Na Radio študent sem na povabilo glasbena urednika Riharda Kisliha prišel sredi leta 1970, potem ko sva se srečala v študentski menzi, kjer je ugotovil, da vem nekaj o glasbi in da imam doma že kar lepo število plošč izvajalcev kot Jimi Hendrix Experience, Cream, Grateful Dead, Who,Kinks, Yardbirds, Temptations itd. Te plošče sem potem predstavljal v oddaji Tolpa bumov, potem pa jeseni tistega leta celo zmagal na tekmovanju revije Mladina, kjer nas okoli dvajset mladih tekmovalo vsak teden v glasbenem kvizu. Prireditev je vsak teden prenašal tudi Radio študent (mimogrede, na petem mestu je bil Drago Vovk, ki je kasneje ustanovil popularno postajo Radio sraka). Za nagrado sem dobil 1000 dinarjev in si takrat kupil nov gramofon, medtem pa postal tudi šef diskoteke, kjer se nismo družili samo ljubitelji glasbe, ampak smo igrali tudi šah in tarok.
Na radio sem nato pripeljal še moja soseda Andreja Zdraviča in Toma Pirca in takrat smo pričeli z glasbeno/govorno oddajo Gorkičeva vas zabava. Na naš račun je RŠ takrat pričel z oddajanjem tudi v nedeljo. Lahko se pohvalim, da sem sodeloval tudi pri organizaciji nastopa angleške skupine Status Quo, ki jih je RŠ pripeljal v Halo Tivoli 10.9.1971 (to je bil prvi koncert v organizaciji RŠ in ne Mungo Jerry, kot piše v knjigi Brez nagobčnika. Mungo Jerry so nastopili 21. 2. 1972!). Status Quo so bili tako veseli druženja z mano, da so mi nato z odra Hale Tivoli poslali pozdrav in mi celo posvetili eno skladbo!
Julija 1972 sem za 15 mesecev odšel v vojsko v Bosno, ko pa sem se vrnil, sem od septembra 1973 dalje spet delal na RŠ. V začetku leta 1974 pa me je poklical kolega Rihard Kislih, ki je medtem dobil redno službo na Radiu Ljubljana. Rekel je, da je glasbeni urednik Jani Kenda šel v vojsko in iščejo novo moč. Usoda je hotela, da sem takratno vodstvo uspel prepričati, čeprav jim moji dolgi lasje niso bili ravno po godu in maja 1974 sem se redno zaposlil na Radiu Ljubljana. Da, letos bo minilo natanko 50 let! Tu sem nato ostal vse do julija 2014, ko sem odšel v pokoj.
Pa še to. Kot velik ljubitelj športa sem leta 1975 ustanovil ekipo Radia študent, ki je nato zelo uspešno nastopala v moščanski ligi malega nogometa vse do leta 1982.
Za konec bi omenil še tri moje dobre kolege, ki pa jih danes na žalost ni več z nami: 2012 se je poslovil Tomo Pirc (tudi on je kasneje delal na Radiu Ljubljana), leta 2016 pa moj menedžer, kot sem ga sam imenoval, Rihard Kislih in istega leta še eden prvih tehnikov, pa tudi ljubitelj glasbe in odličen šahist, Radovan Bulatović. Seveda jih pogrešam, no, ostali so vseeno res lepi spomini, z upanjem, da bo Radio študent še naprej uspešno deloval.