Tekmovanje v veščinah interpretiranja lastne poezije.
MKC Črka, ki deluje pod okriljem Mladinskega kulturnega centra Maribor, razpisuje pesniško tekmovanje v veščinah interpretiranja lastne poezije pod imenom Pesniški vrtiljak. Tekmujejo lahko pesniki in pesnice, ki imajo dovolj hrabrosti, da se na odru predstavijo z lastno poezijo. Morajo pa seveda imeti dovoljšnjo zalogo primerne in občinstvu in strokovni komisiji všečne poezije, da se prebijejo skozi morebitne kvalifikacije in 4 kroge tekmovanja.
Pesniški vrtiljak se bo odvrtel v sredo, 5. decembra 2007, ob 19. uri v klubu KGB v Mariboru.
Potek tekmovanja je naslednji. Če se prijavi več kot 10 kandidatov, se najprej izvedejo kvalifikacije, v katerih se vsak od kandidatov predstavi z dvema pesmima po lastni izbiri. Strokovna komisija in občinstvo z glasovanjem izberejo 10 finalistov. Strokovno komisijo sestavljajo Petra Kolmančič, Borut Gombač in Ivo Stropnik. Deset najboljših se nato v finalni preizkušnji najprej pomeri v treh disciplinah. Za vsako disciplino si morajo kandidati pripraviti pesem, lahko tudi improvizirajo. Discipline so naslednje: hudomušna ljubezenska pesem, psihoanalitična in potrošniška rimana pesem. Pesmi ocenjuje komisija in občinstvo v razmerju 50:50. Najboljši štirje po točkah po treh krogih se uvrstijo v zadnji krog, kjer nastopijo v panogi imenovani Prosto po Prešernu oz. v improvizaciji. Publika izbere 5 besed, ki jih morajo kandidati v velikem finalu uporabiti v pesmi. Prvi trije po točkah prejmejo izjemno privlačne nagrade.
Nagrade so:
1. nagrada: 6-dnevne počitnice na Krfu v Grčiji (Gaudeamus potovanja d.o.o. in Jupiter)
2. nagrada: 8 predstav SNG Maribor in večerja za dve osebi v restavraciji Novi svet pri Stolnici
3. nagrada: - Kartica JOKER (Kolosej)
Dodatne nagrade sta prispevala papirnica Leonardo in Europark – nakupovalno središče Maribor.
Prijavite se lahko pisno na naslov MKC Maribor, Ljubljanska ulica 4, 2000 Maribor, po telefonu 02/300 2994 (Petra), 031 335 873 (Nino) ali po elektronski pošti petra.kolmancic@mkc.si do petka, 30. 11. 2007.