V galeriji RRRudolf gostimo makedonskega slikarja in grafičnega oblikovalca Ladislava Cvetkovskega s serijo plakatov, katerih izbor predstavljamo tukaj. Razstavo z naslovom »Quo vadis, brat Ikar« smo odprli 7. decembra 2016
Quo vadis (brain)
Kam gre naša civilizacija.
Шарено / Pisano / Colourfull
Osebni komentar na idejo pisane revolucije. Sicer je bil ta plakat ves čas na pokrovu pick-up avtomobila, ki je prevažal razglas, in je bil vedno del protestniške skupine na ulicah Skopja.
Жабокречина / Žabja mlaka / Backwater
Plakat predstavlja komentar na aktualno situacijo v Makedoniji.
Смоквин лист / Figov list / Fig leaf
O korumpiranem makedonske umetniku, ki trdi, da je avantgarda on, a je le marioneta vladne administracije, ki na veliko omogoča oženje svobodnega ustvarjalnega prostora.
Кафански оратор / Kavarniški orator / Pubs big gob
Za vse macho-balkanske frajerje, ki so glasni samo v kavarnah, a ko stopijo iz kavarne, so ponižni in mlahavi poltroni, ki molčijo in nič ne storijo za svobodo in boljše zivljenje.
Морал / Morala / Moral
Reakcija na nemoralno obnašanje politične elite v Makedoniji, čeprav je plakat vezan na neustavno selektivno amnestijo obsojencev in tistih, ki so od predsednika države deležni preventivne, vnaprejšnje amnestije. Plakat je lahko tudi v funkciji hipokrizije politikov in oligarhov.
Нуркачи / Potapljači / Divers
Kaos, ki je nastal zaradi poplave v okolici Skopja, ko so se državne institucije žal izkazale popolnoma nedorasle situaciji in so bili ljudje prepuščeni pomoči samoorganiziranih skupin ljudi. Tudi se nanaša na kritiko dela občanov, ki so pasivni in ravnodušni do vsega, kar se v Makedoniji dogaja.
Зло / Zlo / Evil
Reakcija na nemoralno držo elite. Natančneje, nanaša se na trditve opozicije, da so medetnični spori pod kontrolo vladajoče garniture makedonske in albanske strani.
Gaudeamus што? / Gaudeamus kaj? / Gaudeamus what?
Ogrožanje neodvisnosti državne Univerze Sv. Cirila in Metoda. Nanaša se na izredne oz. neregularne volitve študentske skupnosti, v katere se je vmešala delujoča politična struktura in so uporabili celo specialno policijo.
Help Japan radioactivity
Radioaktivnost v naravi je na Japonskem posledica eksplozije atomskih bomb nad Hirošimo in Nagasakijem in tudi nedavnih nesreč v jedrskih elektrarnah.
За една буква проблем ли ќе правиме /Ne bomo delali težav zaradi ene črke / One letter? Is it really an issue
O kaosu pri gradnji zunaj vseh norm in pravil, povezani s korupcijo in kriminalom. Zato je uporabljena besedna igra med graditi in krasti.
Quo vadis, brat Ikar
Plakat za razstavo »Quo vadis, brat Ikar?«, ki smo jo odprli 7. decembra 2016 v galeriji RRRudolf v Mariboru.