(*1962, Gradačac) Šolal se je v Boboti, Vukovarju in Osijeku. Diplomiral je na filozofski fakulteti v Novem Sadu iz primerjalne književnosti. Magistriral je na katedri za srbsko in primerjalno književnost univerze v Novem Sadu. Piše literaturo (poezijo), filozofska besedila, se ukvarja z uredniškim delom (pripravil je predavanja vladike Nikolaja Velimirovića, ki so izšla v štirih izdajah, posthumno je pripravil za objavo besedila filozofa Milana Kovačevića, objavlja v revijah Krovovi, Istočnik, Polja, Sveske, Savremenost, Nove ideje, Vukova zadužbina, Luča, Glas omladine, To jest, Stav, Dnevnik, Nove ideje, Ovdje, Sveske, Sunčanik, mariborskem Kontaktu in Locutio online. Živi v Bački Palanki, kjer je odgovorni urednik Književnega kluba Dis. Leta 2001 je v Bački Palanki začel izdajati revijo »Sunčanik«. Leta 2004 je prejel Oktobrsko nagrado občine Bačka Palanka za področje družbenih dejavnosti in za razvoj multikulturnih zvez in odnosov. Leta 2005 je prejel priznanje občine Trpinja za poseben prispevek pri ohranjanju kulturne identitete in povezovanju srbske etnične skupnosti z matico.
Doslej je objavil:
BOJE BUNILA, pesmi, To jest (revija), Filozofska fakulteta Novi Sad, 1998
DUŠA SRBIJE, zbornik Nikolaja Velimirovića, KZNS, Novi Sad 1993, druga izdaja Istočnik, Nevkoš, Oktoih, Novi Sad – Podgorica 1995, tretja izdaja Dobrica knjiga, Novi Sad 2000.
KJERKEGOROVE SFERE EGZISTENCIJE, Krovovi, Sremski Karlovci 1997, druga izdaja Logos, Dis, Bačka Palanka 2003.
IMITACIJE (priredil in objavil zbornik filozofskih zapisov Milana Kovačevića, Istočnik, Novi Sad, in Krovovi, Sremski Karlovci, 1998
VOČAR, soavtor, Institut za geografiju PMF, Novi Sad 1998.
PTOLOMEJSKI OBRT, LDIJ Veternik, 1999
KA SLOVENSKOM ISTOLIKU, Atom, Bačka Palanka 2001
SUSRETANJE KULTURA, srpsko-slovačke književne veze, Logos – Dis, Bačka Palanka 2004.
BOBOTA, soavtor, Logos, Bačka Palanka, Občina Trpinja, RH, 2005