LITERARNA KOLONIJA JSKD - 22.–24. MAJ 2009 V MEDVEDJEM BRDU PRI LOGATCU
Javni sklad Republike Slovenije za kulturne dejavnosti
REVIJA MENTOR
Štefanova 5, p. p 1699, 1000 Ljubljana, Slovenija
tel.:+ 386 1 24 10 500, 2410 516
e-pošta: dragica.breskvar@jskd.si, spletna stran: www.jskd.si
Ljubljana, 11. maj 2009
Literarna kolonija JSKD 2009
Medvedje Brdo pri Logatcu, 22.–24. maj 2009
Javni sklad RS za kulturne dejavnosti skupaj s svojo Območno izpostavo Logatec vabi na tradicionalno literarno kolonijo JSKD, ki jo tokrat pripravljamo v Centru šolskih in obšolskih dejavnosti Medvedje Brdo pri Logatcu. Gre za intenzivne delavnice, namenjene ustvarjanju novih besedil in kritičnemu pretresu poslanih besedil, literarnim branjem, srečanjem z uveljavljenimi avtorji.
MENTORJI
Mentorja letošnje kolonije bosta Meta Kušar (pesnica, esejistka, publicistka) za poezijo in David Bedrač (pesnik, esejist, avtor priročnika o pisanju Brez uteži) za prozo. Petek popoldne bo namenjen kratki zgodbi. O njej bo predavala dr. Alojzija Zupan Sosič, docentka za slovensko književnost s Filozofske fakultete v Ljubljani, ki se bo posebej posvetila sodobni slovenski kratki zgodbi.
PROGRAM
Poleg pesniške in prozne delavnice pripravljamo literarna branja, predstavitev Literarnega društva Zeleni oblaki iz Logatca, pohod in še kaj.
OBVEZNOSTI UDELEŽENCEV
Avtorji naj hkrati s prijavnico pošljejo še 3 pesmi ali kratko prozo (do 5 strani) oz. odlomek iz daljšega proznega besedila.
PRIJAVA
Prijave sprejemamo do 15. maja 2009 na naslov: Javni sklad RS za kulturne dejavnosti, Štefanova 5, 1000 Ljubljana (za literarno kolonijo), po e-pošti: dragica.breskvar@jskd.si, lahko tudi po faksu 01 2410 510.
KOTIZACIJA
35 evrov (DDV vključen; plačilo po položnici, ki jo bo sklad izstavil po prijavi).
BIVANJE
Bivanje in prehrano smo rezervirali v Domu Medved, centru šolskih in obšolskih dejavnosti Medvedje Brdo pri Logatcu (15 km iz Logatca). Penzion stane 21,50 evrov na dan, polpenzion 17,50, nočitev z zajtrkom 15,50, kosilo 4 evre, večerja 3 evre. Turistične takse smo oproščeni. Vse sobe so štiriposteljne!
Dodatne informacije o koloniji dobite po tel. (01) 2410 500 (Mirjana Arko) ali 2410 516 (Dragica Breskvar) ali po e-pošti: dragica.breskvar@jskd.si.
Gostiteljica:
Tanja-Pina Škufca
koordinatorica JSKD
OI Logatec
Vodja kolonije:
Dragica Breskvar, prof.
sam. svetovalka JSKD za literarno
dejavnost in urednica Mentorja