(* 17. 12. 1943, Maribor). Diplomiral na Ekonomski fakulteti Maribor, pred tem obiskoval srednjo ekonomsko in srednjo glasbeno šolo. Leta 1965 se je vpisal na Višjo ekonomsko komercialno šolo Maribor, kjer je bil tudi predsednik Zveze študentov in izvoljen v Svet združenja visokošolski zavodov Maribora. V letu 1966 je nastopil delo tehničnega sekretarja v uredništvu KATEDRE in to funkcijo opravljal do konca leta 1968. Eno leto je bil tudi član njenega uredniškega odbora. Zaposlen je bil v PTT podjetju Maribor in opravljal dela na ekonomskem, novinarskem in kulturnem področju ter kasneje, pri Pošti Slovenije, tudi na področju marketinga.
Leta 1990 je ustanovil družbo Glasbeno založbo - instrumenti HARTMAN d.o.o. in bil do upokojitve njen direktor. Pomembno je njegovo delovanje na glasbenem področju, kjer je bil 52 let dirigent Pihalnega orkestra Pošta Maribor, je ustanovitelj in ravnatelj glasbene šole ter ustanovitelj Godbe veteranov Štajerske. Od leta 1976 dalje je tudi funkcionar v Zvezi slovenskih godb, od tega 25 let njen predsednik, ter funkcionar v raznih mednarodnih organizacijah na področju glasbe.
Za svoje delo je prejel številna priznanja in odlikovanja, med drugim ZLATO PLAKETO Javnega sklada za kulturne dejavnosti Slovenije, Mestni pečat Maribora, Gallusovo plaketo in leta 2022 Medaljo Republike Slovenije za zasluge pri razvoju godbeništva in glasbene kulture na Slovenskem.