(*1958, Frascati, Castelli Romani) italijanski pesnik. Svojih prvih dvajset let je preživel s starši in petimi brati v planinskem naselju Monte Còmpatri, v istem okraju. Nato se je preselil v Rim, kjer še vedno živi. Diplomiral je iz modernih književnosti. Poročen je in ima dva otroka. Začel je delati zelo zgodaj in nato, ko si je nabral veliko izkušenj, je leta 1983, kot šegavo piše sam, priplul v udobni pristan italijanskega Senata, kjer sicer ni senator, le uslužbenec. Leta je objavil pri založbi Manni-Lecce knjigo Divisori orientali (Vzhodne pregrade), in zanjo prejel nagrado Alfonso Gatto 2003. Leta 2004 pri založbi Lietocolle (Faloppio – Como) je izšla njegova tretja zbirka Poesie della terra (Pesmi o zemlji), ki je bila prevedena tudi v španščino in še prej revijalno tudi precej pesmi v slovenščino v mojem prevodu. Pri tržaški založbi Il Ramo d’Oro je izšla leta 2005 knjiga Il male inconsapevole (Nezavedno zlo – finalist za nagrado Sandro Penna). Marca 2007 pa pri LietoColle zbirka Mappe colombiane (Kolumbijski zemljevidi), ki bo izšla, prevedena v spanšćino, Mapas colombianos, tudi v Južni Ameriki. In leta 2008 je izdal pri rimski založbi Azimut zbirko Tevere in fiamme (Tibera v plamenih). Objavlja v številnih italijanskih revijah in antologijah. Organizira readinge in literarna srečanja, zlasti s skupino I libri in testa (Knjige v glavi), ki so tudi na internetu (www.ilibrintesta.it) Ustanovitelj in urednik internetske revije podob, idej in Poezije (httpwww.filidaquilone.it) - (Niti papirnatega zmaja), kjer je bilo doslej predstavljenih s precejšnim izborom pesmi v izvirniku in prevodu kar lepo število sodobnih slovenskih pesnikov, med njimi – navajam po spominu - Maja Razboršek, Boris A. Novak. Matjaž Kocbek, Peter Semolič, Barbara Korun, Niko Grafenauer, Peter Kolšek, Vanja Strle, Kajetan Kovič in Anica Perpar. Je član žirije prestižne mednarodne nagrade Pier Paolo Pasolini (www.premiopasolini.it). O sebi pravi, da veruje v poezijo in v politiko, v ljubezen in v prijateljstvo. In da ni slučaj, da ima rad rdeče vino. Opozarja tudi, da bolj kot pesniške zbirke piše pesniške knjige-romane, saj so vse pesmi v njih zelo tesno povezane. Izbrane pesmi so iz predzadnje knjige Nezavedno zlo, ki je bila sicer napisana po Kolumbijskih zemljevidih, tiskana pa pred njimi.
Publikacije:
JUTRO NA TRGU NAVONA, pesniška zbirka, Scheiwiller, 1991
DIVISORI ORIENTALI (Vzhodne pregrade), pesniška zbirka, Manni-Lecce, 2002
POESIE DELLA TERRA (Pesmi o zemlji), pesniška zbirka, Lietocolle, Faloppio – Como, 2004
IL MALE INCONSAPEVOLE (Nezavedno zlo), Il Ramo d’Oro, Trst, 2005
MAPPE COLOMBIANE (Kolumbijski zemljevidi), pesniška zbirka LietoColle, 2007
TEVERE IN FIAMME (Tibera v plamenih), pesniška zbirka, Azimut, Rim, 2008