5.9.2008 – 15.12.2008
Organizator: Fotografsko društvo VENO PILON Ajdovščina
Pokrovitelj: Fotografska zveza Slovenije, št. 18 / 08
Agroind Vipava 1894 Vipava
Pipistrel d.o.o Ajdovščina
STROKOVNA ŽIRIJA
1. Tanja Cigoj, umet.zgod.
2. Oskar Karel Dolenc, MF FZS, M FIAP
3. Matjaž Prešeren, fotograf
KOLEDAR NATEČAJA:
- sprejem del do vključno 15.12 2008
- pregled in izbor od 17.do 20.12.2008
- poročilo o žiriranju do 27.12.2008
- razglasitev rezultatov – otvoritev razstave petek, 16.1.2009
- trajanje razstave od 18.1. do 15.2.2009
- vračanje del do 15.3.2009
NAGRADE:
A tema TRTA IN VINO
1.nagrada: proizvodi pokrovitelja Agroind v vrednosti približno 120 EUR
2.nagrada: proizvodi pokrovitelja Agroind v vrednosti približno 90 EUR
3.nagrada: proizvodi pokrovitelja Agroind v vrednosti približno 60 EUR
in priložnostne nagrade dobitnikom diplom
B tema LETENJE
1.nagrada: storitev pokrovitelja Pipistrel v vrednosti približno 120 EUR
2.nagrada: storitev pokrovitelja Pipistrel v vrednosti približno 90 EUR
3.nagrada: storitev pokrovitelja Pipistrel v vrednosti približno 60 EUR
in priložnostne nagrade dobitnikom diplom
Skupna vrednost nagrad znaša približno 750 EUR
UDELEŽBA NA NATEČAJU
Na natečaju, ki je organiziran v skladu s pravili Fotografske zveze Slovenije, lahko sodelujejo vsi ljubiteljski in poklicni fotografi s stalnim prebivališčem v Sloveniji in Slovenci iz zamejstva.
Dela, s katerimi so avtorji že sodelovali na našem natečaju, bodo izločena iz žiriranja!
TEMI NATEČAJA MED NEBOM IN ZEMLJO 2008
A tema – TRTA IN VINO
B tema – LETENJE
Temi vsebinsko in tehnično nista omejeni, zato pričakujemo na natečaju dela, ki bodo zajemala vse od pokrajinske do eksperimentalne fotografije.
Pri temi VINO pričakujemo posnetke trte, pridelave in predelave grozdja in vina in vse kar je povezano s trto in vinom; v temi LETENJE pa dela, ki prikazujejo vse v zvezi z letenjem - letala, balone, ptice, žuželke in vse kar je povezano z letenjem .
SODELOVANJE NA NATEČAJU
Udeleženci lahko na natečaju sodelujejo v obeh temah s po šestimi fotografijami z barvnimi
in/ali črnobelimi fotografijami, ocenjevanje pa bo ločeno v obeh temah.
Format fotografij je lahko največ 50 x 70 cm (velikost okvirja) Posamezne fotografije, ki so manjšega formata, morajo biti nalepljene na paspartu velikosti cca 30 x 45 cm.
Udeleženec natečaja mora za potrebe predvajanja na otvoritvi razstave, izdelave kataloga, predstavitve na otvoritvi razstave in na internetnih straneh društva dostaviti poleg fotografij še le-te posnetke v digitalni obliki in to obvezno v formatu JPG velikosti največ 1024 x 758 pix in velikosti datotek manjših od 500 Kb. Digitalnih medijev ne vračamo !
Pri opremljanju fotografij naj udeleženci upoštevajo določila tega razpisa. Vsaka fotografija naj bo označena z naslednjimi podatki: ime avtorja, naslov dela, zaporedna številka in oznaka teme – A ali B. Na fotografijah morajo biti podatki navedeni vidno na hrbtni strani. Napisani podatki se morajo ujemati s podatki v seznamu poslanih del na prijavnici. Del, ki ne bodo pravilno označena, žirija ni obvezna obravnavati oziroma sprejeti.
K poslanim fotografijam avtorji priložijo v zaprti kuverti, označeni z avtorjevim imenom, izpolnjeno prijavnico, seznam vseh poslanih del ( označenih z zaporedno številko, naslovom-imenom posnetka ter oznako teme ), podatki o avtorju ( ime in priimek, naslov, telefon in e-mail) in kotizacijo.
Kotizacija za sodelovanje na natečaju je 10 EUR, ki jo vsak udeleženec natečaja priloži k prijavnici.
NASLOV IN ROK DOSTAVE
Udeleženci natečaja morajo svoja dela poslati ali osebno oddati na naslov:
Fotografsko društvo VENO PILON Ajdovščina,
IV. Prekomorske brigade št.1, p.p. 108,
5270 Ajdovščina
in to najkasneje do ponedeljka, 15.decembra 2008. Osebno lahko oddajo svoja dela le v ponedeljek, 15.decembra 2008 med 12,00 in 15,00 uro na isti naslov ( nad Lavričevo knjižnico v Ajdovščini ).
.
Fotografije morajo biti oddane oziroma poslane skupaj z zaprto kuverto v embalaži, primerni za vračanje, označeni z napisom
FOTOGRAFSKI NATEČAJ MED NEBOM IN ZEMLJO 2008.
RAZSTAVA IN PODELITEV NAGRAD
Razglasitev rezultatov natečaja in podelitev nagrad bo ob otvoritvi razstave, v petek, 16.januarja 2009 ob 18,00 uri v veliki dvorani Vinske kleti pokrovitelja Agroind Vipava 1894 Vinarska cesta 5 v Vipavi. Razstava bo tudi letos postavljena tako v Vipavi ( od 16.1. - 31.1.2009 ) in tudi v Ajdovščini ( od 1.2..-15.2.2009 ).
Avtor se z izpolnjeno prijavnico strinja z določili tega razpisa.Vse odločitve žirije so dokončne in nepreklicne. Udeleženec dovoljuje organizatorju natečaja uporabo poslanih fotografij izključno v promocijske namene natečaja.
OSTALO
Prijavnico za naš fotografski natečaj dobite tudi na internetni strani društva www.gmh.si/fotovenopilon
Organizator se obvezuje, da bo s poslanimi deli ravnal pazljivo, ni pa odgovoren za poškodbe ali izgubo med transportom.
Vsa poslana dela bodo udeležencem natečaja vrnjena do 15.3.2009. Dela, posneta v digitalni obliki, se ne vračajo.
Dodatne informacije dobite na telefonu 041-478-243 ( Jadran Hreščak ) .