(*24. januar 1961, Kranj), pesnica, je svoje otroštvo preživela v Škofji Loki, kjer je tudi končala osnovno šolo. V Kranju je obiskovala Srednjo upravno administrativno šolo. Leta 1991 sta z možem odprla družinsko podjetje za avtoservisno dejavnost, s poudarkom na servisiranju pnevmatik. Zato je tudi uspešno opravila vulkanizerski izpit. Njena želja po nadaljevanju študija se je realizirala leta 2002, ko se je vpisala na Višjo strokovno šolo, smer poslovni sekretar na Gea College v Ljubljani. Že v srednji šoli je nastopala na kulturnih prireditvah v okviru šole. Takrat je tudi začela pisati pesmi. Med pomembnejše nastope šteje je predstavitev pesniškega prvenca v Miheličevi galeriji v Kašči v Škofji Loki (oktobra 1997); povabilo KUD Škofja Loka (oktobra 1998) za samostojni literarni večer v Mestni galeriji Škofja Loka; gostovanja na Radio Sora, Radio Kranj, Radio Tržič, Nova Gorica, Logatec, v oddaji Naše korenine (Gorenjska TV); predstavitev pesniške zbirke ŠOJA v kapeli škofjeloškega gradu (v oktobru 2001), literarni večer v Klubu prešerne zdravljice v Ljubljani (konec leta 2002 in januarja 2003). Poleg tega je v Klubu prešerne zdravljice večkrat vodila otvoritve slikarskih razstav in predstavitve knjig drugih avtorjev.