(*1980, Šibenik, Hrvaška) Je poljsko-srbskega rodu. Absolventka slavistike na univerzi Jagelonski v Krakovu (Poljska). Štipendistka Poljskega Ministrstva kulture za leto 2007. Piše pesmi, kratke zgodbe, haiku poezijo in drame. Prevedena je v angleški, bolgarski, litvanski in makedonski jezik. Dobitnica je ducat in več nagrad na Poljskem in Balkanu. Je redna sodelavka v poljskih časopisih Szafa, Horyzonty in drugih, sodeluje s srbskimi časopisi Etna in Akt. Kot prevajalka ima bogato bibliografijo, prevedla je mnogo pesnikov iz Poljske,Srbije in Hrvaške. Ustanoviteljica in urednica je internet strani poezije www.poezija.com.pol za prevode v slovanske jezike.
Objavljala je v poljskih časopisih, Akant, Ciechanowskie Zeszty Literackie, Cogito, Dziś, Fraza, Fragile, Gazeta Kurturalna Kwartalnik Artystyczny Topos Tygiel Kultury v mnogih drugih literarnih revijah na Poljskem, v Srbiji je objavljala v revijah Akt, Balkanski književni glasnik, Cvet šljive, Politika, Književne novine, Savremenik, Trči trg in v mnogo drugih srbskih literarnih revijah, v hrvaških časopisih in literarnih revijah, Knjigomat, Književno pero, Re, v bosanskem časopisu Riječ, v bolgarskem almanahu Irin Pirin, v makedonskem časopisu Sovremenost. Objavljala je v tridesetih almanahih in antologijah v Srbiji, na Poljskem, v alamanahu Stopama Crnjanskog, Frankfurt 2005, v zborniku POBRATIMSTVO obrazov v nemiru (PESNIKI TINU UJEVIĆU), Split-Sarajevo 2005.
Živi in ustvarja v mestu Dukla na Poljskem.
Publikacije:
DZISIAJ PRZYDZIE W BRĄZOWYM, pesniška zbirka, 2006, 2007
IZZA OBLAKA, pesniška zbirka, Valjevo 2008
NIEPOKOJE NEIPOKOJU, pesniška zbirka, 2009 Krosno
DEBIUT PANA CHWATOWSKIEGO, zbirka dram, Krosno 2007