PO je projekt idejne voditeljice Vesna Roger Lužnic, rojen pred devetimi leti s pomočjo Kluba Koroških Študentov in JSKD-ja OI Dravograd, zasnovan je na treh pesniških delavnicah, literarnem nastopu in predvsem druženju, spoznavanju in kaljenju najboljših avtorjev s priznanimi in uveljavljenimi pesniki – mentorji delavnic.
PO je namenjena dijakom in študentom, ki pišejo poezijo in si želijo obogatiti svoje znanje o umetnosti pisanja literarnih del, se seznaniti z različnimi tehnikami in slogi pisanja, se družiti z mladimi ustvarjalci, z njimi deliti pesniški navdih, se postaviti v vlogo poslušalca in ovrednotiti svoje pesmi in pesmi drugih ter se predstaviti javnosti.
Z nami so skozi leta delili pesniške užitke mentorji: pesnik Marjan Mauko, Dr. Artur Štern, Andrej Makuc prof., mag. Marija Kolar, kritik in urednik Mitja Čander, pesnik Jurij Hudolin, urednik in pesnik Robert Titan Felix, vsestranski Marjan Pungartnik, Uroš Zupan, Zoran Pevec in mnogi drugi. Na plano so potegnili najbolj skrite in talentirane ustvarjalce, ki jih danes že najdemo na knjižnih policah. Med njimi je tudi Gašper Bivšek, Jasmina Cigrovski, Primož Karnar,..., ki so bili izbrani za najboljše avtorje Pesniških olimpiad.
Letošnja mentorja pesniških delavnic bosta, Blaž Prapotnik (pesnik in urednik) in Ivo Stropnik ( pesnik, mladinski pisatelj in urednik ).
Če si želite druženja z nami, prisrčno vabljeni na edinstven in že tradicionalen pesniški dogodek v slovenskem literarnem prostoru.
JSKD OI DRAVOGRAD IN KLUB KOROŠKIH ŠTUDENTOV
v sodelovanju
z Mladinskim centrom in ZKD
razpisujejo
9. PESNIŠKO OLIMPIADO
v Dravogradu, 15. in 16. novembra 2008
RAZPISNI POGOJI:
- srečanje je namenjeno študentom in dijakom s statusom (ob prijavi priložite potrdilo o vpisu)
- kandidati naj organizatorju pošljejo izpolnjene prijavnice in v vpogled priložijo deset svojih pesmi (lahko tudi preko elektronske pošte)
- pesmi naj bodo natisnjene na A4 formatu (čistopis) vsaka pesem posebej in opremljena s priimkom in imenom (v dveh izvodih)
- izbor snovi, tem in motivov pesniškega snovanja je docela v avtorjevi domeni
- žirija bo najizrazitejšega avtorja nagradila, nagrajeni bodo tudi vsi udeleženci PESNIŠKE OLIMPIADE s knjižnimi zbirkami
Organizator si v primeru večjega števila prijav pridržuje pravico do izbora udeležencev na osnovi strokovne ocene poslanega pesniškega dela.
Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa zaradi morebitnih tehničnih ali drugih tehtnih razlogov.
Za vse izbrane kandidate bodo organizirane tri pesniške delavnice, literarni nastop, prehrana in prenočišče. Mentorja delavnic sta Blaž Prapotnik in Ivo Stropnik .
Simbolična kotizacija znaša 5 € in potrjuje udeležbo ter se povrne s podelitvijo knjižne zbirke.
Kotizacijo bodo izbrani kandidati nakazali s plačilnim nalogom, ki ga bodo prejeli skupaj s programom Pesniške olimpiade po pošti.
Prijavnico, potrdilo o vpisu in izbor pesmi naj kandidati pošljejo najkasneje do 7. novembra 2008.
JSKD OI DRAVOGRAD IN KLUB KOROŠKIH ŠTUDENTOV
v sodelovanju
z MC Dravograd in ZKD Dravograd
PROGRAM 9. PESNIŠKE OLIMPIADE 2008
sobota, 15.11.2008
9:00 Pozdrav in sprejem udeležencev PO v Mladinskem centru Dravograd
(Robert Preglau)
10:00 - 12:30 Pesniška delavnica pod vodstvom mentorja Iva Stropnika ( pesnik, mladinski pisatelj in urednik ). Na temo: Nate mislim, votlina v glavi (Slovarjenje melanholije in radoživosti)
13:00 Kosilo v gostišču Lovski Rog v Trgu
15:00 – 17:30 Nadaljevanje pesniške delavnice z mentorjem Ivom Stropnikom in Blažem Prapotnikom (pesnik, urednik). Na temo: Nate mislim, votlina v glavi (Slovarjenje melanholije in radoživosti)
v Mladinskem centru
18:00 Večerja v gostišču Lovski Rog v Trgu
20:00 LITERARNI VEČER v KOMPLEX-u na Ravnah (odprt za javnost).
Predstavili se bodo vsi udeleženci PO. Predstavila se nam bosta tudi mentorja skozi svoje literarno ustvarjanje in svoje začetke.
Večer bo popestren z avtorsko glasbo Blaža Prapotnika - Blažev »žegen«
nedelja, 16.11.2008
10:00 – 12:00 Zaključek pesniške delavnice v Kompleks-u, pod vodstvom mentorjev Blaža Prapotnika in Iva Stropnika na temo: Kako prodreti s svojimi deli v javnost, kje objavljati, kako do pesniške zbirke pri založbi,…
12:30 Zaključek in podelitev knjižnih nagrad vsem udeležencem PO in razglasitev zmagovalca PO 2008
Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa zaradi morebitnih tehničnih ali drugih tehtnih razlogov.
PO je za vse izbrane prijavljene kandidate brezplačna (delavnice, prehrana, nočitev ).