Krošnja življenja je povsem neustavljiva, je čudovita izkušnja, je izjemna ljubezen, ki je zelo dragocena, kot je življenje samo.
Kot je enkratna lepota glasbe, ki ji vsakdo z užitkom prisluhne, in se uči, uči, uči.
Zelo malo je potrebno, da človek svoja spoznanja uvede v resnični svet.
Vsakdo se odloči sam.
Najlepše doživetje v življenju je čudovita ljubezen in da le ljubezen omogoča to lepoto življenja.
V vrhuncu ljubezni vidiva ljubljeno ljubezen kot nekaj fantastično izjemnega. Vedno. Evforija ljubezni je primerljiva z omamo, ki jo povzročajo opiati, čeprav niti slučajno ni tako.
Oksitocin zelo vpliva na sisteme, v katerih igra osrednjo vlogo dopamin, hormon ljubezni in iskrive želje po čudoviti osebi, po uživanju v iskreni ljubezni, v enkratni pomlajujoči izkušnji, ki ne deluje brez glasbe, brez čudovitih pesmi. Vse to vzpostavlja trajno navezanost, trajni užitek, srečo in veselje. Ljubezen učinkuje na oba in
na kogarkoli kot eliksir življenja in to tudi je. Saj le resnična ljubezen je kreator novega, je kreator novih življenj. Sva zaljubljena, sva resnični ljubezenski dušni par. Sva ustvarjalca novega, odprtega, nikomur nevarnega družbenega prostora. Sva resnično predana ljubezni do življenja. Vsakdo, ki želi živeti v sonaravnem demokratičnem svobodnem sodelujočem sodelovanju enakopravnih, vedno se učečih so – kreatorjev miroljubnega življenja kadarkoli, kjerkoli. In vsi živimo svobodno, izjemno zdravo življenje.
Ključno je spoznanje, ki je pomembno kot življenje samo.
Bolezni v resnici sploh ni.
Nihče ne bi potreboval prehitrega slovesa s tega planeta ali nikomur ni nujno prehitro zapustiti ta svet. MRTVA KUHANA IN PEČENA HRANA ZASTRUPLJA TELO. IN TO JE VSE.
Da, moja resnična dušna ljubezen, kot ustvarjalca življenja sva in smo vsi zavezani resničnemu življenju.
Sva predana resnični ljubezni živečega živega življenja kogarkoli.
Sva zavezana nenasilnemu sočutnemu sporazumevanju, ki edino omogoča resnično sodelovanje, resnični odprt, dialoški demokratičen prostor, vseh nako zelo izobraženih čudovitih ljudi. Demokracija je možna samo, če obstaja resnični dialog, resnično sodelovanje kogarkoli in izjemna pismenost, tudi informacijska pismenost in informacijska izobraženost vsakega človeka, brez izjeme. Ni več šol, tistih hladnih neprijetnih prostorov, kjer so v preteklosti mnogim za vedno zaprli vrata do vednosti, do znanja, češ da se niso učili ali da se niso sposobni učiti in so mnoge izvrgli iz sistema izobraževanja, češ da se niso dovolj dobro učili in niso dosegli dovolj točk ali višine ocen. Izločiti ljudi iz sistema vednosti in to v 21. stoletju, ko je praktično že delujoča informacijska družba, ki temelji na znanju in vednosti vsakega človeka. In da na vednosti lahko temelji resnična demokratična samoupravna sodelujoča skupnost.
OZN je uradno proglasila 17. maj (eden najlepših datumov v celoti in praznikov sploh) za svetovni dan informacijske družbe.
Resnična demokratična samoupravna informacijska sodelujoča skupnost temelji na vednosti, znanju, izobraženosti vsakega človeka.
Da moja ljubezen, zavedava se kako pomembno je za čudovito življenje sadje, jabolka, grozdje in sveže stisnjen sadni sok, ki v resnici deluje kot zdravilo. Enako kot najina evforična ljubezen. Udeležena sva pri najsodobnejših tehnologijah, zadružnih skupnostih in zelo podpirava ekološko, bio-dinamično naravo rasti sadja in zelenja. Da, podpirava mnoge majhne organizacije, ki cenijo vednost, znanje in ljudi spodbujajo, da so kreativni, da so del kreativne inovativne kulture, saj se zavedava kako pomembno je vzpodbujati vednost, znanje in resnično demokraciji zavezano delovanje vsakogar.
* * *
3D tiskanje omogoča na videz nemogoče in da to je eden od ključnih dokazov kako pomembna je pismenost, še prav posebej informacijska pismenost vsakega človeka.
Na vsaki strehi je sončna elektrarna in povsod delujejo fantastične vetrne elektrarne, ki za delovanje celo ne potrebujejo vetra, saj pogon lahko zagotovijo sončne ali katere druge elektrarne in vse so seveda na obnovljivo in okolje ne-osnažujočo pogonsko energijo.
Imava nasad sladkih ameriških borovnic, jagod, malin in kopin ali robidnic.
Množica naravnih ekoloških proizvajalcev in lastnikov najmanj hektarja odličnih vrtov in sadovnjakov ter seveda čudovite zdravilne pšenične trave. In mladih sadik sončnic.
Naravni, ekološki proizvajalci električne energije, vse več nas je, smo zelo povezani in odlično sodelujemo. Električna vozila, vsa na sončni pogon so zelo avtomatska, samo – vozeča in nikdar ne poznajo nesreč.
Vsi vlaki so na sončni električni pogon, neodvisno od tirov, po katerih vozijo, ravno tako tovornjaki, avtobusi in vse ladje.
Res enkratno. Vsa električna pogonska osrednja delovanja vseh skupnih prevozov in vse ogrevanje in poleti hlajenje omogoča sončna energija.
In seveda je sončenje, zmerno sončenje in plavanje v morski ali topliški vodi izjemno koristno za kogarkoli, sonce je resnični eliksir življenja.
In to resnično življenje, hoja, gibanje po soncu izjemno osrečuje. Omamna glasba, čudovita glasba – ker te ljubim in te ljubim, o kako te ljubim.
Bolje je srečati srečnega človeka kot najti bankovec za katerokoli vsoto denarja.
Vsakdo ve, da bolezni sploh ni, da so morda lahko telesne ali duševne rane ali poškodbe in nič drugega.
Izjemne knjige, ki so v te družbene prostore prinesle povsem nova spoznanja so marsikomu olajšale ali celo povsem rešile življenje in ga v celoti spremenile – na bolje seveda.
Ni potrebno postati popolni presno – jedec, ker obstajajo tudi rastlinska živila, ki niso najbolj okusna surova.
A jagode, slive, marelice, breskve, goričke breskve, hruške, male poletne hruškice – dolančki, nektarine, maline in seveda borovnice, ki jih lahko vsakdo kjerkoli sam goji. In izjemni sočni mesnati paradižnik v različnih oblikah, je zelo zelo okusen.
Sok pšenične trave je odkritje, ki v resnici je hrana in enkratno zdravilo. Resnično trpljenje kogarkoli zaradi mučnih bolezni je povsem nepotrebno. Sladke češnje so vedno poseben užitek in malce trpkejše višnje in še drugo slastno sadje na primer enkratni ananas, datlji in hrana za bogove, se pravi za možgane, orehi in oreščki, mandlji.
Kdorkoli se preda tej izjemni hrani, gibanju na svežem zraku, v kateremkoli obdobju, se preda soncu, čisti vodi, ker brez vode nastopi dehidracija in s tem halucinacije in drugi prividi.
* * *
Ni lepšega občutka, da čudovito spoznanje, ki je klic k življenju vseh živih bitij, je odgovorno delovanje ljubeznive ljubezni.
