(13. december 1939, Ljubljana). Po končani gimnaziji je študirala angleški in slovenski jezik in po diplomi poučevala sprva na osnovni, nato pa na srednji šoli v Domžalah in Kamniku. Zaradi invalidnosti se je predčasno upokojila. Za svoja otroka in vnuka je napisala in objavila več otroških pesmi in zgodbic, izpovedne pesmi, prozo, tudi humor, je začela objavljati šele pozneje.
Po upokojitvi je postala članica Literarnega kluba upokojencev Slovenije LIKUS in je pesmi objavila v zbornikih tega kluba. V letu 1998 se je vključila v literarno delavnico Univerze za tretje življenjsko obdobje v Domžalah. Objavljala je na radiu v oddaji Mehurčki (otroške pesmi), Literarni nokturno, v zbornikih literarnih prispevkov Jutri bo sijalo (Univerza, 1998), Jesen pod lipo (1999) in Jesenski šopek (2000) in v Letnih časih (haiku). Zadnja tri leta sodeluje na ženskem literarnem maratonu v Mariboru in se udeležuje literarnih delavnic. Njen haiku je bil objavljen v mednarodni številki revije Frogpond v skupini desetih slovenskih avtorjev, ki so med petindvajsetimi državami z vsega sveta zastopali Slovenijo. Zadnji dve leti je sodelovala na Festivalu humorja v Rogaški Slatini (obakrat objava v zborniku) Na natečaju Radia Ognjišče in Mohorjeve družbe Moj čopič je beseda je dobila prvo nagrado za poezijo v skupini starejših udeležencev in na pesniškem turnirju v Mariboru je bila izbrana med dvanajst finalistov.
Publikacije:
TIHE POTI, pesniška zbirka, samozaložba, Domžale 1998
ZAJČEK MIKEC IN TELEVIZIJA, zbirka otroških pravljic, samozaložba, Domžale 1999
NAJ BOM REKA, pesniška zbirka, Mariborska literarna družba, Maribor 2001
ODMEVI TRENUTKOV, pesniška zbirka, samozaložba, Domžale 2004