Javni sklad Republike Slovenije
za kulturne dejavnosti
Območna izpostava Mozirje
Kulturno umetniško društvo
STOPinJE
RAZPIS
META•FORE
srečanje aforistov
21. oktobra 2016, v Medgenborzi na Rečici ob Savinji, ob 17.00.
Javni sklad RS za kulturne dejavnosti – Območna izpostava Mozirje in KUD STOPinJE vabita k sodelovanju literate aforiste vseh generacij, ki pišete tovrstno vsebino.
Ker je vsak začetek negotov, bo prvo srečanje namenjeno predvsem medsebojnemu spoznavanju in druženju s prebiranjem vaših besedil širši javnosti.
Želimo si, da bi tovrstno srečanje preraslo v tradicionalno obliko združevanja aforistov, ki bi bilo podprto tudi s strokovnim delom, ter s tem omogočen napredek avtorja pri pisanju tovrstnih vsebin.
Pogoji sodelovanja:
– Na srečanju lahko sodelujejo izključno pisci aforizmov s svojimi še neobjavljenimi besedili,
– izbor snovi in tem aforističnega snovanja je docela v avtorjevi presoji,
– kandidati organizatorju predhodno, po elektronski ali navadni pošti, pošljejo izpolnjene prijavnice in v vpogled priložijo 15 aforizmov,
– kandidati se na srečanju predstavijo z vsemi poslanimi besedili (15). V primeru večjega števila prijav, se število prebranih besedil omeji.
– Prijavnico z aforizmi nam pošljite najkasneje do petka, 7. oktobra 2016, na naslov JSKD – OI Mozirje, Hribernikova 1, 3330 Mozirje ali po e-pošti: oi.mozirje@jskd.si. Za vsa morebitna vprašanja smo vam na voljo na GSM: 031/277-058 (Simona).
O programu bodo kandidati obveščeni najkasneje, do ponedeljka, 17. oktobra 2016.
S prijaznimi pozdravi,
JSKD – Območna izpostava Mozirje
Simona Zadravec, vodja OI