Amedeja (*1965, Ljubljana), prozaistka in scenaristka. Končala je Šentviško gimnazijo in nato nadaljevala študij na Naravoslovnotehniška fakulteta – Oddelek za tekstilstvo.
Prvič se je avtorica odločila resno konkurirati na scenarističnem natečaju 2000 RTVSLO, kjer so ji nagradili in odkupili sinopsis za humoristično nanizanko v šestih delih »V imenu ljudstva« in dramo »Jasnovidka«, ki je bila 2004 tudi posneta in je njeno prvo realizirano filmsko delo. (75', DigiBETA, celovečerni igrani film v produkciji TVS.) Igrani prvenec je bil otvoritveni film lanskoletnega 7. Festivala slovenskega filma v Cankarjevem domu. Film, ki ga je TV Slovenija uvrstila v svoj program decembra istega leta, je bil tudi predstavnik TVS na festivalu evropskih televizij Prix Italia 2005 v Milanu, premierno pa je bil prikazan tudi na festivalih v Motovunu in Zagrebu, kjer je tudi prejel nagrado za najboljši znanstveno fantastični film, najboljšo scenografijo in glasbo.
Na RSLO so 2001 sproducirali in predvajali polurno dramo »Na obisku«.
Na natečaju za kratko zgodbo Spletno pero 2005 je prejela tretjo nagrado.
Na Natečaju RSLO 2006 za najboljšo humoresko bila njena nagrajena z odkupom.
Na natečaju za antologijo novejših slovenskih ZF zgodb 2006 založbe »Spirea« je bila tudi njena zgodba uvrščena v knjižico, ki je izšla aprila 2007.
Na Filmskem skladu Slovenije je bil njen sinopsis (soavtorica Biljana Čakić Veselič) julija 2006 izbran za sofinanciranje razvoja v scenarij.
Od junija 2005 piš tedenski satirični komentar aktualnih dogodkov za Radio Triglav (Smodlakov spletni dnevnik).
Na prvem PreGlejevem natečaju za izvirna dramska besedila 2007 je zf tragikomedija Od kraja do raja dobila možnost razvoja s pomočjo PG laboratorija, ki se je uspešno zaključil z bralno predstavo v Preglejevem gledališču. Gledališče Toneta Čufarja bo v sezoni 2008/09 igro v režiji Gabra Trseglava uprizorilo na svojem odru.
Na filmskem skladu Slovenije je bil že omenjeni scenarij (soavtorica Biljana Čakić Veselič) januarja 2008 izbran za sofinanciranje razvoja scenarija.