NATEČAJ ZA NAJBOLJŠA OSNOVNOŠOLSKA LITERARNA GLASILA
Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti
REVIJA MENTOR
Štefanova 5, p. p 1699, 1000 Ljubljana, Slovenija
tel.:+ 386 1 24 10 500, 2410 516
e-pošta: Dragica Breskvar, spletna stran: JSKD
Ljubljana, 3. januar 2008
Ljubljana, 10. januar 2008
POVABILO K SODELOVANJU
Natečaj za najboljša osnovnošolska literarna glasila
REVIJA MENTOR vabi uredniške odbore šolskih literarnih glasil in njihove mentorje, da sodelujejo na natečaju za najboljša osnovnošolska literarna glasila. Na ta način bi se radi bolj seznanili z literarno ustvarjalnostjo otrok v osnovnih šolah in njihovimi objavami v šolskih glasilih in drugih literarnih publikacijah (zborniki, samostojne knjige posameznih avtorjev), hkrati pa dali avtorjem, mentorjem in šolam priložnost za posebno javno predstavitev.
Zanimajo nas najnovejša (samo literarna) glasila z letnico 2006/07 in tudi samostojne knjige učencev, ki so izšle od leta 2002 pa do danes.
Vse poslane publikacije bomo marca 2008 razstavili v Osrednji knjižnici Celje. Razstava bo ena od prireditev v okviru srečanja Roševi dnevi 2008 (gre za tradicionalni literarni natečaj za osmošolce in devetošolce – pripravljajo ga Javni sklad RS za kulturne dejavnosti s svojo OI Celje in Osnovna šola Frana Roša Celje).
Najboljša tri glasila bomo nagradili s knjižnimi darili, ki jih bomo podelili na osrednji prireditvi Roševih dni v Celju, in sicer 19. marca 2008. Isti dan bo potekala tudi okrogla miza na temo osnovnošolska literarna glasila.
Glasila in druge publikacije naj uredništva pošljejo do
5. februarja 2008 na naslov: JSKD, revija Mentor, Štefanova 5, 1000 Ljubljana, s pripisom »natečaj za literarna glasila«.
Poslane knjige in glasila ne bomo vračali, ampak jih bomo shranili v knjižnici JSKD v Ljubljani in v Celju.