Velepodjetje Coca-Cola je svojčas, še zlasti v petdesetih in šestdesetih letih prejšnjega stoletja, skupaj z ameriško vlado razširilo močno marketinško sporočilo, da »kjer se ne pije coca-cole, ni demokracije«. Na eni od mnogih demonstracij v letih 1968–1972 proti vojni v Vietnamu in ameriškemu vojaškemu posegu v Kambodži je skupina študentov nosila transparente, med njimi enega z napisom S Coca-Colo v Vietnam!. Če me spomin ne vara, je omenjene transparente in študente posnel Tone Stojko, objavila pa jih je tedanja hrvaška revija Arena. V domačem kraju sem čez vikend obiskal prijatelje, ki so mi pod nos pomolili revijo s fotografijo, na kateri sem bil tudi sam, in me kar hudo okrcali: »Kaj niti na takšnih hvalevrednih demonstracijah ne morete brez reklame!« Kajpak smo nerodno situacijo nemudoma razjasnili, sam pa sem se vrnil v Ljubljano z novo izkušnjo, a malce kislim nasmehom.
Velepodjetje Coca-Cola je svojčas, še zlasti v petdesetih in šestdesetih letih prejšnjega stoletja, skupaj z ameriško vlado razširilo močno marketinško sporočilo, da »kjer se ne pije coca-cole, ni demokracije«. Na eni od mnogih demonstracij v letih 1968–1972 proti vojni v Vietnamu in ameriškemu vojaškemu posegu v Kambodži je skupina študentov nosila transparente, med njimi enega z napisom S Coca-Colo v Vietnam!. Če me spomin ne vara, je omenjene transparente in študente posnel Tone Stojko, objavila pa jih je tedanja hrvaška revija Arena. V domačem kraju sem čez vikend obiskal prijatelje, ki so mi pod nos pomolili revijo s fotografijo, na kateri sem bil tudi sam, in me kar hudo okrcali: »Kaj niti na takšnih hvalevrednih demonstracijah ne morete brez reklame!« Kajpak smo nerodno situacijo nemudoma razjasnili, sam pa sem se vrnil v Ljubljano z novo izkušnjo, a malce kislim nasmehom.