Morda tri. Ljubezen svoje matere doživljam brezpogojno. Kot široko avro, ki me obdaja, kot sonce. Nekaj let kasneje se rodi brat. Sonce se razpolovi. Brata imam sicer rad, brat ima rad mene, toda najino sonce se z leti prav tako razpolovi.
2 RADOVEDNI OTROK
Nedeljsko jutro je posvečeni termin. Ko se v svoji sobi prebujam, prisluškujem kaj se dogaja v spalnici. Do katere mere sta ata in mama prebujena? V katerem trenutku se bom namenil v spalnico in se vlegel med njiju, da doživim tisto stopnjo ljubezni, katere si najbolj želim? Ko se mi neke nedelje posreči splaziti med njuni telesi v optimalnem trenutku, ju vprašam, če bomo v tem ljubečem položaju ležali tudi v grobu.
3 BARBARA
Star sem tri leta, na sosednjem dvorišču se kotalka Barbara, ki je stara štiri leta. Mama me spremlja preko ceste, da lahko občudujem Barbarine spretnosti in njeno lepoto. Po večerji, ki mi jo skrbno pripravi mama, poljubljam v svoji postelji blazino, na kateri se oblikuje Barbarino obličje.
4 STAR SEM 4 LETA
Morda tri. Prikazovati se mi začne zelo privlačna gola ženska, ki gori na grmadi. Deluje kot čarovnica, ki se ji približuje neka nuna (tako jo razumevam). Nuna prav tako gola, ima deviški pas, na katerega je pritrjen falus. Sredi plamenov demonsko žensko nežno, počasi, zelo ljubeče fuka. Deluje kot zmes medicinske sestre in odrešenice.
5 PRAVICA
Igram se na balkonu (različnim igračam - živalim pripisujem človeške lastnosti in ustvarjam odnose), toda mati me prisili, da se začnem družiti z otroki na dvorišču (z realnimi predstavniki človeške vrste). Špilam fuzbal. Mario je največji as na terenu, za svoja leta perfektno dribla in še boljše blefira. Vsak faul, ki ni faul, izpade kot faul, vsak gol, ki ni gol, se izkaže za gol. Nekega dne mi njegovo bleferstvo dopizdi, z golom, ki ni bil gol, se ne strinjam. Udarim ga v trebuh, končno se izkaže pravica.
6 VRTEC
Hodim v vrtec, življenje se spremeni. Vrstniki delujejo bolj odraslo in temu primerno bolj sposobno. Znajo si zavezati čevlje, kar dojame moja mati. Kadarkoli se vrnem domov z odvezanimi ali zavozlanimi vezalkami dobim focn. Mati moje umske zaostalosti (praktična inteligenca) nikakor ne trpi.
7 EMIR
Še vedno hodim v vrtec, tiranizira me Emir, ki je fizično močnejši od mene in bistveno večji barabin. Pol leta kasneje sem fizično močnejši jaz (ironija biološkega razvoja). Skupaj se znajdeva v prvem razredu osnovne šole, vlogi se zamenjata (ironija kronološkega razvoja). Maščevanje je sladko, toda nasilje iz mojega življenja nikakor ne izgine.
8 ALI
Ali je moj najboljši prijatelj in dober pretepač. Ali je moj idol. Pretepe ga Bogo, ki je predtem pretepel mene. Ali ni več moj prijatelj in ne več moj idol.
DRUGO OBDOBJE
9 VZGOJA
Osnovna šola je šarmantno življensko obdobje. Foter hoče narediti iz mene smučarja, matematika, fizika. Kadarkoli padem na kakšnem smučišču pobesni. S svojo smučarsko palico tolče po snegu in vpije – Vstani! Kadarkoli dobim slabo oceno pri matematiki, ali fiziki znori. Celo popoldne in do desetih zvečer se moram učiti, večerje se ne smem dotaktniti, dokler ne obvladam snovi. Mati disktretno molči.
