(*24. maja 1935, Gornja Radgona), kipar, rezbar, pisec. V Gornji Radgoni je končal osnovno šolo, se izučil za elektromehanika v Elradu Gornja Radgona. Leta 1956 se je zaposlil v TVT Boris Kidrič Maribor, kjer je služboval vse do upokojitve leta 1991. Ob delu je končal mojstrsko šolo za elektromehanika. V prostem času je deloval na likovnem področju, prirejal razstave in likovna srečanja v tovarni. V lesu je začel kipariti leta 1963, se vključil v likovno sekcijo KUD Angel Besednjak in se pozneje dve leti strokovno izpopolnjuje pri akademskem kiparju Viktorju Gojkoviču na Pedagoški akademiji. Udeležil se je številnih kiparskih kolonij doma in v tujini, skupinsko in samostojno razstavljal. Je tudi rezbar. Je član Društva likovnih umetnikov Maribor in bil nekaj časa njegov tajnik. Kot mentor mladim je začel delati na otroški likovni koloniji Maribor – Tabor leta 1984, odtlej pa se stalno ukvarja z izobraževanjem mladih in tudi odraslih. Pri organizaciji in strokovnem vodenju otroškega kiparskega srečanja Forma viva na Malečniku je bil nepogrešljiv in je na njem uveljavil visoke pedagoške in estetske kriterije.
Publikacije:
RISBE IN PESMI ZA ZDAJ IN TU, pesmi z risbami, zamozaložba, Maribor 1991, 1995, 2004
RISBE IN PESMI ZA ZDAJ, TU IN JUTRI, pesmi z risbami, zamozaložba, Maribor 1995, 2004
REZBARSTVO V LESU I, priročnik, samozaložba, Maribor 2001