Smo družbena bitja in vsi, ki tako čutimo, in ravnamo s tem kreiramo nov odprt nikomur nevaren družbeni prostor. In s tem sva resnično predana ljubezni do sočloveka oziroma vseh partnerk in partnerjev, s katerimi kreirava ta družben prostor. In vsi uživamo v enkratnem zdravju, v neponovljivi ljubezni vsakogar od nas, ki smo ta vedno učljivi slog življenja sprejeli kot povsem odlični slog, kot samo ljubezen, ki ne pozna in ne priznava strahu za karkoli in kogarkoli.
In kjer je med vsemi ljudmi solidarnost sodelujoče skupnosti in kjer pojejo in igrajo vse muze lepote ljubljenja v neskončni ljubezni vsakogar, ki to življenje živi in ljubi. Da, nihče med seboj ne tekmuje.
To smo z veseljem prepustili športnikom na športnih poljih.
Vsi ostali uživamo v neponovljivo lepem sodelovanju pri stalnem učenju in ustvarjanju skupnosti kot nična stopnja kakršnegakoli stroška.
Tega smo sposobni resnični sodelavci, vsi enakopravni, vsi prijatelji, vsi približno istega izobrazbenega nivoja, vsi, brez izjeme delujoči in vsakdo povsem pravično nagrajen ter povsem s pedagoškim delovnim časom, pa še to prilagajamo potrebam vsakogar od nas. Le spoštovanje dostojanstva vsakega človeka odpira prostor za dialog, za odprt pogovor, kjer je zelo zaželjeno, da vsakdo, brez izjeme izrazi svoje stališče, in je zelo primerno, da je samosvoje ter zahteva usklajevalni postopek, ki ravno zato sodi med najzanimivejši del delovanja vseh in vsakogar, rezultat pa je vedno takšen, da vodi v enkratno delovanje vseh in vsakogar in seveda ga skupnost vedno upošteva, saj izkušnje povedo, da je takšno strokovno samoupravno soodločanje že v zasnovi odlično izhodišče za izjemne rezultate in zadovoljstvo vseh in vsakogar.
In vsakdo se ves čas izobražuje in nikakor ne obstaja nobena izjema.
To je resnična ljubezniva ljubezen, tako do življenja, kot do vseh živih bitij, kot udi do vseh soljudi.
Le to je resnična ljubezen, ki ji ni vseeno in se trudi vsakomur omogočiti izjemno izobrazbo, lepo ljubeznivo enkratno neponovljivo delovanje in ljubeznivo ljubezensko življenje z resnično ljubeznijo dveh partnerjev. V sedemdesetih letih 20. stoletja sem verjel, kot vsi ljudje okrog mene, da se življenje na smrt bolnega človeka lahko nadaljuje le skozi življenje, novo življenje njunega potomca, ki mu je vdihnila življenje le njuna ljubezen ljubezni.
Z rojstvom novega človeka, novega življenja, ki pa je v celoti izjemno pomembno, saj sta ga partnerja spočela v ljubezni. Takrat sem, ob spoznanjih, ki so jih uradno širili v teh prostorih, to resnično verjel.
Danes vem, da je to pomembno, vendar lahko vsakdo preživi dolgo zdravo življenje, brez strahu, da bi ga moral daleč predčasno zapustiti.
Zaradi bolezni ne.
Nesreči se je moči izogniti.
Ravno zato je potrebno usposobiti resnično znanje zdravstva, da bolezni sploh ni.
Resnična resničnost je le ljubezen in ljubezen ter zelena, sadna in povsem rastlinska surova užita hrana kar pomeni zdravje in prav nobene, niti najhujše bolezni ni.
Je le zastrupitev z mrtvo pečeno in kuhano hrano, še prav posebej, če je živalskega izvora in to je v glavnem vse in ozdravitev je le postopek razstrupljanja telesa, najbolj pogosto z resničnim strokovno vodenim postom in od začetka na primer prehranjevanje s surovimi bananami in drugim sadjem in z zelenjem ter zelenjavnimi solatami in drugo zelenjavo.
Ljubezen učinkuje na oba in da, na kogarkoli, kot eliksir življenja in to tudi je.
Saj le resnična ljubezen je kreator novega, je kreator novih življenj. Sva zaljubljena, sva resnični dušni ljubezenski par.
Sva ustvarjalca novega, odprtega družbenega prostora.
Vsakdo je prijatelj, vsakdo je zelo zaželjen in nihče ne ogroža ne ljudi, ne njihovega zdravja.
* * *
Ključno spoznanje, ki je pomembno kot življenje samo, bolezni v resnici sploh ni. Moja resnična dušna ljubezen, kot ustvarjalca življenja sva in smo vsi zavezani resničnemu življenju.
Sva predana resnični ljubezni živečega živega življenja kogarkoli.
Zelo sva predana nenasilnemu sočutnemu sporazumevanju, ki edino omogoča resnično sodelovanje, resnični odprt dialoški demokratični prostor. Demokracija je možna samo, če obstaja resnični dialog, resnično sodelovanje kogarkoli in vrhunska pismenost, tudi informacijska pismenost, izobraženost vsakega človeka.
In ni več šol, tistih prostorov, kjer so v preteklosti preštevali ljudi, kjer so mnogim za vedno zaprli vrata do vednosti, do znanja, češ da se niso sposobni učiti ali da so preleni in podobni nesmisli so kar deževali. Informacijska družba temelji na znanju, vednosti vsakega človeka, brez izjeme.
Da, to je potreba resnične demokratične samoupravne sodelujoče skupnosti.
Vsi se zavedamo, kako je za življenje pomembno sadje.
K nama prihajajo prijatelji.
Da, resnično soočenje z ljubeznijo je edina resnica, ki omogoča povsem nov prostor, povsem nevojaško miroljubno življenje. V ljubezni, kot sožitju, kot v resnično lepi ljubezni.
Enkratna neskončna ljubezen, ki ti je predano moje srce, ker ljubiš vse in vsako živo bitje, živo življenje. Tvoj mehek nežen pojoč glas, ki pomirja, ki ustvarja pogoje, da te pogledam in ob tem čutim neskončno voljo do lepote, do kreacije življenja.
Da, v glasbi, v moji generaciji v čvrsti rock glasbi, ki je bila in še vedno je najina stalna spremljevalka.
Noč v belem satenu.
Ki jo še vedno z velikim občutkom zaigramo in zapojemo –
In te ljubim, oh kako te ljubim, še vedno te ljubim.
Čeprav je danes za nas pomembna pesem Rolling Stones – Čas je na moji strani -
Da, pritekla si nazaj k meni, ker me ljubiš in sam ljubim tebe.
Verjamem spoznanju, da svet okrog nas, situacije v naših življenjih in naši odnosi, niso nič drugega, kot odsev naših prepričanj o tem, kaj je res in kaj ne in ki so lahko zavestna ali nezavedna.
Svet ne laže.
Ko začnemo spreminjati svoja prepričanja, začnemo spreminjati tudi okoliščine in situacije.
Starodavna izročila se osredotočajo na notranje občutke, kar pomeni, da resnico čutimo.
Novejša znanost odkriva, da človeško srce ustvarja električno polje, ki je približno sto – krat močnejše od električnega polja v možganih in srce ustvarja magnetno polje, ki je kar pet tisoč – krat močnejše kot magnetno polje v možganih.
V možganih so naše misli, povezava med njimi in svetom je šibka, ker sta šibki električno in magnetno polje v možganih.
S svetom sva povezana predvsem preko srca z občutno trdnejšo povezavo. Tu pride do stika sodobne znanosti in starodavnih izročil.
Ko ozavestimo občutek v svojem srcu, ko opredeljujemo svoj odnos do sveta, se takšen odnos do sveta v resnici vzpostavi.
