(* 1948, Spodnja Polskava). Oba starša sta bila učitelja, oče zraven še ravnatelj. Družina se je pri njegovih šestih letih preselila na Pragersko in tam je opravil prve štiri razrede osnovne šole. Začel se je učiti harmoniko na Nižji glasbeni šoli v Mariboru in je preostale štiri razrede osemletke obiskoval tam. Končal je Gradbeno tehniško šolo v Mariboru (1966) in se po njej vpisal na Fakulteto za arhitekturo, gradbeništvo in geodezijo v Ljubljani, a je študij opustil tik pred koncem. Poročil se je, dobil otroka in se zaposlil v občinski upravni službi.
Pesmi je začel pisati v srednji šoli skupaj z Jankom Jelnikarjem, s katerim ga je povezalo vseživljenjsko prijateljstvo. Mentorica je bila profesorica Marija Debelak. Po neuspešnem poskusu objave v Mladih potih je ostal pri priložnostnem pisanju, po letu 2000 pa se je vpisal v krožek kreativnega pisanja, ki ga je vodil Vladimir Štefanec, se priključil pesniškemu krožku Lipa v Domžalah pod vodstvom Zlatke Levstek. Sodeloval je z Jankom Jelnikarjem pri fotografski razstavi v Mariboru (2007), se udeleževal srečanj starejših avtorjev pri JSKD (2007, 2009 in 2010), se udeležil tudi državnih srečanj in objavljal v zborniku V zavetju besede. Udeležil se je pesniške delavnice z Urošem Zupanom. Objavil je pesmi v reviji Prostor pod soncem, reviji OtočjeO in na portalu Pesem.si.