MASKA OBJAVLJA POZIV USTVARJALCEM S PODROČJA SODOBNIH UMETNOSTI ZA PROGRAM UMETNIŠKE RAZISKAVE V LETU 2011
ROK PRIJAVE: 30.6.2010
Zavod Maska vabi ustvarjalce z različnih področij sodobne umetnosti, ki jih zanima poglobljeno in raziskovalno delo, da se prijavijo s projekti za leto 2011.
Umetniška raziskava ima značilnosti izobraževalnega in diskurzivnega delovanja in v tem smislu je stičišče vseh Maskinih dejavnosti: izobraževanja (Seminar sodobnih scenskih umetnosti), založništva in produkcije. Bistvo umetniške raziskave je poglabljanje problema, lahko je estetski, družbeni ali intimni. Format in način dela ni vnaprej določen, ampak je rezultat samega procesa raziskovanja. Spodbujamo interdisciplinarno in platformično sodelovanje. To pomeni, da si želimo delati z umetniki, ki ustvarjajo platformo za srečevanja, soočanja in skupno refleksijo raziskovalne teme. Morda kostumografi, filmarji, plesalci z videasti, režiserji s scenografi, lučni oblikovalci z slikarji, morda različni eksperti vsakdanjega življenja, pravniki, sociologi, filozofi ... neskončna kombinacija sodelovanja in prepletanj ...
Na Maski omogočamo odprt prostor za projekte, ki še niso povsem definirani. Dovolj je ideja, problem, volja, da sledite tistemu, kar vas žene, da se poglobite, raziskujete. Tudi zato, da bi lahko bili aktualni, ažurni, drzni in odprti. Da bi lahko imeli prostor za eksperiment, pravico do napake in pravico do poskusa nečesa, kar se morda šele bo pokazalo kot smiselno, produktivno in relevantno. Format javne predstavitve raziskave je odprt.
Vabimo torej široko paleto ustvarjalcev, da se prijavijo na poziv Raziskava. Prijava naj vsebuje:
- tema in vzrok raziskave
- kaj pričakujete, predvidevate, da bo raziskava pomenila za vaš osebnostni in profesionalni razvoj
- priložite CV
- katere faze, aktivnosti so potrebne, da izpeljete proces raziskave (časovni okvir)
- kdo bo vključen v raziskavo (sodelavci)
- kakšna so vaša pričakovanja od Maske
Prijavljene bomo o odločitvi obvestili preko elektronske pošte najkasneje do 15.julija 2010.
Kontakt: MASKA Ljubljana
Raziskava
Metelkova 6
1000 Ljubljana
tel: +386 1 431 31 22, + 386 (0)31 658 281
jedrt.jez-furlan@maska.si