* * *
Znanost dokazuje, da so občutki, ki vplivajo na najboljše rezultate, občutki hvaležnosti in spoštovanja.
V srcu sva hvaležna za uresničitev želja, za mir, ki že deluje.
Sva udeležena pri najsodobnejših tehnologijah, zadrugah, pri mnogih majhnih organizacijah, ki cenijo vednost, znanje in celo ljudi spodbujajo, da so kreativni, da so del kreativne, inovativne kulture, saj se vsi zavedamo kako pomembna je vednost, pismenost in inovativno delovanje kogarkoli.
3D tiskanje omogoča na videz nemogoče in točno to je dokaz, kako pomembna je pismenost in seveda še daleč bolj informacijska pismenost kogarkoli, še prav posebej pa tistih, ki so zelo odgovorni za demokratično organiziranost in delovanje samoupravne skupnosti, saj smo vsi zelo zelo izobraženi in da, vsi vemo kako deluje dialoško sporazumevanje na povsem nenasilen način.
Na vsaki strehi so postavljene čudovite sončne elektrarne, povsod delujejo vetrne elektrarne, ki jih lahko poganja elektrika sončnih elektrarn ali mini hidroelektrarn, kadar ni dovolj močnega vetra.
Vsa ta množica naravnih ekoloških proizvajalcev energije ničesar ne onesnažuje in da, vsi smo samostojni, samozadostni in vedno na zelo demokratičen način sodelujemo.
In da enkratna električna samo vozeča vozila, kar pomeni, da nikdar nikogar več ne poškodujejo, enostavno ni več nesreč, saj delujejo povsem avtomatsko. Sedeš, poveš, kamor želiš in to je to.
Vse ostalo deluje avtomatsko in zelo pomembno je električno pogonsko osrednje delovanje vseh skupnih prevozov, na primer železniških, vlakovnih kompozicij in seveda enako avtomatskih avtobusov, trolejbusov, ali povsem novih izumov gibanja za kogarkoli in katerokoli stvar ali produkt.
Vse seveda na avtomatsko sončno in kako drugače delujočo pogonsko energijo.
Vse deluje, vse je v službi ljudi in ne obratno.
Tvoj resnični nasmeh, ki je kot vemo resnično samo eden, je nekaj najlepšega, kar me vsako jutro razveseljuje in zadnja stvar zvečer, preden zaspim. To resnično življenje, gibanje, hoja na soncu in plavanje v sladki, predvsem pa v morski vodi, naju tako zelo osrečuje.
In ta izjemna glasba.
Prebiram literaturo, se pogovarjam z ljudmi in mnogi iščejo in po njihovih besedah so našli smisel življenja v skupnem dobrem, s sodelovanjem v iskanju novega, resnično demokratičnega sveta, kjer vsak človek šteje, kjer lahko vsakdo študira, se izobražuje, izmenja stališča, spoznanja in s tem daje vsakomur v družbenem prostoru, kar želi, ki želi napredovati, spoznati najnovejša spoznanja, izkustva in v celoti sam skrbeti za svoje zdravje, kot je to zapisano v knjigi iz leta 1899 Vitalogy.
To je še ena knjiga knjig.
Ko se pri sporazumevanju opreva na sočutno dajanje in sprejemanje, nasilje in žalost zamenjata zadovoljstvo in veselje.
V skupnostih, kjer akterji odnose utemeljujejo na načelih in vrednotah nenasilne komunikacije, so odnosi zelo izpolnjujoči, potrebe vsakogar na primer po slišanosti, upoštevanosti, sprejetosti, ljubezni, podpori, enakovrednosti, so precej zadovoljene in ravno zato prevladujejo izpolnjenost, skladje, odprtost.
Neskončno prepletanje ljubezni znotraj naju, ker te ljubim in te ljubim, oh kako te ljubim.
Uspeh najinih razmerij, ljubezniva ljubezen je mir, ne – vojna, kar lahko prinese le ljubezen med vsemi in v to resnično verjameva.
Da, govoriva kvantni jezik srca, ki zdravi vse duše.
Ključnega pomena je ali, se zavedamo svojih prepričanj, ki so zavedna ali nezavedna.
Ko spremenimo svoje prepričanje, začnemo spreminjati tudi okoliščine in situacije.
Resnico čutiva, moja ljubezen. In odkritje, da sva s svetom izjemno močno povezana preko najinih src in to z občutno trajno povezavo, kot si to lahko kdorkoli predstavlja.
In to odkritje daje resničen poudarek na tvojo ljubeznivo ljubezen kot na izhodišče vseh najlepših občutij in dejanj človeškosti kot čudovite humanosti.
Ti občutki, ta spoznanja spodbujajo moč najinih src, ki v najino življenje prinaša uresničitev resnične, prave ljubezni
In v svojih srcih sva hvaležna za mir, ki že obstaja, ki že je.
Ljubezen ni samo stvarna, ampak je edino upanje, saj prijaznost odkriva radost v sodelovanju z drugimi.
* * *
Biti prijazen pomeni, da opaziš sočloveka.
V praktično vsakem človeku vidiva vrednoto.
Sama ljubezen je vrednota in zelo vredna truda.
Dejanja prijaznosti razkrijejo pristno ljubezen, najino čudovito ljubezen. Pristna lepota pristne ljubezni je preprosta in stvarna.
Radikalna ljubezen v tem svetu je edina možnost preživetja človeštva. Ljubezen omogoča, da izraziva besede potrditve, ki so le besede resnice in nič drugače.
Prijazne besede, besede potrditve, ki jih redno izgovarjava, ljudi spremenijo na boljše.
Besede, ki so prijazne opazijo in izberejo najboljše v človeku.
Vsi se razvijamo.
Ljudem dajeva prednost pred rezultati. Čustva, ki jih doživljava, dokazano vplivajo na delovanje najinih src. Prijetna dobra čustva, kot je ljubezen, kot je občudovanje, hvaležnost, spoštovanje, ustvarjajo zelo koncentrirane valove, z majhno frekvenco, a kljub temu z veliko močjo, zlasti, kadar so prijetna čustva prevladujoča.
Človekovo srce ne vpliva samo na moč in kakovost električnega in magnetnega polja srca, temveč predvsem na hormonsko delovanje organizma.
V trenutkih sproščenosti, užitka, ljubljenja ljubeče ljubezni, dobrega počutja, srce in možgani izločajo oziroma vzpodbujajo izločanje hormona oksitocin.
To moja ljubljena ljubezen je hormon, ki nama omogoča doživljanje najine ljubezni in seveda tudi komurkoli drugemu, ki ljubi, doživljanje prijetnih občutkov, čustev zadovoljstva, izpolnjenosti in pomirjenosti s seboj. Ker komurkoli omogoča doživljanje prijetnih čustev povezanih z ljubeznijo, povsem nov, zelo kvaliteten način delovanja vsakogar. Da, in vsi se ves čas izobražujemo.
Nihče nikogar več ne izkorišča in vsi le sodelujemo kot tovariši, prijatelji in seveda soodločamo o vsem.
Ljudje uporabljamo vednost, znanje in to je za informacijsko in post- informacijsko družbo zelo značilno.
Digitalne podatke kot vsebino lahko pošljemo kamorkoli, in celo knjige in teksti in avdio in video posnetki potujejo na ta način do vsakega človeka.
Duša človeka je duša sveta.
Lokalna skupnost deluje in omogoča preživetje vsakomur.
Sončne in vetrne elektrarne so v vseh skupnostih osnovni energetski potenciali in povsem pokrivajo potrebe vsakogar po energiji in seveda vedno zadoščajo za ogrevanje prostorov v hladnih ali zelo mrzlih dnevih ali za hlajenje prostorov v vročih dnevih.
