Poletna literarna šola Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti ima za seboj že tri desetletja uspešnega dela. Gre za seminar, ki predstavlja nove literarne poti v slovenski in tuji literaturi, se ukvarja z vprašanji literarne in bibliotekarske vede pa tudi z veščinami pisanja. Namenjena je širokemu krogu ljubiteljev literature – tistim, ki se z njo ukvarjajo poklicno (učitelji – mentorji šolskih glasil, literarnih krožkov, bralnih značk; šolski in splošni knjižničarji itn.), pa tudi ustvarjalcem vseh generacij.
TEME Predavanja, diskusije, delavnice na naslednje teme: sodobna poezija na Primorskem (Magdalena Svetina Terčon, profesorica, pesnica), sodobno francosko literarno ustvarjanje – kdo danes piše v francoščini, vloga založb, nagrad, kritik, odmevi pri nas (mag. Nadja Dobnik), koliko so šole kreativnega pisanja avtorjem potrebne (Miha Mohor, profesor), kako je umetnost izgubila nedolžnost – o kolažu v moderni umetnosti (Janez Zalaznik, akademski slikar, pedagog), predstavitev literarnih revij Vpogled in Rast (pogovor bosta vodila Dragica Breskvar in Peter Rezman).
Ekskurzija po Krasu.
VEČERNI PROGRAM Srečanje s pesnico, pisateljico in dramatičarko Cvetko Bevc (četrtek), literarni večer udeležencev PLŠ (petek), ogled osrednje prireditve Mednarodnega literarnega festivala Vilenica (sobota).
STROŠKI Šolnina za vse dni seminarja znaša 60 evrov, za posamezen dan pa 25 evrov. Sklad bo po prejemu prijavnice poslal udeležencem predračun s položnico. Šolnino je treba poravnati pred začetkom seminarja. Prijavnica je nepreklicna, šolnino povrnemo le na podlagi zdravniškega spričevala.
BIVANJE IN PREHRANA Cena paketa – 3 polpenzioni (zajtrk in kosilo) na turistični kmetiji Pri Filetu v Slopah znaša 108 evrov (36 evrov na dan). Sobe so večposteljne! Storitve plačate lastnikom kmetije na koncu seminarja.
PRIJAVE Prijavnice sprejemamo do 28. avgusta 2009 na naslov: Javni sklad RS za kulturne dejavnosti (JSKD), Štefanova 5, 1000 Ljubljana (za poletno literarno šolo) ali po e-pošti: dragica.breskvar@jskd.si
Vodja seminarja Dragica Breskvar, prof., samostojna svetovalka JSKD za literarno dejavnost
Gostiteljica Vladislava Navotnik, koordinatorka OI JSKD Sežana
PROGRAM POLETNE LITERARNE ŠOLE 2009
Program
ČETRTEK, 3. september 2009 16.00–18.30: Predavanje: Magdalena Svetina Terčon: Pregled sodobne poezije na Primorskem
19.00: Večerja
20.30: Srečanje z literarno gostjo: Cvetko Bevc, avtorico poezije, proze in dramatik
PETEK, 4. september 2009 10.00–13.00 Predavanje in seminarsko delo:
Nadja Dobnik: Vpogled v sodobno francosko literarno ustvarjanje (Kdo danes piše v francoščini, kakšna je vloga založb, literarnih nagrad in literarnih kritik, kakšni so odmevi pri nas)
13.30–15.30 Peš po kraških poteh
15.30 Kosilo
17.00–18.30 Miha Mohor: Koliko so šole kreativnega pisanja avtorju potrebne?
20.30 Literarni večer udeležencev PLŠ
SOBOTA, 5. september 2009 10.00–13.00 Literarno-mentorska delavnica (vodi Miha Mohor)
15.30 Kosilo
16.30 Ekskurzija po Krasu in ogled osrednje prireditve mednarodnega literarnega festivala Vilenica (mednarodna literarna branja in podelitev nagrade v jami Vilenica)
NEDELJA, 6. september 2009 9.30–11.00 Predavanje: Janez Zalaznik: Kako je umetnost izgubila nedolžnost
11.15–13.00 Pogovor: Revije v gosteh v živo: Vpogled in Rast (vodita Dragica Breskvar in Peter Rezman)
Predavatelji:
Magdalena Svetina Terčon, profesorica, pesnica
Cvetka Bevc, strokovna svetovalka pri Društvu slovenskih pisateljev, pesnica, pisateljica, dramatičarka
Nadja Dobnik,…
Miha Mohor, profesor, (so)avtor mnogih učbenikov za slovenščino in drugih knjig ter priročnikov
Janez Zalaznik, akademski slikar, tudi grafični oblikovalec, likovni pedagog in publicist
Peter Rezman, pisatelj in pesnik, član uredništva Mentorja, še kaj?????