Prosim! Kdo je? A, Sandra? Tebe pa nisem že dolgo slišala. Zdravo Sandra, kaj bo lepega? Nič lepega praviš. Se je kaj zgodilo? Kaaaj? Ludvika že dva ni doma? Kako to misliš? Dva dni in eno noč? Pa si klicala v bolnico, mogoče se mu je kaj zgodilo, ga je povozil avto ali kaj? Tudi na policijo si že klicala, praviš. Ja, potem pa res ne vem kje ga še lahko iščeš. Čakaj bom vprašala Gvida, če se je on z njim kaj slišal zadnje dni. Ne, pravi, da ga ni videl že kakšen teden ali dva. To je res čudno. Izginil kar tako brez sledi menda ja ni. Ne, ne joči, boš videla, da bo prišel. Kar naenkrat se bo prikazal doma, boš videla. Ah, kakšna ženska neki. Saj veš, da Ludvik ni takšen. Vedno ti je bil zvest, se ne bo spozabil zdaj, po tolikih letih vzornega zakona. Čuden je bil zadnje dni? Kaj če je bil bolan ali se je slabo počutil, in te ni želel obremenjevati s svojimi tegobami? Kako veš, da je bil v dobri kondiciji? Ja, če je hodil na nogomet nekajkrat tedensko, potem mu res ni bilo hudega. To, da je zadnjič pozabil doma športno opremo in ga vseeno ni bilo domov do večera, še nič ne pomeni. Pomiri se, saj veš, kakšni so moški. So se pač zaklepetali in razglabljali o nogometu v nedogled. Verjamem, da te skrbi. Mobilnik je izklopil? Kaj če se mu je izpraznil? Svetujem ti, da še danes počakaš, boš videla, da se bo vrnil. Verjamem, da je težko sedeti doma in križem rok čakati. A je odšel z avtom? Danes so na cesti tudi cestni roparji. Upam, da se mu ni zgodilo nič takega. Seveda, vse mogoče se ti plete po glavi, vem. Si kar predstavljam kako bi jaz reagirala, če Gvida ne bi bilo doma dva dni in še eno noč povrhu. Jaz bi najprej pomislila, da je revež v škripcih in se ne more javiti. Poskušaj tudi ti tako razmišljati, boš videla, da se bo še vse uredilo. Da bi ga šel Gvido kam iskat? Kje pa misliš, da bi ga lahko našel? V lokalih ob igriščih? Ne verjamem, če bo za to. Počakaj, ga bom vprašala. Pravi, da bo šel v bife Pri Tilčki, ki je tam pri stadionu. Tam so se moški večkrat srečevali. Morda bo kdo vedel kaj o njem. Tako se zmeniva: čim kaj izvem, te pokličem. Gvido se že oblači. Dobro? V redu, ti se pa poskušaj tačas umiriti. V mislih sem s teboj, adijo.
* * *
Halo? Ludvik, si ti? Za božjo voljo od kod kličeš? Zakaj se ne javiš Sandri? Reva je čisto iz sebe, saj te že dva dni ni bilo doma. Kaj je komplicirano, so te ugrabili? Nič takega, praviš. Napil si se. Ja in kaj potem, saj se nisi prvič in zadnjič tudi verjetno ne. Kaj za pijansko turnejo potrebuješ dva dni in eno noč? Oprosti, veš, sem jezna nate, ker je malo prej klicala Sandra in je zelo v skrbeh, vsa žalostna te čaka doma, ti mi pa praviš, da si se napil. Kaj ni enostavno? Zapil si se in prespal pri eni ženski? Ti nisi normalen. V teh letih, lepo te prosim, kaj govoriš? Kako nisi nič imel z njo? Kaj si potem počel pri njej toliko časa. Ja in jaz naj ti verjamem, da si bil tako zadet, da nisi mogel stati niti na nogah? Kaj si pa delal tam? Po vsej tej zmešnjavi te težko razumem. Gvido te je šel zdaj iskat v bife Pri Tilčki. Še on bo jezen, kaj ga pošiljamo okrog. Pojdi zdaj lepo domov in se zmeni s Sandro. Jaz težko verjamem tem tvojim izgovorom, veš. Kako, ne upaš? Če si bil pogumen in izostal dva dni od doma, bodi še zdaj pravi moški in se opraviči ženi. Kaj? Jaz naj jo pokličem? Ti nisi pri zdravi pameti! Jaz te naj rešujem na tvojih stran poteh? Kako ti pride kaj takega na misel? Jaz naj lažem Sandri v tvojem imenu? Kaj bi rad še pri meni naredil zgago? Kaj neki bi si Gvido mislil, če bi te jaz zagovarjala. Nihče nikomur ne bi nič več verjel. Ni govora! Prosim te, pojdi domov in uredi svoje stvari s svojo ženo tako, kot misliš. Naju ne mešaj v to. A, tako! Zdaj boš pa še izsiljeval? Kar pojdi v Dravo in skoči na glavo z mostu. Si boš vsaj malo zbistril svoje zmedene misli. Ne, niti malo te ne bi obžalovala, čeprav si najin prijatelj. V tej situaciji pač ne, verjemi. Ne, ne bom poklicala Sandre. In tudi poslušala te ne bom več, odložila bom slušalko. Adijo!