10 VZGOJA 2
Slonim na oknu, krmim golobe, s komolcem ruknem v tegl, roža (brezvezna zelenjava), pade na tla, tegl se razleti. Mati popizdi, stisne mi focn, tri dni prepovedi igranja na dvorišču je kruta terapija. Pribl. teden dni kasneje me vzame v roke učitelj tehničnega pouka (zelo iskreno me sovraži). V beležnico mi vpiše nekaj slabega, kar morajo starši podpisati. Obnašam se zelo nonšalantno, kar učitelja zelo razjezi. Stopi za menoj, me prime za tilnik, moje telo dokaj brutalno upogne, najraje bi me zdrobil. Temu primerno me s vso silo z dlanjo udari po upognjenem hrbtu in izpusti. Znajdem se na tleh, opomin je podpisan, toda starši se odločno postavijo na mojo stran. Starši pripadajo komunistični aristokraciji, učitelji tehničnega pouka diktaturi proletariata. Starši me imajo spet radi, spet se lahko skoraj neomejeno igram na dvorišču.
11 IZGUBLJENE ILUZIJE
Igram se z lego kockami. Najprej gradim grške in rimske bojne ladje, kasneje srednjeveške gradove, še kasneje baročne palače. Koketiram s sodobno arhitekturo. Z bratrancem, ki je prav tako mojster arhitekture (od njega se učim) združiva lego kocke, v zrelih osnovnošolskih letih skušava zgraditi angleško bojno ladjo Prince of Wells (bratranec razpolaga z zelo kvalitetno fotografijo). Delo poteka obetajoče, dobivava se skoraj vsaki dan, toda zmanjka nama gradbenega materiala. Projekt opustiva, starši prepotrebnih kock ne nameravajo dokupiti (ne moji, ne bratrančevi), zdi se jim, da najin projekt nima dovolj prepričljivega smisla. Ideali se razgubijo.
12 KAPITALIZEM
Moja mladost je občasno lepa. Starša me znata potiho in nežno zbuditi, gremo v sosednjo državo. Neprijetno komunistično atmosfero bomo zamenjali s privlačno kapitalistično. Celo dopoldne ližem različne sladolede, na razpolago sta mi Mickey Mouse in Donald Duck, počutim se, kot da bi se nahajal v paradižu. Očetu in materi sem za izkustva še vedno hvaležen, čeprav mi kapitalistična mitologija 30 let kasneje smrdi.
13 PRIVLAČNOST
Dan v osnovni šoli. Prva ura. Učiteljica petja, ki pooseblja romanski tip erotične privlačnosti, mi stisne focn. Tretja ura. Učiteljica srbohrvaščine, ki pooseblja balkanski tip erotične privlačnosti, mi stisne focn. Peta ura. Učiteljica matematike, ki pooseblja germanski tip erotične privlačnosti, mi stisne focn. Ko pridem domov sem zmeden. Ne morem se odločiti na račun katerega focna bi masturbiral.
14 KATARZA
Foter mi že osem let grozi, da me bo pretepel s pasom, končno se namen uresniči. Foter doživi svojo katarzo, jaz svojo. Stari rituali so še vedno učinkoviti.
15 GLAVA
Edino, kar me zanima, je fuzbal, talentiran sem za desno krilo, toda foter mi dopoveduje, da nimam glave zato, da bi z njo tolkel po žogi. Fuzbal še vedno špilam, vedno boljši sem, v šoli vedno slabši. Foter me spet vzame v roke, osnovno šolo mukoma končam. Mati me vpiše na gimnazijo, čeprav ne razpolagam z ustreznim osnovnošolskim uspehom (veze). Spet sem najboljši fuzbaler, občudujejo me pičke in tipi, toda gimnazije nikoli ne končam. Foter očitno ni imel prav.
16 PSIHOLOG
Mati me v skladu s svojimi zvezami prepiše na neko drugo gimnazijo, fuzbal zamenjam za rock, šola me še vedno ne zanima. Vsak letnik ponavljam, razrednik svetuje staršem, da opravim psihološki test. Na sumu me ima, da sem umsko zaostal. Starši mu nasedejo, toda psiholog ne ugotovi ničesar, kar bi bilo prevladujočemu prepričanju v prid. Umsko zaostal se zdim samo še samemu sebi.
17 NEVERJETNO JE VERJETNO
Po novem imaš v srednji šoli na razpolago tri popravne izpite, kar se zdi večini ljudem nerazumno. Zdi se jim, da je takšen podvig neizvedljiv. Opravitev tovrstne naloge doleti seveda mene, ki nisem nikoli čutil ljubezni do učenja. Skoraj celo poletje preživim na lahkomiselni način, kar je tako v skladu z letnim časom, kot z mojim značajem. Učim se 16 dni, tri popravne izpite naredim, splošno mnenje uspešno demantiram.