala posebna žirija, ki bo med vsemi poslanimi prispevki izbrala najboljše za državno srečanje (največ petnajst avtorjev).
Izbor literarnih besedil bo objavljen v reviji Paralele. Avtorji odstopijo svoja besedila za objavo brezplačno.
Državno srečanje Sosed tvojega brega 2010 bomo pripravili v Ljubljani 16. in 17. aprila 2011. Na programu bo literarna/prevajalska delavnica s priznanim književnikom in prevajalcem, literarno-glasbeni recital s predstavitvijo najboljših avtorjev, predstavitev novih knjig sodelujočih avtorjev in gostov …