Temelj preživetja skupnosti je samooskrba z vsemi osnovnimi in tudi precej zahtevnejšimi stvarmi.
Internet – mini PC z izjemno velikim RAM spominom – svobodno, brezplačno programsko opremo – Ubuntu in Libre office z velikim led zaslonom, vse to prinaša izobraževanje tja, kjer smo ljudje, učenci, dijaki, študentje in nihče več ne teka ali se vozi v šole, ker teh enostavno več ni. Res je človek družbeno bitje, toda izobražuje pa se lahko le vsak sam, na svoj način.
Pomembna je vednost, pomembno je znanje in nič drugega.
Vsakdo ima velik več – predstavnostni tanek zaslon in samo učenje poteka tako, da človek niti opazi ne, da se uči.
In nihče več ni izločen iz sistema učenja, ki deluje ves čas, vse življenje …
Univerzalni temeljni dohodek ali temeljni državljanski dohodek prejema vsakdo in je vedno tako visok, da omogoča vsem humano preživetje.
Človek je našel samega sebe in kar je zelo pomembno, vsa obdelava zemljišč pomeni sonaravno, miroljubno kmetovanje kot na primer bio dinamična pridelava hrane.
* * *
Narava nam v tisočerih podobah razlaga, pripoveduje, da življenje ni boj in da okrog vseh nas igra veličastna simfonija ali rokovska balada, kar pomeni, da preživetje kogarkoli ni vprašanje moči ali celo nad moči kogarkoli, ampak sožitja in sodelovanja in da namesto naravnega izbora življenje pleše v harmoniji odnosov med vsemi živimi bitji. Neverjetna pestrost življenja je nežno tkanje evolucije, v katero je življenje zapisalo vse odnose med vsemi živimi bitji.
Prav vsak centimeter živih tal, ki ga kultiviramo sonaravno, je nov košček v mozaiku ohranjanja in podpora preživetju človeka.
Univerzalni temeljni dohodek ali temeljni državljanski dohodek omogoča vsem čudovito preživetje.
Moč sedanjega trenutka, ko sva se za hip osvobodila časa in sva se pomaknila v zdaj.
Zavest o bitju je del najine zaznave. Z brezčasno razsežnostjo se odpira spoznavanje, ki ne ubija duha in živi v slehernem človeku.
Spoznavanje, ki vsebuje globoko ljubezen in spoštovanje do vsakogar in vsega, kar je.
Nekatere okoliščine sprožijo odzive z močnim čustvenim nabojem in takrat je potrebna še posebej močna navzočnost zavesti.
Razsvetljeni človek pozornost vselej usmerja na sedanji trenutek. Je odrešitev tukaj in zdaj. Nemogoče je imeti težave, če je pozornost usmerjena v ZDAJ. Povsem sprejemava to, kar je sedanji trenutek in življenje teče z radostjo in neprisiljeno lahkostjo.
Ko ravnava z zavedanjem v trenutku, sedanjem trenutku, premakneva vse, kar krepi kvaliteto in ljubezen vseh.
Kakor hitro pozornost usmeriva v tukaj in zdaj, začutiva navzočnost bivanja, spokojnost in mir in sva odkrila resnično življenje.
Sebe najdeva v sedanjosti in zavest o telesu naju ohranja navzoča in zasidra naju v sedanjem trenutku.
Povsem novo stanje zavesti, zavestna navzočnost ali satori je nujno potrebna, da bi se zavedeli lepote, veličastnosti sveta ali stvarstva.
Svet nastane, ko zavest dobi obrise in oblike in sicer miselne in snovne. Vsakdo je odlično izobražen, vsakdo je stalno vključen v sistem izobraževanja. Samo človek, ki je sposoben zaznati, uporabljati in predvideti svoje občutke, je zmožen razumnega življenja in delovanja.
Najini duši sta pripravljeni na srečo in avtomatsko iščeva situacije, ki naju vzradostijo in osrečujejo.
Za reprogramiranje možganov, kar lahko stori z učenjem, branjem in študijem, vsak človek in jasno, navajanja na nova stanja niso statična, ampak zelo aktivna.
Resnične skrivnosti na poti do sreče so odločenost, trud in čas.
Občutja niso vezana na zavest in nastajajo na enostavnejši način kot čustva.
Občutja so jedro vsakršnega čustva. Posebno vlogo pri nastajanju občutkov igra možgansko vezje, vzradoščeno vzburjenje in užitki izhajajo iz prostrane, predvsem leve čelne regije možganov.
Hipotalamus in amigdala hranita spomin na občutke, čustva in na prostor, odprt svoboden prostor. Z njimi se poveča sektor občutij.
* * *
Ljudje razpolagamo z enormno raznolikostjo občutij in takih občutij in predvsem čustev, ljubečih čutenj se lahko tudi zavemo.
Možgani so živ, vlažen organ in poleg krvi in vode kroži v njih še kar velika količina različnih snovi in molekul, ki imajo velik vpliv na to, kaj doživljamo in kaj si zapomnimo kot znanje, kot vednost.
Dopamin je zadolžen za hotenja, za čudovita počutja in s tem za učenje. Beta endorfin, serotonin, nadzorujeta tok informacij v možganih. Nevrotransmiterji so vsepovsod in dopamin nas poganja.
Dopamin je hormon hotenja in vsak užitek krepi pamet.
Delovanje dopamina naju motivira in polni z optimizmom in zaupanjem vase. Dopamin možgane pripravi na to, da lahko odločitvam sledijo dejanja. Ta snov je nujno potrebna, da mišice sledijo zavestni volji.
Zelo malo je situacij, v katerih ta snov ne bi igrala pomembne vloge in je zaslužna za evforije in vznesena razpoloženja.
Dopamin je za katerokoli življenje zelo pomemben, ker vpliva na dogajanja v glavah na tri načine; človeka prebudi, vzpodbudi sive celice ali nevrone, da si zapomnijo dobre situacije in vzpodbuja človekove učne sposobnosti in aktivira vsakega človeka. Dopamin je ena od najpomembnejših kurirskih snovi preko katere sive celice v možganih komunicirajo.
Vsi nevrotransmiterji oddajajo signale tako, da se izločijo iz enega nevrona in potujejo skozi režo med dvema sivima celicama proti določenemu nevronu, ki te signale sprejme. Dopamin spodbuja nastanek novih povezav v možganih.
Vpliva na način delovanja genetske informacije v živčnih celicah in s tem spodbuja preoblikovanje nevronov.
To je povezava med čutenjem ljubezni in razumevanjem.
Globoko v možganih deluje detektor za novo in boljše. Brez tega detektorja se nihče ne bi mogel ničesar učiti in naučiti.
Sreča in razum sta izjemno povezana. Možgane poganja veselje, pravijo Američani : brain runs on fun.
Beta karoten odpravi vsako žalost
Vse telo je narejeno tako, da omogoča užitek, toda šele v možganih se oblikuje veselje.
Sokovi ljubezni resnično obstajajo.
Pri strastni ljubezni nastaja oksitocin. Ta hormon povzroča, da ljubimca razvijava ljubezen in se trajno ljubiva.
V vrtincu ljubezni se nama ljubljena ljubezen kaže kot nekaj čisto posebnega.
Kar kot ljubljena ljubezen v resnici tudi je.
Oksitocin zelo vpliva na sisteme, v katerih igra osrednjo vlogo zaljubljena ljubezen.
Vsakdo je odlično izobražen in poizkuša razumeti vse, kar ga v družbenem kontekstu obdaja, vsakdo je stalno vključen v sistem delovanja in izobraževanja, kot svobodna, odprta oseba, kot odprt svoboden jaz.
