1. junij 2010 - XIII. letnik
Manijak nije ni jak Ma on je samo...
Dubina je bina na kojoj trešti DU DU DU DU Najdublja muzika
Čak i kad bosom nogom dodirneš zemlju čini to pažljivo. Pazi, popeo si joj se na glavu.
Kad se pare, onda se pare a kad su pare onda sam sama.
Zvezde se mogu a i ne moraju sudariti sve zavisi od njihovog raspoloženja.
Imati sebe. Gde ćeš većeg bogatstva za siromašna čoveka.
Treba ići u crkvu inače samo što nije cvrknula. Učinite dobro delo.
Hajdemo svi u globalizaciju. Ma ne.Pogrešno ste pročitali, nisam rekla u kanalizaciju. Pažljivije čitaj.
Ko zna šta je sve ostalo u Pandorinoj kutiji. Iznenadjenje.
Isus je zasigurno imao petu jer kako bi inače bio razapet.
Ako još malo porastem udariću u nebo. Ko će iznova stvarati svet. Teško nama.
Gola žena je samo žena, golotinja je za druge.
Muškarci su izvanredna bića zato ih treba puštati mimo svakog reda. Nije im u prirodi.
Kaži mi nešto novo da već jednom počnemo po starom.
Iskočila sam iz rama i na to mesto stavila sliku. Lepo me je pogledati.
Poklanjam ti ove stepenice kojima se zasigurno stiže do vrha. Kad si već na vrhu ne zaviruj pod suknju.
Pre nego što počne da preliva samo mirno pusti da teče.
Droga je dobra dok ti od nje ne izadju rogovi. NEDADE.
Zagonetka glasi odgonetni me. Ako ništa drugo makar me METNI
.Lepota je najlepša kad je udružena. Voli obezbedjenje.
Dirigentska palica ima dva lica. Au, palililica.
Sex je najbolji hladan. Tako ti se nikad neće osvetiti.
Ceco, obožavam te, ne plačeš ti džaba na gore sve ja platim na dole.
Umesto da udišem počela sam da uzdižem, nema više cigareta.
Akva voda, al nas vodaju. Volim svoga tatu-Matu Ops.Moj se tata ne zove Mata. On je Hari.
Živo meso treba pržiti paziti da se ne ugljeniše. Od njega treba da ostane samo DIM.
Kuca kuca kukavac zaskoči ga skakavac.
Moraćemo početi da sahranjujemo po dvoje u jednom sanduku.
Sahrane su nam postale pravi šou Tamo kad stignemo čeka nas GRAND.
Ma volim ja sve ljude al im tepam lude.
Ma imala sam ja pre življu maštu dok je stvarnost nije uzela pod svoje Teško mi je da ih razaberem.
Samo beri brigu, beri brigu dok te ne udari veselje.
Aj Srbijo tebe ću za kraj nešto si mi najmilija, lija si ti lija. Povika na Vuka a lisice meso nose. Stvarno si mi dolija.
S R B I J A G R BI J A S R BI G R B Eto ti do jaja.
I Hrvati su nam braća samo što nam se mama u to vreme kurvala. Pa sad ne znamo dal po babu il po stričevima.
Sloveni su bili najmudriji mama im je imala sidu a znaju ko im je tata. Ne rade testove, pozitivni ljudi.
Apsolutna veličina je stvar banalnog čina. Spustite zavesu. Postidela se svoje veličine.
Strani jezici su skroz nepotrebni. Ne razumemo se ni na našem. Stranci nam zavide.
Volim Crnu Goru zato što je i CRNA i GORA CRNA I GORA od svake GORE. GORE LIST!
I Albanci su nam bili braća dok nismo počeli da utvrdjujemo očinstvo. Kurvinska posla.
Bosnu od sna deli BOLAN.
Morala bi malo da zaćutim, neka i drugi nešto progovore. Tišina ubija, plašim se poubijaće nas.
Umre ovaj, umre onaj. Nikako da umre smrt. Ne stigne jadna od tolko živih. Samo je umore.
Bubnjevi udaraju, sve mi bubnja u glavi. Daj nek neko uzme udaraljke. Bole me ruke.
Sve što pišem-pišem tebi jer meni su pola odpisali.
