Zdruzenje ustvarjalnih ljudi na podrocju kulture Maribor organizira literarno vikend delavnico, v kateri bo tekla beseda o literarnem ustvarjanju, literarnih tokovih, nacinih pisanja, moznostih objavljanja in se marsikateri drugi temi povezani z literaturo.
ZA KOGA?
Za vse, ki imajo radi literaturo in tudi sami pisejo ter bi radi v ustvarjalnem okolju izpopolnili svoje literarne vescine, izmenjali svoja mnenja in pridobili nove izkusnje, ki jim bodo nedvomno pomagale v nadaljnjem literarnem ustvarjanju.
KDAJ IN KJE??
Delavnica bo potekala v soboto 25. in nedeljo 26. novembra v planinski koci Cojzarica na Mariborskem Pohorju.
KDO BO TAM??
Delavnico bo vodil vodja literarne sekcije ZULK-a Nino Flisar, urednik, pesnik in publicist. Literarni gost bo pesnik, prozaist in dramatik Zdenko Kodric, ki bo predstavil svojo literarno pot in svoje poglede na literaturo.
KOLIKO STANE??
Sama delavnica je brezplacna, placa se samo hrana in bivanje. Kotizacija, v katero je vstet polni penzion in prenocevanje, je 4.000 SIT. Za prenocevanje je potrebo prinesti s sabo spalko, rjuho in prevleko za blazino.
PRIJAVE?
Vsi zainteresirani se lahko za delavnico prijavite na ZULK, Oroznova 5, Maribor oz. 02 252 12 57 ali zulk@zulk.si. Zazeleno je, da na ta naslov posljete tudi kak svoj literarni izdelek.
Vabljeni!
Program:
Sobota, 25.11.2006
9:00 Zbirno mesto ZULK (Slomskov trg)
9:30 Odhod z avtomobili na Pohorje
10:00 Prihod in namestitev
10:30 - 12:00 Predavanje O strategijah literarnega ustvarjanja (predava Nino Flisar)
12:30 Kosilo
14:30 - 16:30 Analiza in diskusija o literarnih besedilih
udelezencev (vodi Nino Flisar)
17:00 - 18:00 Literarni pogovor s pisateljem, pesnikom in
dramatikom Zdenkom Kodricem
18:30 Vecerja
19:30 Literarni vecer udelezencev delavnice
21:00 Vecerno druzenje (predstavitev neodvisnih zalozb)
Nedelja, 26.11.2006
8:00-9:00 Zajtrk
10:00 Literarni dopoldan: pogovor o moznosti objavljanja literarnih del v literarnih revijah in v knjizni obliki ( predstavitev vodi Nino Flisar)
11:30 Odhod domov
ZULK - Zdruzenje ustvarjalnih ljudi na podrocju kulture
Sedez: Valvasorjeva 26, 2000 Maribor, Slovenija