VELIKI ZAKLJUČNI LITERARNI MARATON 13. SLOVENSKIH DNEVOV KNJIGE V MARIBORU – KO TE NAPIŠE KNJIGA 2010
Mladinski kulturni center Maribor prireja ob zaključku 13. slovenskih dnevov knjige v Mariboru – Ko te napiše knjiga 2010 VELIKI ZAKLJUČNI LITERARNI MARATON, ki bo potekal v petek, 23. aprila 2010 v klubu KGB, Vojašniški trg 5, Maribor.
K sodelovanju na maratonu vabimo literate (pesnike, prozaiste, aforiste …), ki se bodo na maratonu predstavili s samostojnim nastopom v živo pred publiko.
Za sodelovanje na 7. velikem zaključnem maratonu je potrebno izpolniti prijavnico, ki jo najdete na spletni strani MKC Maribor na naslovu www.mkc.si (lahko pa kontaktirate MKC Maribor, da vam jo pošljemo po pošti ali v elektronski obliki, tel.: 02 300 2994, e-mail: petra.kolmancic@mkc.si). Prijavnico je potrebno poslati po elektronski ali navadni pošti na naslov MKC Maribor, Ljubljanska ul. 4, 2000 Maribor, s pripisom VELIKI ZAKLJUČNI LITERARNI MARATON najkasneje do 15. aprila 2010. Obvezno je treba pripisati naslov in telefon, da bomo organizatorji udeležence lahko obvestili o vrstnem redu in času, ki ga bodo posamezniki imeli na voljo za svoj nastop.
Dodatne informacije daje programska koordinatorica 13. slovenskih dnevov knjige v Mariboru – Ko te napiše knjiga 2010, Petra Kolmančič po telefonu 02 300 2994.