Direktori još uvek neguju samoupravljanje. Najteže je upravljati sobom. Ali biti ugovnan je u modi.
Volim ptice one lete a nemaju ni jedan razred osnovne škole. Zato tako lete.
Dok prelaziš zebru čuvaj se da tebe ne predje magarac. Razlikuj rasu.
Neke stvari moraš da prećutiš neke da izgovoriš. Ja volim knedle sa šljivama.
Ako celom svetu okreneš dupe ili te boli ili se foliraš. Moram znati šta je u suštini.
Političari nikad ne lažu. Oni sad nikad više nisu bili u pravu.
Pustite ludake svojim kućama Imamo toliko beskućnika.
Odreži mi krila Ne znam ni da ćopam a kamoli da letim. Eto koristi makazama.
Šta ti ostaje od života osim ostatka. Vreme ja da sabiraš.
Iluzionisti slikaju stvarnost uljanim bojama, zato je tako razlivena. E mrljo, mrljo.
Kap po kap nigde ne stiže, a i ne žuri joj se.
Davno je to bilo, to što se zbilo. Treba ga malo razrediti.
Sposobnost se meri brojem obrtaja u minuti. Sat nam je na opravci. Nisam znala da postoji želja dok mi se sama nije javila.
Još malo pa će zora a ja sam baš orna. Hajde više smrkni.
Trla baba lan da joj prodje dan, da joj prodje, da joj prodje, i stvarno nikako da joj prodje. Stalno je nekako u njoj.
Ne igraj se smešnim možeš zaplakati.
Dirljivo je gledati ljude dok plaču. Dodje ti da ih dodirneš a muka ti da plačeš.
Hajde da malo obrnemo stvari pa da već jednom gledamo uspravno.
Nije lako biti sam u društvu je još teže. Najteže je ostati.
Kad učim uvek gledam da zaboravim baš ono što sam i ranije znala.
Lavirint i postoji zato da svi budu u zabludi, kako se nešto kao traže i stvarno će se naći.
Mi moramo početi da uvozimo lekare. Skupi su nam lekovi.
Zub vremena nagriza sve osim karijes.
Ako padneš u očajanje podići će te čaj.
Ko drugome jamu kopa ispašće mu oba oka a onaj ko ne kopa taj je već slep.
Lepo je lepo i baš je lepo i ne znam šta mu fali.
Ne moraš mi graditi kuću i onako se svi selimo u selo.
Pusti koren uhvati se ploda.
Biljke su najnežnije jer im je trava najbliži sused.
Koliko toga ima biće dosta svima.
Kad se našminkaš izadji na ulicu. Kad staviš šminku znaj da si sebe zaboravio u neseseru. Ne mari što seru.
Popij lek Otrov je lak.
Sve ima smisla al nam nedostaje sve.
Ja verujem u tvoju ljubav al drugi traže dokaze. Dokle da se dokazujemo.
Srce i nije neki organ u to su ga ubedila creva.
Klimajmo glavom dok nam ne klimnu da je dosta.
Hajdemo da mislimo da je kraj tako će nam početak doći glave.
Kad uzmem olovku ne znam šta s njom da radim. Ne mogu sve ko ostali ljudi.
Ala se naslušah tišine Upalite svetlo da bolje čujem. Ni mravi ne bi bili toliko vredni da ih nema kolko ljudi.
Volim da se igram i da poskakujem a plašim se poskoka.
Volim svoga psa kao druga. Navikla sam na najboljeg druga. Bio mi je kao pas.
Hajde, nebo otvori se, dole ima šta da vidiš. Podmetnuli su ti ogledalo.
Savršenstvo ima samo jednu manu. Upoznato je sa tim.
Ne treba nam municija. I ćorak je smrtonosan.
Dok su pendreci udarali i nisu se mogli čuti u toj dreci.
Volim ceo svet zato ga čuvam u šaci.
Imala sam pojma sve dok nisam shvatila da sam ga izgubila.
Ima li šta lepše nego čekati jutro kad je noć zaboravila da joj javi da je svanuli.
Umri muški, žene ionako nikad ne umiru.
Sve smo se lepo dogovorili samo da se setimo oko čega.
Sa Kosovom treba ko sa sovom.