Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti
REVIJA MENTOR
Štefanova 5, p. p 1699, 1000 Ljubljana, Slovenija
tel.:+ 386 1 24 10 500, 2410 516
e-pošta: Dragica Breskvar, spletna stran: JSKD
Ljubljana, 4. februar 2008
MENTORJEVA PROZNA DELAVNICA
Ljubljana, februar–marec 2008
Revija Mentor vabi na Mentorjevo prozno delavnico, ki jo bomo pripravili v Ljubljani februarja in marca 2008. Potekala bo enkrat na teden štirikrat zapovrstjo (po štiri šolske ure) v knjižnici Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti na Cankarjevi 5 (pritličje). Vodila jo bo pesnica, pisateljica in esejistka Lela B. Njatin. Delavnica se bo začela v sredo, 20. februarja, ob 17.00, končala pa v sredo, 12. marca 2007.
O delu: Pisateljska delavnica bo pripomogla k temu, da se pisateljice in pisatelji utrdijo v literarnem ustvarjanju. Udeleženke in udeleženci delavnice si bodo med seboj predstavili svojo literaturo in se pogovarjali o vlogi literarnega ustvarjanja v njihovem življenju. Posvetili se bodo več fazam pisateljskega ustvarjanja: navdihu, izbiri motivov, odločitvi za prozno obliko, objavljanju in javnemu nastopanju. S preučevanjem zglednih del in izpopolnjevanjem lastnih veščin pisanja bodo nadgradili dosedanje pisateljsko ustvarjanje. Spoznali bodo načine analiziranja literarnega ustvarjanja in značilne prozne strukture. Pisateljska delavnica bo udeleženke in udeležence spodbudila, da zavestno oblikujejo lastno ustvarjalno pot tako, da bodo na njej izrabili svoje kreativne potencialne v prid svojim namenom.
O mentorici: Lela B. Njatin je svojo pisateljsko pot začela tudi z objavami v reviji Mentor in udeležbami na srečanjih pod okriljem JSKD. Na začetku je pisala poezijo, potem pa kratke zgodbe, roman, pravljico, radijske igre in eseje. Njeno najbolj znano delo je roman Nestrpnost (Aleph 1987, ponatis 1991). Nagrajena je bila z zlato ptico in nominirana za večernico. Objavljala je v večini slovenskih literarnih revij ter v številnih tujih. Samostojne knjižne objave v tujini ima v češkem in hrvaškem jeziku, v angleščini, francoščini in nemščini pa so njena dela izšla v zbirkah več avtorjev. Organizirala je šole kreativnega pisanja revije Literatura v Piranu, vodila Trubarjev sklad in Center za slovensko književnost.
Skupaj s prijavnico naj udeleženke in udeleženci pošljejo:
- en stavek, s katerim označijo svojo literaturo;
- letnico, ko so začeli pisati;
- število literarnih enot, ki so jih že napisali;
- navedbo medijev, v katerih so že objavljali;
- eno lastno prozno delo, ki je po njihovi presoji najboljše*;
- eno prozno delo drugega avtorja, ki jim je najljubše*.
Navedejo naj tudi, kaj pričakujejo od pisateljske delavnice.
*Če prozna dela, za katera so se odločili, presegajo 30.000 znakov (brez presledkov), naj pošljejo odlomek, dolg največ 10.000 znakov (brez presledkov).
S seboj na delavnico naj prinesejo papir in pisalo.
Stroški in prijava: Izpolnjeno prijavnico pošljite na naslov: Revija Mentor, JSKD, Štefanova 5, 1000 Ljubljana, s pripisom »za prozno delavnico« do 17. februarja 2008.
Kotizacija za delavnico znaša 45 evrov (DDV je vključen). Plačate jo po položnici, ki vam jo izstavi JSKD.
Dragica Breskvar, prof.
samostojna svetovalka JSKD za literarno dejavnost in
urednica revije Mentor