Najini duši sta pripravljeni na srečo in radost. Občutja niso vezana na zavest. Občutja so jedro vsakršnega čustva. Posebno vlogo pri nastajanju občutkov igra možgansko vezje. Sreča in razum sta enkratna možnost sožitja in sodelovanja kogarkoli, kjerkoli.
Sem hodil po cesti, se vzpenjal po gričih in te neprestano sanjal in hrepenel po tvoji bližini, po tvojih objemih, poljubih.
Držala sva za roke ter se tiho, z užitkom smehljala, z nasmehom, ki je eden in edini resnični nasmeh.
A imava smejoče se oči. In ta nasmeh oči je zelo zelo prijeten in lahko rečeva, da na naju deluje enkratno zdravilno.
Kje vse sem se veselil in kljub jasni utrujenosti, saj sem se ure in ure, dneve in dneve prebijal po soncu in čvrstih, trdih cestah po občutku v neskončnost.
Da, ves čas sem hodil sam.
In kadarkoli mi je kdo rekel, pa pojdi, so vsi, ki me poznajo skočili gor, češ on gre res.
Vedno je bilo tako. In sem res šel, šel, in sem šel in sem hodil. In srečeval prijatelje, ki so me in me še vedno v celoti podpirajo.
* * *
Empatija je sposobnost vživljanja v sočloveka in je ena najpomembnejših lastnosti resničnih prijateljev in resničnih sodelavcev in empatija ima veliko moč, kar pomeni, da sočloveku vedno prisluhnemo, da bi ga slišali in poizkušali razumeti in se vživeti vanj, predvsem s spoštovanjem in vsakomur biti v oporo, če je to potrebno.
Beseda empathia pomeni v originalu, vživeti se. Empatija je nevsiljiva pozornost, ki pusti drugemu, da je tak kot je. Empatija je pomembna kot kvaliteta srca in električne in magnetne moči srca kot tiste sile, ki povezuje in nič drugače.
Empatija je nadgradnja simpatije, saj ne gre zgolj za čustveno ujemanje z nekom, temveč za sposobnost, da doživljamo drugega skozi njegova dejanja, čustva, občutke, misli in prepričanja.
Če se odzovemo empatično, razumemo doživljanje posameznika, občutimo njegovo bolečino ali radost, vendar se ne poistovetimo z njegovim stanjem. Svojo čustveno identiteto, znamo razlikovati s čustveno identiteto drugega. Morda bi sami ravnali povsem drugače, morda niti ne zagovarjamo teh dejanj, vendar se lahko vživimo v njegovo dojemanje, videnje ali njegove stiske ter ga sprejmemo takšnega, kot je.
Pri tem sprejemanje ne pomeni zgolj ozkega razumskega dojemanja, temveč se razširi in zajame sočutje našega srca.
Empatija namreč izvira v človekovem notranjem jazu, ki je sočuten do vsakega bitja.
Če gojimo stik z notranjim jazom, na primer z osredotočanjem v obliki meditacije, postopoma postajamo bolj nesebični.
To odpira srce in naravno širi naše zavedanje tudi na druge.
Seveda nam srce lahko odpira predvsem ljubezen življenja s svojim tokom dogodkov.
Oba uživava resnično edino poživljajočo hrano kot vsi razumni ljudje in veva, da bolezni sploh ni, da gre samo za zastrupitev telesa, tudi, če je hrana kvalitetna, rastlinska, a je mrtva kot pečena in kuhana. In s tem je uničeno življenje.
Če bi jo redno uživala, brez sadja, živega sadja in čudovite sveže zelenjave, ne bi bila zmožna ničesar več in bi bila podvržena vsem zastrupitvam, ki jih konvencionalno zdravstvo napačno imenuje bolezni. Da, bolezni v resnici ni in to je edina resnica.
Stalen svež zrak, vdih in izdih, izjemna čista voda, sveže stisnjeni sadni in zelenjavni sokovi.
Samo resnična ljubezen premaga vse ovire.
Užitek krepi pamet.
Delovanje dopamina nas motivira in polni z optimizmom in zaupanjem vase. Ta snov je nujno potrebna, da mišice sledijo zavestni volji.
Zelo malo je situacij, v katerih ta snov ne bi igrala pomembne vloge in je za naše življenje zelo pomembna, ker vpliva na dogajanje v naši glavah na tri načine: dopamin nas prebudi, vzpodbudi sive celice, nevrone, da si zapomnijo določene dobre situacije.
Dopamin spodbuja naše učne sposobnosti in tudi upravlja z mišičevjem in naju aktivira.
Dopamin je ena najpomembnejših kurirskih snovi, preko katere sive celice v možganih komunicirajo.
Dopamin vzpodbuja nastanek novih povezav v možganih.
Vpliva na način delovanja genetske informacije v živčnih celicah s tem pa spodbuja preoblikovanje nevronov. Sokovi ljubezni resnično obstajajo.
Globoko v možganih deluje detektor za novo in boljše.
Brez tega detektorja ne bi bili sposobni učenja oziroma, da se česarkoli naučimo.
Sreča in razum sta povezana. Možgane poganja veselje.
Beta karoten odpravi vsako žalost.
* * *
Pri strastnem ljubljenju nastaja oksitocin.
Ta hormon povzroča, da ljubimca razvijava ljubezen in se trajno ljubiva. V vrtincu ljubezni se vsakomur ljubljena ljubezen kaže kot nekaj čisto posebnega, kar kot ljubljena ljubezen v resnici tudi je.
Oksitocin zelo vpliva na sisteme, v katerih igra osrednjo vlogo zaljubljena ljubezen.
In oba poznava izjemno vlogo sonca in njegovih žarkov na to kako delujejo na najino počutje in počutje kogarkoli. Formula za srečo je temelj vseh življenj, vseh spoznanj. Le sreča omogoča vsakemu človeku, da odpre svoje srce, svoj razum.
Najbolj si človek zapomni dobro in ko pride do novih spoznanj, ko človek prebira kaj novega, se oblikuje odlično zadovoljno življenje.
Si moja dušna ljubezen in ko se spogledava in se ves čas gledava, čutim neizmerno srečo in absoluten utrip miru absolutno srečnega življenja, ki je povsem in nadvse miroljubno.
In to je nekaj daleč najlepšega.
Oba veva in čutiva, da edino ljubezen, resnična dušna ljubezen, ki ne uničuje ničesar, razen dinorfinov, slabih transmiterjev ali hormonov, ampak vzneseno vzpostavlja življenje, skupnost in je up za vse in vsakogar, brez izjeme in je resnični up brez konca. Sem hodil po cesti, se vzpenjal po gričih in te neprestano sanjal in sem neprestano hrepenel po tvoji bližini in po tvojih objemih in poljubih, da bi se držala za roke ter se tiho nasmejala z nasmehom, ki je eden in edini resnični in ga zmorejo le prijatelji in zaljubljeni. Vedno si zreva v oči. In tvoje oči so vedno nasmejane in ta nasmeh je zelo zelo prijeten in lahko rečeva, da na naju vpliva enkratno, zdravilno, Da, formula za srečo je temelj vseh življenj, vseh spoznanj.
Le sreča omogoča vsakemu človeku, da odpre svoje srce, svoj razum in le tako se lahko kdorkoli uči in si tudi karkoli zapomni.
Ko pride do novih spoznanj, in ko človek prebira kaj novega in to sprejme, se v celoti reprogramirajo možgani. In to ves čas, vse življenje. In zato sva zastopnika svobode, svobode učenja, delovanja in čudovitega, kvalitetnega enkratnega življenja kogarkoli, vsakogar.
