… so večne mokre sanje samskih moških, manj pa poročenih in koruznikov. Idealna ženska kot popolnost moških sanj brez težav, zapletov in prepirčkov obstaja verjetno samo v moški domišljiji, pa še to samo takrat ko vsaj nekaj metrov proč ni nobene ženske moških sanj.
Seveda ima vsaka ženska več plusov kot minusov, a je prehod iz samskega stanu v razmerje, še bolje pa v resno zvezo za njega stresen, evforičen in čustven. Skratka medeni tedni. Ko pa se poliže ta sladkoba pride grenčina – a večini moških jo uspe posladkati. Lahko rečemo, da sta po dveh mesecih skupnega življenja dala najhujše skozi, a kaj je tako hudega če se dva imata rada? Po 2 mesecih, če se prilagodista, izražata naklonjenost in poskrbita da postelja dovolj pogosto škripa sta v malih nebesih.
Ker pa je hudič v podrobnostih, je za idealno ljubezen potrebna tudi primerna finančna podlaga, čeprav za samo ljubezen to ni ključni faktor. Je pa pomemben. Njega moti pri njej to, njo pri njem spet kaj drugega, ona preveč zapravljiva, on preveč varčen, a kot rečeno ljubezen zgliha vse. Če je notranjost razumska, zunanjost pa spravljiva jima pač ne spodrsne ravno pri vsaki malenkosti ali mogoče prikupnem sosedu ali sosedi? Večkrat kot se izpove ljubezen, bolj drži da je ženska po defoltu nekakšno grajenje gradov v oblakih. Vsaj približno skupni interesi, izlet v naravo namesto razpravljanja o brezplodni politiki, in sanje o skupni družini – vendar nikar ne hiteti maratona, če jima ne uspeva na kratke proge. Času je treba reči čas, razočaranja zaradi ljubezni pustiti ob stran, in brzdat svoj ego. Ker nihče ni popoln, je nemogoče pričakovati da se bo vaša sanjska ženska po defoltu povsem prilagodila vam, in vam v vsem ustregla. Toda če boste dan začeli prijazno z tistim znanim, boste korak dlje od ločitve ali prekinitve koruzništva. Ker se včasih še sami sebe ne prenašamo, je treba slabe trenutke preglasiti z prijetnimi toni radosti ljubezni. Razni spin doktorji vam bodo glede ljubezni svetovali vse mogoče, predvsem pa zaračunali, a veliko lepše in ceneje je v njej ugotoviti da je to nekaj najlepšega kar se vam lahko zgodi v življenju. Čeprav že hip za tem o tem niste najbolje prepričani, vas bo mogoče ona prepričala z svojimi ljubezenskimi čari? Če boste vašo ljubezen vozili in negovali previdno, počasi in ljubeče, bo bogato vzcvetela. Težave bodo zgledale manjše, samo na tisti znani ne pozabite. Pa na njen rojstni dan. Če ste pa mogoče še vedno samski, se lahko potolažite, da če boste letos še, mogoče naslednje leto ne boste več. Do realne ljubezni pa lahko še vedno sanjate vašo sanjsko žensko po defoltu.