Izkoristite nov slog besednega ustvarjanja in se prepustite minimalizmu SMS poezije! Svojo SMS pesem v dolžini največ 150 znakov nam pošljite na številko 4333. Zbiramo jih od 1. 6. do 23. 8. Med 25. 8. in 28. 8. boste lahko glasovali za najboljšo pesem – izbor desetih pesmi po okusu strokovne žirije boste lahko našli na www.poezijainvino.org in na portalu Vodafone live! Pošljite SMS z zaporedno številko pesmi na številko 4333 in glasujte za svojo najljubšo pesem. Tako pesnike kot ocenjevalce čakajo privlačne nagrade, ki jih podeljujeta Si.mobil in Študentska založba. Več na www.poezijainvino.org.
Nagradno igro Si.pesnik v okviru mednarodnega festivala Dnevi poezije in vina organizira Študentska založba, Beethovnova 9/I, Ljubljana (v nadaljevanju organizator). V nagradni igri lahko sodelujejo uporabniki omrežij Si.mobila in Mobitela.
Kako sodelovati v nagradni igri kot avtor: - Pesem ne sme presegati 150 znakov.
- Tema, vsebina in oblika pesmi niso določene in so prepuščene individualnemu izboru vsakega avtorja.
- Vsak avtor lahko pošlje neomejeno število pesmi.
- Pesem mora biti napisana v slovenskem jeziku.
- Avtor lahko na svojo željo ostane anonimen.
- Zbiranje pesmi preko SMS sporočil poteka od srede, 1. julija, do nedelje, 23. avgusta 2008.
- Pošljite pesem v obliki SMS sporočila na številko 4333. Cena SMS sporočila po veljavnem ceniku posameznega mobilnega operaterja.
- Strokovna žirija bo naredila izbor prispelih pesmi, za katere bo nato potekalo SMS glasovanje. Izbrane pesmi bodo od 25. avgusta na ogled na www.poezijainvino.org in na portalu Vodafone live!.
Kako sodelovati v nagradni igri z glasovanjem za izbrano pesem: - Izbrane pesmi bodo objavljene na www.poezijainvino.org in na portalu Vodafone live!.
- Glasovanje za najboljšo pesem v nagradni igri Si.pesnik bo potekalo od 25. do 28. avgusta 2008 do 18. ure.
- Vsi uporabniki mobilne telefonije lahko glasujejo tako, da pošljejo SMS z zaporedno številko izbrane pesmi na številko 040 66 11 33.
- Vsi pošiljatelji SMS sporočil bodo sodelovali v nagradnem žrebanju.
Nagrade za avtorje pesmi v nagradni igri so: -1. nagrada: mobilni telefon Samsung E200 ECO in zbornik Dnevi poezije in vina 2009,
- 2. nagrada: solarni polnilnik Solio Classic in zbornik Dnevi poezije in vina 2009,
- 3. nagrada: solarni polnilnik Solio Hybrid 1000 in zbornik Dnevi poezije in vina 2009.
Nagrade za tiste, ki glasujejo za izbrane pesmi: - 1. nagrada: Si.mobilov darilni paket (majica, kapa, blokec, trak ter svinčnik) in zbornik Dnevi poezije in vina 2009
- 2. nagrada: Si.mobilov darilni paket (majica, kapa, blokec, trak ter svinčnik) in zbornik Dnevi poezije in vina 2009
- 3. nagrada: Si.mobilov darilni paket (majica, kapa, blokec, trak ter svinčnik) in zbornik Dnevi poezije in vina 2009.
Nagrajenci bodo razglašeni v okviru večerne prireditve festivala Dnevi poezije in vina, v petek, 28. 8. 2009, v Medani.
Nagrajenci bodo o prejeti nagradi obveščeni po telefonu. V primeru, da nagrajenec / izžrebanec ne posreduje popolnih podatkov ali če nagrajenca / izžrebanca o prejemu nagrade ni mogoče obvestiti, le-ta izgubi pravico do nagrade in organizator izžreba novega izžrebanca oz. izbere prvega naslednjega avtorja po številu prejetih glasov.
Nagrajenci bodo nagrado prejeli po pošti. Nagrajenci morajo pred podelitvijo nagrade Študentski založbi zaupati ime, priimek, naslov, davčno številko, telefonsko številko in EMŠO zaradi obračuna dohodnine.
V primeru, da izžrebanec ni polnoleten, lahko nagrado zanj dvignejo starši ali skrbniki. V tem primeru morajo predložiti: osebni dokument izžrebanca (osebo izkaznico, davčno številko ali rojstni list) ter ime, priimek, naslov, davčno številko, telefonsko številko in EMŠO starša ali skrbnika, ki uveljavlja izžrebanca kot davčno olajšavo za družinskega člana zaradi obračuna dohodnine.
Zaposleni v Študentski založbi in Si.mobilu ter njihovi ožji družinski člani v nagradni igri ne morejo sodelovati.
Denarno izplačilo nagrad ni mogoče. Nagrada ni prenosljiva na tretjo osebo. Vrednost nagrad je izražena v bruto znesku. Organizator bo za nagrajence od navedenih vrednosti nagrad odvedel akontacijo dohodnine v skladu z veljavnimi predpisi.
Organizator bo pridobljene osebne podatke uporabil le za namene nagradne igre in jih varoval v skladu z veljavnimi predpisi.
S sodelovanjem v nagradni igri sodelujoči pristane na vse pogoje v zvezi z nagradno igro.
Avtor pesmi se strinja, da:
- bodo posredovane pesmi objavljene na spletu,
- na organizatorja prenese vse materialne avtorske pravice posredovane pesmi in sicer enkrat za vselej in za vse primere,
- organizator za obdobje treh mesecev podjetju Si.mobil d.d., Šmartinska 134b, Ljubljana, kot sponzorju nagrad v nagradni igri, brezplačno odstopi ekskluzivno pravico, da po svoji presoji javno objavlja in distribuira prejete pesmi;
- organizator odstopi podjetju Si.mobil d.d., Šmartinska 134b, Ljubljana, brezplačno pravico objave pesmi na portalu Vodafone live! in predstavitev pesmi na večerni prireditvi festivala Dnevi poezije in vina, v petek, 28.8.2009, v Medani.
Organizator si pridružuje pravico, da pesmi ne objavi na portalu Vodafone live! in pesmi ne predstavi na večerni prireditvi festivala Dnevi poezije in vina, v petek, 28.8.2008, v Šmartnem.
Organizator na željo posameznega avtorja zagotavlja anonimnost avtorjev pesmi.
Člani strokovne žirije: Veronika Dintinjana, Gorazd Kocijančič, Aleš Šteger.