Leto 2010 je posebno leto za blagovno znamko Maxim premium, ki ves čas svojega obstoja v slovenski prostor vnaša spodbudo k užitku,saj praznuje 15. obletnico. Ob tej priložnosti so Ljubljanske mlekarne objavile poseben natečaj, v okviru katerega želijo spodbuditi Slovence k soustvarjanju Knjige užitkov.
Kaj je Knjiga užitkov?
Gre za knjigo, v kateri bodo objavljene raznolike oblike prispevkov avtorjev na temo »Moj edinstven užitek«.
Kot prispevki se bodo štele vse oblike pisnih prispevkov (zgodbe, kolumne, pesmi, blogi, scenariji itd.) in vizualnih prispevkov (ilustracija, risba, grafit, fotografija, notni zapis itd.), v katerih bodo avtorji predstavili svojo zgodbo na temo knjige. Avtorji prispevkov bodo na eni strani izbrani znani Slovenci, na drugi strani pa bodo k sodelovanju lahko pristopili vsi Slovenci, ki bodo želeli ustvariti svoj prispevek za knjigo.
V čem bo Knjiga užitkov posebna?
• gre za knjigo, ki jo bo ustvarjalo večje število avtorjev.
• gre za knjigo, v ustvarjanju katere bo lahko sodeloval kdorkoli - tudi ljudje, ki niso poklicni pisci ali avtorji
Kako bo natečaj potekal?
Nagradni natečaj bo potekal preko spletne strani www.maxim-uzitek.si. Vsak sodelujoči mora pripraviti prispevek na eno izmed dveh možnih tem:
a) tema Moj užitek ali
b) tema meseca, ki bo vsak mesec drugačna, objavljena pa bo v začetku vsakega meseca na spletni strani www.maxim-uzitek.si v kategoriji »Natečaj«.
Najdaljša možna dolžina prispevka bo do šest strani.
Za vizualne prispevke veljajo naslednje omejitve:
a) fotografije: velikost najmanj 210 x 297 mm, resolucija 300 dpi, zapis .jpg, .tif, .psd ali .eps;
b) ilustracije: najmanj 210 x 297 mm, resolucija 300 dpi, zapis .jpg, .tif, .psd, .eps ali .ai .
Vsak mesec bo komisija izbrala najboljše prispevke, ki bodo kasneje objavljeni v knjigi. Imena avtorjev zmagovalnih prispevkov bodo objavljena na spletni strani www.maxim-uzitek.si; sami prispevki pa bodo objavljeni v knjigi, ki bo izšla v mesecu novembru 2010.
Izbor bo potekal v naslednjih ocenjevalnih obdobjih:
Prispevke bodo avtorji poslali na spletni naslov maxim@l-m.si" ali na naslov Ljubljanske mlekarne, Tolstojeva 63, Ljubljana.
Kdo lahko sodeluje v natečaju?
V pisanju Knjige užitkov lahko sodelujejo:
• vse polnoletne fizične osebe s stalnim prebivališčem v Republiki Sloveniji.
• vse mladoletne osebe starejše od 15. let z dovoljenjem staršev za prevzem nagrade (pri čimer se upošteva starost na dan oddaje prispevka).
Število oddanih prispevkov ni omejeno – en avtor lahko namreč odda tudi več prispevkov. Vsak prispevek je lahko nagrajen samo enkrat, en avtor pa je lahko nagrajen večkrat.
Kdo bo komisija?
Komisijo, ki bo skrbela za izbor prispevkov, bodo sestavljali:
1. predstavnica stroke: Vesna Milek
2. predstavnik organizatorja: Aljoša Bagola
3. predstavnica založbe Kres: Selina Ambrož
Avgusta bo tečaj zaključen, prispevki za knjigo zbrani, a užitek se nadaljuje…
Izbrani prispevki bodo izdani v obliki knjige, ki bo izšla novembra 2010, kjer bo na dogodku ob 15. obletnici izdelkov Maxim premium tudi premierno predstavljena Knjiga užitkov. Knjiga bo izšla pri družbi Založba Kres d.o.o. in bo v prosti prodaji na mestih, kamor jih bo distribuiral založnik. Ljubljanske mlekarne d.d. se bodo odpovedale celotnemu dobičku pri prodaji knjige in bo torej ljudem na voljo po neprofitni ceni.