(*1945, Grabšinci, Gornja Radgona), osnovno šolo je obiskovala pri Mali Nedelji; zaradi očetove službe, bil je organist, ji v tedanjih okoliščinah ni bila omogočena pridobitev štipendije za študij na učiteljišču v Murski Soboti. Nekaj let je bila zaposlena pri MTT v Mariboru. Po poroki l. 1964 je odšla (na obisk k sorodnikom) na Švedsko. Po 18. letih bivanja na Švedskem, kjer je v prvih letih rodila tri otroke in se med tem tudi izučila za strugarko ter nekaj let opravljala to delo, se je nato odločila za poučevanje slovenskih otrok (1976 – 1988), nekaj časa tudi ob študiju. Pouk slovenskega dopolnilnega pouka je zahteval tudi znanje ostalih predmetov na švedski šoli. L. 1982, kmalu po rojstvu četrtega otroka, se je vpisala v šolo za odrasle (KOMVUX Landskrona) in nato leta 1986 nadaljevala univerzitetni študij v Lundu. Končala je KULTURNO ZNANSTVENO fakulteto z diplomo fil kand; KULTURVETARLINJEN, ter nadaljevala s pedagoško izobrazbo na Pedagoškem inštitutu v Lundu. V študijskem letu 1988/89 je (kot švedska državljanka) postala štipendistka SIM in se vpisala na Filozofsko Fakulteto v Ljubljani, Oddelek za zgodovino, kjer je proučevala predvsem slovensko zgodovino, specializacija v okviru študija na Zgodovinskem inštitutu v Lundu. L. 1990 se je zaposlila na KOMVUX v Landskroni (šola za odrasle) in poučevala priseljence v predmetu Švedski jezik kot drugi jezik – SV2. Nato se je ob delu tudi sama vpisala na študij švedskega jezika na Inštitututu za nordijske jezike v Lundu (Institutet för nordijska språk). Zaradi bolezni je l. 2000 prekinila magistrski študij na Višji pedagoški v mestu Malmö in se l. 2001 predčasno upokojila. Zaradi upokojitve ni mirovala, med drugim je s setrama Gabrijelo in Olgo (SESTRE BUDJA) ter pozneje z družinskim pevskim zborom Orfeum posnela 6 zgoščenk raznih vsebin in slogov. Mnoge od pesmi so avtorsko delo sester BUDJA, Augustina je predvsem avtorica besedil. Od leta 2002 je tudi glavna urednica slovenske kulturne revije za Slovence na Švedskem – SLOVENSKO informativno GLASILO. Objavljala je tudi v raznih revijah, koledarjih in dnevnih medijih. Bila je in je še predsednica slovenskega društva v Landskroni na Švedskem.
Publikacije
Zgoščenke sester BUDJA so naslednje:
SPOZNANJE, 1998 (Zlati Zvoki)
TEDEUM, slovenske božične pesmi, 1999 (Zlati Zvoki)
TEDEUM, švedske božične pesmi, 1999 (Systrarna BUDJA)
OTROCI ZEMLJE, 2000, (Zlati Zvoki)
GLASBENI MOSTOVI, VHS Video (producent Matjaž Koncilja) 2001
AVE, 2002/3 (Zlati Zvoki);
VEČERNICE, 2003/4 (Zlati Zvoki).
Publikacije:
ŠTIRI POTA IN RAZPOTJA, pesmi, antologija, Svejug, Stockholm 1979
SLOVENSKA IZSELJENSKA KNJIŽEVNOST 1 (3), Evropa, Avstralija, Azija, monografija, ZRC, Rokus. 1999
SLOVENSKA KATOLIŠKA MISIJA na Švedskem; kronološko zgodovinski pregled 1962 -2002, SKM, Göteborg, 2002
ŠVEDSKA SLOVNICA ZA SLOVENCE, ZA KONTRASTIVNI STUDIJ SVEDSKEGA JEZIKA, slovenski in švedski jezik, učbenik, Družina, Ljubljana, 2002
SLOVENSKO ŠVEDSKI BESEDNI VODNIK / SVENSK-SLOVENSK ORDGUIDE na potovanjih in pri pogovorih s Švedi (in obratno), priročnik, samozaložba, 2003, 2004
SLOVENCI NA ŠVEDSKEM okvirno zgodovinski pregled, monografija, Samozaložba, 2005
LETNI ČASI / ÅRSTIDER (DIKTER, pesniška zbirka, slovensko in švedsko, Samozaložba, 2005
SLOVENER I SVERIGE och integrationspolitiken (Slovenci na Švedskem in integracijska politika), monografija, v švedščini, samozaložba, 2006
RECEPTBOKEN Slovenska maträtter (Slovenske jedi), recepti, v švedščini, samozaložba, 2006
Zbornik I, II SLOVENSKO INFORMATIVNO GLASILO, zbornik, Slovenska zveza na Švedskem, samozaložba, 2008