(skladbu možete skinuti sa web stranice Gradske knjižnice Oroslavje)
Forma:
Dobrodošle su i tradicionalne i moderne forme haikua.
Broj radova:
- Najviše 1 neobjavljeni haiku / hajga po kategoriji na zadanu temu
- u kategoriji 4. fotografija koju autor šalje na natječaj treba biti kvalitetno snimljena, JPG formata, veličina slike minimalno 3400 x 2400, px - 300 dpi, haiku treba biti ukomponiran u fotografiju, biti njen sastavni dio. Ime i prezime autora treba napisati u naziv dokumenta, a ne na sliku.
- u kategoriji 5. Svi po 1 neobjavljeni haiku na zadanu fotografiju.
NAPOMENA UZ HAJGU: Ilustrator rada ne mora biti autor haikua, ali mora biti iz iste dobne skupine (1.- 4. / 5.- 8. razred, srednja škola). Ilustracija nije vjeran prikaz haikua, već naprotiv, maštovit, kreativan i originalan dječji uradak, primjeren dobi učenika, u bilo kojoj likovnoj tehnici na kojem autor haiku ispisuje rukom.
Rok dostave radova: 27.10. 2024. godine
- za osnovnoškolce i srednjoškolce koji šalju hajge (haiku + crtež, format A4) poštom na adresu:
Franjo Ordanić
Zelengajska 4A
49243 Oroslavje
Hrvatska
Molimo navesti ime i prezime učenika, razred i školu te ime i prezime mentora, kao i kontakt broj telefona ili e-mail adresu.
Podatke bi bilo poželjno napisati elektronski pa zalijepiti na poleđinu. Radovi se ne vraćaju! Molimo, zaštitite primjereno likovne radove. - ostali na: mail: franjo.ordanic@gmail.com
Nagrade: Dodijelit će se jedna prva, jedna druga i jedna treća nagrada te do tri pohvale za svaku kategoriju.
Finale natječaja bit će početkom prosinca u Domu kulture Oroslavje.
Podaci o članovima prosudbene komisije bit će objavljeni nakon završetka natječaja.
Nagrađeni autori će biti obaviješteni putem elektronske pošte.
Promičemo radost stvaranja, stoga molimo sve autore, male i velike, da pošalju vlastite uratke.