Samo ljubezen, resnična ljubezen omogoča srečo in trajno srečno ljubeznivo navdušujoče življenje. Kjer je polno resničnega dialoga, spoštovanja kogarkoli, pogovorov o vsem in absolutno nenasilnega sočutnega sporazumevanja.
Vedno se zavedava kako pomembne so besede. In zato se trudiva, da povsod izgovarjava le afirmativne besede, vzpodbudne besede.
Resnično se poslušava in se trudiva, da se tudi slišiva ter se s tem razumeva.
Da, tvoj božajoči glas, ki je kot vsak glas unikaten, ki je vedno prijazen in navdušujoč in vedno sanjam ta čudoviti glas. Ljubezen ima veliko obrazov. Je kot diamant, z mnogo izbrušenimi ploskvami, ki dajejo enovito podobo lepote.
In podobne značilnosti ljubezni oblikujejo vsakega ljubečega človeka. Vsaka od teh značilnosti je bistvena. Če katera od njih manjka, manjka v odnosih nekaj pomembnega: prijaznost, potrpežljivost,
To so ključne naravnanosti, ki se jih lahko vsakdo nauči, ko se odloči, da pristno ljubi življenje.
Da, vsakdo lahko to iskreno ljubeče življenje resnično živi v vsakdanjem življenju, kjerkoli, kadarkoli. Resnično se poslušava in se tudi vedno slišiva.
* * *
Vedno sanjam tvoj čudoviti pomirjujoči glas.
Ljubezen ima veliko obrazov.
Nič nima takšne moči za izboljšanje sveta, kot ljubeča dejanja ljudi v ljubezni.
Nič ne prinaša toliko radosti, kot pristno ljubeča izjemno lepa ljubezen do drugega, do sočloveka. In to je ključ do ustvarjanja sveta odličnih odnosov enakopravnih ljudi, brez izkoriščanja kogarkoli.
In to je daleč največja vrednota vseh časov, kjerkoli, v katerikoli družbeni skupnosti, še prav posebej že v obstoječi informacijski družbi, ki je družba znanja in vsi smo zelo izobraženi, pa čeprav velikih stavb, ki so jih poznali nekoč kot različne vrste in stopnje šol in knjižnic, že dolgo več ni.
Vse je vsakomur dostopno on line v njegovem domu, kjerkoli pač že je in povezava je vedno vsaj dvosmerna ali celo večsmerna in omogoča srečanja, resnični dialog, saj smo vsi vedno enako izobraženi in usposobljeni za sodelovanje in vsi seveda uživamo le edino hrano, ki je življenje, ki omogoča lepo in zdravo življenje vsakega človeka, brez izjeme.
Lokalna skupnost je sposobna izdelovati bivališča in energetske koncepte naravne, najbolj izmenljive energije, sončnih in vetrnih elektrarn in ker jih je zelo zelo veliko, smo vsi energetsko povsem neodvisni.
Duša človeka je duša sveta.
Skupnost deluje samo na demokratičen način in nič drugače.
Vsi se izobražujemo ves čas preko interneta in multi – medije, se pravi vsakdo ima mini pc z zastonj programsko opremo Linux na primer Ubuntu in Libre office, ki delujeta gladko v lepem slovenskem jeziku ali v kateremkoli drugem jeziku in led tv zaslon poljubne velikosti s hdmi priključki.
Nihče več ne teka ali se vozi v šole, saj je vse dostopno doma.
Vsakdo že kar nekaj časa prejema univerzalni temeljni dohodek v višini, ki mu omogoča preživetje in gibljivo, povsem neodvisno samostojno delovanje in lahko sodeluje s komer želi.
Človek vedno najde samega sebe. Vedno uživamo sadje in zelenje, vse najboljše, povsem naravne kvalitete. Sodoben ozaveščen človek, duhovno ozaveščen človek, se naravi približuje spoštljivo. Narava nam v tisočerih podobah razlaga, pripoveduje, da življenje ni boj, ampak, da okrog nas igra veličastna rock ali metalna sodobna simfonija z izjemnimi efekti čudovitega zvoka orgel z leslie oranjem trepetajočega angelskega občutja v svoji duši ali srcu.
Preživetje nikdar ne more biti vprašanje moči, ampak sožitja sodelujočih bitij in da namesto naravnega izbora življenje pleše v harmoniji odnosov med vsemi živimi bitji. Neverjetna pestrost življenja ni posledica več milijard let dolgega boja za obstanek, temveč sodi v nežno tkanje evolucije, v katero je življenje zapisalo vse odnose med živimi bitji.
Razsvetljeni človek pozornost vedno usmerja na sedanji trenutek.
Kakor hitro pozornost usmeriva v tukaj in zdaj začutiva navzočnost bivanja, spokojnost in mir, sva odkrila resnično življenje.
Zavest o telesu in duši naju ohranja navzoča.
Zasidra naju v sedanjem trenutku. Novo stanje zavesti, zavestna navzočnost ali satori je nujno potrebna, da bi se zavedela lepote, veličastnosti sveta ali stvarstva.
Svoboda, ki jo prinaša pošteno življenje odpira veliko prostora za iskreno življenje in bogate medsebojne odnose.
Resnico govoriva z ljubeznijo, moja ljubezen.
* * *
Najpomembnejši način življenja je ljubezen.
Vsakodnevne obrobne prijaznosti rešujejo medsebojne odnose povsod. Spoštujeva se ves čas, vse življenje. Skromnost nama vedno prinaša umirjenost srca.
Sva ljubeči par, ki daruje tudi svoje sposobnosti.
Preprosta vljudnost pokaže spoštovanje do sočloveka.
Skromnost in ljubezen gresta z roko v roki skupaj.
Širokosrčen duh se sporazumeva tako, da pokaže druge v najlepši luči. Ljubezen vedno spodbuja ljubezen.
V ljubezni želiva biti vedno močna. Najboljša ljubezen je živa, pristna prava dušna ljubezen in vedno si
želiva, da bi doletela vsakogar. In da bi vsakdo, vsi ljudje spoznali, kako nevarno in neetično je jesti živali.
Bolje je ljubiti vse, kot nezdravo in nekulturno jesti živali. Sva pionirja v deželi, kjer so mladostne moči obnavljanja, ustvarjalnosti, radosti izpolnitev, brezčasnost, skupno izkustvo vsakdanjega življenja.
Smo edina bitja v vesolju, ki lahko z mišljenjem in čustvi spremenimo svojo biologijo. Naše celice nenehno prisluškujejo našim mislim in se z njimi spreminjajo.
Ljubezen vedno, resnično vedno okrepi imunski sistem kogarkoli.
Veselje in sreča nama ohranjata zdravje in nama podaljšata življenje. Razum in razumno ravnanje vplivata na vsako telesno celico.
Pravi korak je v povsem novem načinu razmišljanja, ki vedno spodbuja sodelovanje.
Tudi te podmene so plod najinega uma, ki nama dajejo svobodo in so bolj obetavne.
Fizični svet, tudi najini telesi, je zrcalna slika, slika gledalca. Svoje telo oblikujeva enako kot oblikujeva izkušnje v svojem svetu. Najini telesi sta sestavljeni iz energije in informacij.
Ta energija in informacije so del neskončnih energijskih polj in informacij, ki se razširjajo po vesolju. Um in telo sta neločljiva, sta neločljivo povezana. Subjektivni tok doživimo v obliki svojega telesa, misli, čustev in želja. Se oba tokova srečata pri enem ustvarjalnem viru. Iz tega vira črpamo življenje.
Biokemija telesa je proizvod zavesti. Prepričanja, misli, čustva sprožajo kemične reakcije, ki ustvarjajo življenje vsake celice.
Zaznavanje se zdi avtomatsko, v resnici pa je priučen pojav.
