1. marec 2008 – letnik XI
Vzvalovijo bilke suhe; storž odvrže stara smreka. Dvignejo se črne muhe, iz pohojenega dreka.
Sonce v tla rafalno strelja skozi krošnjo bele breze; iz rdečega fotelja vzmet v hiško polžjo leze.
Čmrlj je zamajal zvonček; škorec je postal zgovoren; v zrak je poletel citronček; gož je zlezel v gumast škorenj.
Krt pokuka iz krtine, belouška v potok šine; skloni se veliki zvonček nad lep pisan jogurt-lonček.
Kukavica glasno kuka; v vodi se zablisne ščuka; veter skozi vrbjo vlečko napihuje belo vrečko.
V grapi ždi trohneči brest; na lisički lazar spi; v senci bukve pa kipi v stari kahli žabji mrest.
Kot da Pan igra trstenke, slišijo se mili zvoki, kadar divje veter v loki, piha v pisane plastenke.
Na okljuku pri ogradi, suha veja Bolsko gladi; guglje se na njej sinica, polž in najlon nogavica.
Sončni žarek mlako boža; vanjo zre uvela roža. V mlako – v mavrično vesolje; tiho plunka iz kante olje.
Srna klecne in boleče v kaplje se zazre rdeče, ki svetlijo skupaj z roso, staro zarjavelo koso.
Luno siv oblak zakrije; žaba zahrešči svoj kva; vlažna glista se zarije, v čreva crknjenega psa.
Potok v soncu se svetlika, z vali v obliki kroga, kjer napihnjen kakor žoga, velik kravji vamp se lika.
Julij Bistrico segreva, da migljaje izhlapeva. Na prodišču pa brenčeče muhe žrejo svinjsko pleče.
V krošnji hrasta šoja tiha, v sprano vrv kljun svoj vtika; a na spodnjem koncu štrika, v vetru bled mrlič zaniha.
S strehe grulijo golobi, pes na ketni z uhlji striže; sivka, zmešane z otrobi, kurjake iz jasli liže.
Janez krmi svojo kravo in da bolj bi se redila, vmeša med silažno travo malce umetnega gnojila.
Kure pod lučjo čemijo; vmes Franc crknjene pobira; svinji se oči iskrijo, ko jih s perjem vred požira.
Kravje mleko žre prašiček. Zavolj zavarovalnine, komaj dva dni star teliček, pa od lakote pogine.
Greznični drek preko njive je navozil sosed Tomy; v njem se bohotijo glive, pinte, vložki in kondomi.
Plešeta na veselici Johan in njegova žena; v hlevu spita mu telici, stojno v gnoju do kolena.
V parni mlada dva ležita in počenjata norčije; spodaj v hlevu pred psi skrita, mlada psica v mrvo ščije.
Med smetmi spi klošar Jaka; s studom gledajo ga žene; v črni vrečki vrh smetnjaka, zadnjič trzne mlado ščene.