RAZPIS ZA LITERARNE DELAVNICE 25. PESNIŠKA OLIMPIJADA
JSKD, 0I DRAVOGRAD v sodelovanju z Javnim zavodom Dravit, ZKD in KMKC KOMPLEKS
razpisuje
razpis za literarne delavnice
25. PESNIŠKA OLIMPIJADA
RAZPISNI POGOJI
Srečanje je namenjeno dijakom in študentom s statusom (ob prihodu bodo izbrani kandidati priložili veljavno potrdilo o vpisu).
Kandidati naj organizatorju po elektronski pošti pošljejo deset (10) svojih pesmi.
Pesmi naj bodo napisane in shranjene v programu Word, nujno v enem dokumentu (ampak vsaka na svoji strani) ter opremljene z imenom in priimkom.
V posebnem Word dokumentu naj bodo avtorjevi podatki: ime in priimek, letnica rojstva, telefonska številka, naslov stalnega prebivališča ter naziv šole oz. fakultete in letnik.
Izbor snovi, tem in motivov pesniškega snovanja je docela v avtorjevi domeni.
NAGRADE
Organizator bo najizrazitejšega avtorja po izboru letošnjega mentorja nagradil s kotizacijo za Literarno šolo 2025 (JSKD), z (najmanj) eno tiskano in/ali spletno objavo njegovih pesmi ter s knjižno nagrado, s katero bodo nagrajeni tudi vsi udeleženci 25. Pesniške olimpijade.
DELAVNICE in BIVANJE
Za vse izbrane kandidate bodo organizirane pesniške delavnice, literarni nastop, prehrana in prenočišče (9.-10.11.2024) .
Simbolična kotizacija znaša 25c ter se povrne s podelitvijo knjižne nagrade.
Kotizacija se poravna na mestu dogodka.
Robni pogoji
Prijave, ki ne bodo zadostile vsem pogojem, bodo izločene iz natečaja.
Organizator si v primeru večjega števila prijav pridržuje pravico do izbora udeležencev na osnovi strokovne ocene poslanega pesniškega dela.
Organizator si pridržuje pravico do kasnejše spremembe programa in načina izvedbe delavnice zaradi morebitnih tehničnih ali drugih tehtnih razlogov.
PRIJAVA
Izbor pesmi naj kandidati skupaj s svojimi podatki pošljejo najkasneje do nedelje, 20. oktobra 2024, na elektronski naslov barbara.zvirc@hotmail.com, s pripisom »25. PESNIŠKA OLIMPIJADA«.
O izboru in programu bodo kandidati po elektronski pošti obveščeni najkasneje do nedelje, 27. oktobra 2024.
Vodja projekta Pesniška olimpijada
Barbara Žvirc
Vodja JSKD 01 DRAVOGRAD
Robert Preglau
* S poslano prijavo se strinjate, da se vaši podatki hranijo izključno za namen obveščanja o rezultatih natečaja in organizacijo dogodka. Rezultati natečaja (ime in priimek) bodo objavljeni na spletni strani Pesniške olimpijade, na
socialnih omrežjih in v medijih.