Če spremeniva svojo ljubezen, spremeniva tudi izkušnjo svojega telesa in svojega sveta.
Miselni impulzi razuma vsako sekundo preoblikujejo najini telesi.
Sva seštevek teh impulzov in ob spremembi teh vzorcev se spremeniva tudi sama.
Z miselnimi vzorci smo najverjetneje vsi povezani, vsaj prijatelji in sodelujoči. Najini telesi sta del univerzalnega telesa, najin um je del univerzalnega uma. Subjektivni tok doživljava v obliki svojega telesa, misli, čustev in želja. Globoko v naju je najbolj skrito bistvo bivanja, polje nespremenljivosti.
Na svoji globlji ravni sta najini telesi večni in najin um brezčasen. Ker sva sprejela to resničnost, ki je v skladu s kvantnim svetovnim nazorom, se bo najino staranje v temeljih spremenilo, in se že spreminja. Vid, sluh, tip, okus in vonj, najinih pet čutov in vse tako dolgo, dokler sva vtise svojih čutov sprejemala brez vprašanj, so bila dejstva nespremenljiva.
Dušni par, nenehna bližina, prebliski in zaljubljena sva v najine pomanjkljivosti.
Enostavno se ujemava in skoraj nemogoče je najino zvezo kakorkoli spremeniti.
Najin odnos je izredno intenziven v vsakem pogledu in z nasmehom iščeva rešitve vseh problemov, ki se kdaj pa kdaj pojavijo.
Sva mentalno nerazdružljiva in najina uma sta uglašena in vedno vibrirata na isti frekvenci, deliva si miselnost, čutiva se varna in zaščitena, najina števila se dopolnjujejo in ne moreva si predstavljati najinih življenj drug brez drugega, pa naj to zveni še tako patetično.
Sva karmična partnerja in izjemno rada si zreva v oči.
Kvantni znanstveniki so odkrili, da sta čas in prostor proizvoda naših petih čutov in s tem so odmaknili masko in na novo postavili čas in prostor v povsem novo dimenzijo, ki nima ne začetka, ne konca, ne meja, ne snovnosti.
Vsak snovni del univerzuma je plinast skupek energije, ki vibrira nekje v brezmejnem prostoru.
* * *
Je povsem drugačen način dojemanja in je na srečo pomembna resnica, je brezčasno nepretrgano polje spremenljivosti. To kvantno polje spremenljivosti ni ločeno od nas, je MI. Kot narava ustvarja zvezde, ozvezdja, kvarke in leptone, lahko midva sama ustvarjava sebe.
Izjemna vrednost tega spoznanja je, da je brezmejno ustvarjalno.
Človeško telo, možgani in bistvo vsega življenja srce, tudi najstarejšega človeka, ki bere, se uči, piše, se nenehno, vsako sekundo obnavlja oziroma se spreminja. Najini telesi, najini srci, najini možgani, najin um moja ljubljena čudovita ljubezen, vse to je tako čudovito izjemno, je živahen organizem. Oba tokova se srečata pri enem samem ustvarjalnem viru in iz tega vira črpava svoje življenje.
Globoko v naju je bistvo vsega bivanja, polje spremenljivosti in da, samo ljubezen omogoča novo, omogoča vse, kar je v življenju neponovljivo lepo, sožitje in kreiranje skupnosti.
In da, vsakomur univerzalni temeljni dohodek v višini, ki omogoča kvalitetno življenje v skupnosti.
Da, vsi vemo kako pomembna je električna energija iz izmenljivih čistih virov kot sta sonce in veter in da, ravno zato smo vsi kreatorji, saj smo povsod postavili kvalitetne sončne in izjemno močne vetrne elektrarne, ki za zagon niti ne potrebujejo vetra, saj jih lahko zažene tok sončnih ali mini hidroelektrarn, kjer jih je pač možno postaviti. In da, termoelektrarne in še bolj nuklearke so že davna zgodovina, kot nekaj davnega iz časa velike industrije, ki je tudi kot vse onesnažujoče, tudi v medčloveških odnosih in zato je vsa hierarhija tudi že davna zgodovina.
Vsi delujemo, vsi sodelujemo in da vsi soodločamo in se nenasilno sočutno sporazumevamo ter v resnici dogovorimo, kar nam omogoča uporaba ikt ter led tv s hdmi priključki ter zastonj svobodna programska oprema, ki jo je skupnost sprejela kot edino sprejemljivo, saj ni nikakršnih stroškov. Kvantna znanost nam sporoča, da ni konca kozmičnemu plesu, saj univerzalno polje energije in informacij se nikdar ne neha spreminjati, obnavlja se vsako sekundo. Najini telesi sledita tem ustvarjalnim impulzom. V vsaki celici se vsako sekundo izvede približno milijon ali več reakcij.
In vsak človek se obnavlja.
Da bi najini telesi živeli, se morata ves čas obnavljati. Gledano z očmi so ti organi ves čas enaki, a vseeno se ves čas obnavljajo.
Ob koncu leta je osemindevetdeset odstotkov atomov najinih organov, moja čudovita ljubezniva ljubezen, v najinih telesih povsem novih.
Resničnost, kot jo odkriva kvantna znanost, pravi, da lahko vplivava na najino inteligenco, ki je osnova vidnega sveta.
Kvantna znanost zapisuje odkritje, da je v vsakem atomu 99,9999 odstotkov praznega prostora in da so sub – atomski delci, ki se s svetlobno hitrostjo premikajo skozi ta prostor pravzaprav le skupki vibrirajoče energije.
In te vibracije prenašajo informacije. Um in telo sta neločljiva celota. Sposobna sva predelati boleče pretrese in jih vključiti v smiselno urejeno resničnost in to kaže na mogočne ustvarjalne možnosti.
Te možnosti obstajajo le, če se jih zavedava oziroma zavedamo. Vegetativni ali avtonomni živčni sistem nadzoruje funkcije, ki se jih ne zavedava ali ne zavedamo.
Nova spoznanja učijo, da čustva niso osamljeni otoki v najinih oziroma v naših glavah in so izraz zavesti, temeljne snovi človeškega življenja. Zavest igra pri učenju in staranju velikansko vlogo. Toda ljudje se ne zavedamo, kaj se dogaja z nami.
Misel je impulz energije in informacij kot vse v naravi. Snope informacij, ki jih imenujemo drevesa, gore, zvezde, oceani in tako dalje, bi prav lahko imenovali misli narave, toda med njimi in našimi mislimi, je razlika.
V naravi se določeni vzorec v danem prostoru stežka spremeni.
Ljudje pa nasprotno nismo obsojeni na določen življenjski cikel. Se zavedamo. To kar imenujemo svoje telo, je dogodek v prostoru in času.
Niti dva človeka ne zaznavava enako, na enak način.
Najine celice in celice vsakega človeka nenehno preoblikujejo izkušnje.
V kvantnem svetu je spreminjanje neizogibno, staranje pa ne. V resnici je vsakdo star le toliko kot informacije, ki krožijo v njem in to je velika sreča. Nova spoznanja omogočajo, da dejansko prestopiva mejo, ki je nekoč delila telo, um in duha.
Prestop od ločenosti v edinost telesa, uma in duha od konflikta k miru je cilj vseh duhovnih naprednih spoznanj. Mnogi vidijo sebe v svetu, nekateri in vse več nas je, pa vidimo svet v sebi. Ta drobna, A BISTVENA RAZLIKA v razumevanju, je razlika MED SVOBODO IN SUŽENJSTVOM. Čas ni absoluten, absolutna je brezčasnost. Edina absolutna danost je brezčasnost. Če sva življenje posvetila sedanjosti, sva ga posvetila resnici.
