Javni sklad RS za kulturne dejavnosti s sodelovanjem Zveze kulturnih društev Maribor in Mariborske literarne družbe vabi na literarni maraton »Na preprogi iz zvezd 2010«, ki bo
v soboto, 5. junija 2010, s pričetkom ob 10. uri v Art Kavarni hotela Piramida na Ulici heroja Šlandra 10 v Mariboru.
Maraton je namenjen vsem v Sloveniji živečim manjšinskim avtorjem, ki jim materni jezik ni slovenščina.
PRAVILA ZA SODELOVANJE
Vsak avtor bo imel 5 minut za predstavitev svoje literature v kateremkoli žanru.
Prijavi se lahko s priloženo prijavnico ali po elektronski pošti (dragica.breskvar@jskd.si). Prosimo pa vas, da pošljete popolne kontaktne podatke (naslov, telefonska številka, e-naslov).
Razpored branja bo potekal po tem, kakor bodo prihajale prijave, organizator pa si pridržuje pravico do manjših sprememb zaradi boljšega poteka prireditve.
Če bo avtor presegel svoj čas, ga bo na to opozoril zvonček neusmiljenja.
Prispevki z maratona bodo objavljeni v posebni številki revije Locutio, zato vas prosimo, da svoja besedila oddate po nastopu ali jih pošljete na elektronski naslov revije Locutio (locutio@kud-mld.si ).
Organizatorji ne zagotavljajo povrnitve stroškov prevoza, zagotavljajo pa obrok prehrane.
Če poznate kogarkoli, kdor bi lahko nastopil na maratonu, a doslej ni bil vključen v srečanje »Sosed tvojega brega«, ga povabite, z veseljem ga bomo sprejeli.