NATEČAJ ZA NAJBOLJŠA OSNOVNOŠOLSKA LITERARNA GLASILA
Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti Revija Mentor
Štefanova 5, p. p. 1699, 1000 Ljubljana, Slovenija
tel.:+ 386 1 24 10 500, 2410 516
e-pošta: Dragica Breskvar
Ljubljana, 22. januar 2009
Natečaj za najboljša osnovnošolska literarna glasila
Revija MENTOR vabi uredniške odbore šolskih literarnih glasil in njihove mentorje, da sodelujejo na natečaju za najboljša osnovnošolska literarna glasila. Na ta način bi se radi še bolj seznanili z literarno ustvarjalnostjo otrok v osnovnih šolah in njihovimi objavami v šolskih glasilih in drugih literarnih publikacijah (zborniki, samostojne knjige posameznih avtorjev), hkrati pa dali avtorjem, mentorjem in šolam priložnost za posebno javno predstavitev.
Zanimajo nas najnovejša (samo literarna) glasila z letnico 2007/08 in tudi samostojne knjige učencev, ki so izšle v tem času.
Med vsemi poslanimi glasili bo žirija, ki jo sestavljata profesorja Miha Mohor in Dragica Breskvar, izbrala tri najboljše, vse publikacije pa bodo marca 2009 razstavljene v Muzeju novejše zgodovine v Celju. Razstava bo namreč ena od prireditev v okviru XXI. Roševih dni 2009, tradicionalnega literarnega srečanja za osmošolce in devetošolce, ki ga vsako pomlad v Celju pripravljata Javni sklad RS za kulturne dejavnosti s svojo Območno izpostavo Celje in Osnovna šola Frana Roša Celje.
Nagrade bomo podelili na osrednji prireditvi Roševih dni v Celju, in sicer 26. marca 2009. Isti dan bo tudi otvoritev razstave vseh poslanih glasil, seveda s poudarkom na nagrajenih.
Glasila in druge publikacije naj uredništva pošljejo do 15. februarja 2009 na naslov: JSKD, revija Mentor, Štefanova 5, 1000 Ljubljana, s pripisom »natečaj za literarna glasila«.
Poslane knjige in glasila ne bomo vračali, ampak jih bomo shranili v knjižnici JSKD v Ljubljani in v Celju.