Izredno pomembno je, da se posvetiva resničnosti, ki ni omejena s časom. Zavesti ne določata čas in izkušnja. Najini telesi sta reka življenja. Vsakdo se lahko odpira in odpre vednosti. Vsakdo. Vsak človek.
Delava neskončnost.
Zavedanje ima moč, da spremeni in pomembno je, da so vzorci kreativni.
Kvantno polje presega vsakdanjo resničnost. Da, najini telesi se vsak trenutek obnavljata.
Razbitost večnosti na sekunde, minute, ure, dneve in leta, postaja drugotnega pomena, pomembna je le popolnost vsakega posameznega trenutka.
Izjemno pomembno je zavedanje samo Na kvantni ravni lahko vplivava na fizične dogodke v času in prostoru, kot sta srčni utrip in hormonska raven, preprosto tako, da svoj um preneseva v resničnost, kjer čas nima take moči.
Vse, kar čutiva in misliva, je eden od vidikov zavedanja. Namen je vtisnjen v polje zavedanja in zato vsak namen sproži spreminjanje, sam sproži ustrezen odziv. Ko imava določen namen, možgani lahko reagirajo le s tistim, česar so se naučili.
* * *
Posebna prednost gibanja in delovanja je, da lahko odpravi že nastale kvarne učinke entropije tako, da neposredno vpliva na inteligenco.
Kozmična sila, ki zmeraj preži, da bi uničila življenje, se torej imenuje entropija. Kadar se snov in energija zbereta v urejen vzorec, kljubujeta entropiji in takšni otoki negativne entropije so ravno zato le začasni. Inteligenca povezuje načrte vseh najinih, vseh človeških celic v DNK in enako velja za celoten univerzum. Inteligenca je sinonim za ustvarjalno silo. Utrujenim molekulam daje življenje in dih.
Vse dokler se telo lahko obnavlja po načrtu reda, je entropija brez moči.
Ni dvoma, da nevidni prepleti misli in čustev spreminjajo temeljno kemijo vsake celice.
To spoznanje budi upanje – up brez konca – da bomo napako staranja lahko razbili v jedru, v globini celične zavesti. Najpreprosteje preprečiva entropijo, če telo zaposliva.
Glavna znamenja biološkega staranja lahko popraviva s povečano aktivnostjo, z gibanjem in s svežo surovo živo sadno in zelenjavno hrano.
Ravnovesje je ključnega pomena na vsakem področju življenja – zmernost, rednost, počitek, dejavnost.
Da, vse to ureja in pospešuje red in doprinaša k upiranju entropiji. Vsesplošna korist uravnoteženega življenja in pomembne so preproste življenjske navade – sedem ur spanja, ob presni rastlinski hrani še manj, banane zjutraj, nobenega prehranjevanja med obroki, pitje čiste vode in zelenih sveže stisnjenih kašastih sokov in sveže stisnjenih sadnih sokov. Ker je abstraktna in nevidna, se inteligenca odzove še preden se razkrije. Možgani naju, moja čudovita ljubezen, spoznavajo skozi svojo inteligenco tako, da proizvajajo besede in ideje.
Najini telesi pa naju spoznavata tako, da proizvajata molekule, ki so sposobne prenašati sporočila. Ti vrsti najine inteligence se zlivata ena v drugo.
Celoten postopek se odvija na kvantni ravni, kjer je razlika med mislimi in molekulami prav majhna.
Besedi : Ljubim te! Povzročata občudovanje in duh ljubeznive mladostne ljubezni in iskanje metamorfoze. Čustva v mislih ljubljene osebe se spremenijo v molekule adrenalina, ki se poženejo skozi krvni obtok. Na strani najinih srčnih celic, se vsaka celica ustrezno odzove na ljubezen, je utripanje srca, ki je hitrejše od normalnega utripanja. Telo se počuti spremenjeno, sprejeto, ljubljeno in se počuti lahkotno in veselo in svet se zdi prijetnejši, živahnejši, vsakdanje težave so v celoti izginile.
Skrivnost ljubezni, ki sproži veselje in srečo v srcu je življenjsko pomembna. Na podoben način je izjemno pomemben nenasilen sočutni jezik s katerim se sporazumevava in se vsi sporazumevamo.
Besede imajo moč, da programirajo zavest. Radost v srcu predstavlja življenje vsakemu človeku in omogoča resnično ljubeznivo ljubezen, kar nama podaljša čudovito življenje.
Inteligenca pa se pretaka in se pretaka, a samo od vsake osebe same je odvisno ali bo pretok v njeni smeri uspešen.
Vsak impulz inteligence sreča svoj fizični odgovor.
Telo ohranja ravnovesje s kompleksnimi ritmi in cikli.
Ko je telo uravnovešeno, pošilja signale ugodja in udobja. Udobje kaže, da je že nastopila neka oblika harmonije, ravnotežja in da je življenje usklajeno z ritmi telesa, kar normalno pretaka biološke informacije. Gre za povezovanje uma, telesa in duha.
Gre za stanje enosti, v katerem služijo vsi dogodki enemu samemu smislu, ki je inteligenten, ljubeč in smotrno urejen.
Vsi si želimo, da bi bilo bolečine in trpljenja konec.
Življenje je pot prebujanja, katerega namen je največja možna mera izpolnitve in radosti za vsakogar, brez izjeme.
Ljubezen živiva, moja ljubeča ljubezniva ljubezen, na ravni zavesti, ki govori. L jubezen sva, kar pomeni, da živiva na ravni, kjer se ljubezen lahko le razvija. Dolgo živeči ljudje nismo povsem naključna skupina posameznikov, marveč vsi po vrsti utelešamo vrednote svobode. Nihče ne more mimo najine močne privrženosti svobodi in neodvisnosti. Vse življenje se zavedava in izogibava okoliščinam, ki omejujejo. Svojo neodvisnost in svobodo visoko ceniva. In ljudje smo zelo prilagodljivi. Nadpovprečna inteligenca omogoči človeku, da lažje ohranja zdravje in zna reševati osebne težave.
Sva zagovornika enostavne presne žive sadne in zelenjavne prehrane, saj edina prinaša resnično zdravje in to s svojim primerom dokazujeva že dolga leta in sploh ne poznava ne bolezni, ne česarkoli drugega v obliki fizičnih bolečin ali kaj podobnega.
Veliko gibanja na svežem zraku in soncu je nekaj izjemno čudovitega. Razvila sva umirjen in brezskrben značaj.
Vzorec fibroplastov, ki so celice, ki so v veznem tkivu, na primer v hrustancu in te celice lahko živijo večno, če so le v dobrem, njim ustreznem ugodnem okolju.
Notranji bioritem telesa je v drobnem vozlišču nevronov v hipotalamusu znanem kot supra – hiarizmatično jedro.
Ta kupček tkiva, ki ni večji od konice svinčnika, ureja občutek telesa za čas. Možgani z leti stalno ustvarjajo nove povezave. Nevroni se stalno spreminjajo. Sinapsa je povezanost preko dendritov. Duševno aktivni ljudje imamo res nastajajoče nove dendrite. Ves čas. Kot las tanke nitke dendriti. Beseda dendrit je nastala iz starogrške besede, ki pomeni drevo.
Pojav je podoben prepletanju več dreves, ki jih ziblje veter.
Niti dve možganski celici se dejansko fizično ne stikata. Druga k drugi sežeta preko presledka sinapse, za kar uporabljajo stotine oziroma tisoče tankih nitk – dendritov. Tam, kjer se dva dendrita skoraj stikata, lahko nevron pošlje drugemu signal. Možgani imajo lastne naravne mehanizme, ki služijo temu, da se možgani vse življenje lahko aktivirajo. Odločilen je človek sam.