Kulturno društvo Mariborska literarna družba znova razpisuje natečaj za molitvena besedila/pesmi ob svetovnem molitvenem dnevu 2006, ki bo letos v petek, 3. marca (prvi petek v marcu). K udeležbi vabimo vse avtorje, ki jim je blizu tovrstno pesništvo.
Ne gre nam toliko za versko molitev, temveč za literarno obliko, ki sicer nima nobene formalne ali predpisane oblike, a je prisotna v mnogih besedilih kot nagovor Drugega v najširšem pomenu. Za molitveni položaj pa so pomembni še drugi vidiki – želja po absolutnem, po vsem tistem, kar se v življenju skriva, izriva, zanemarja, se mu posmehuje kot »nestvarnemu«, kar gre mimo tukajšnjih avtoritet, kar ni iz želje po koristi. Čeprav je v molitvenem položaju pomembno še občutje predanosti, stiske, nemoči, intimnosti in svečanosti, to ni razlog, da bi molitvene pesmi bile patetične – poiščimo v tem tudi možnosti za humor in duhovitost.
Vabimo vas, da se prijavite za nastop na prireditvi, ki bo v petek, 3. marca 2006, ob 16.00 v Mariboru. Če bi se spremenila lokacija, vas bomo o tem pravočasno obvestili. Prijave bomo sprejemali na naš naslov
Kulturno društvo
Mariborska literarna družba
Partizanska 5
2000 Maribor
(razpis za molitvena besedila),
do 1. marca 2006.
Lahko pa jo pošljete tudi na naš elektronski naslov drustvo@kud-mld.si.
Natečaj ni (več) tekmovalen, saj je tovrstnih natečajev je že veliko, ampak bomo pripravili zbornik natečaja, v katerem bomo objavili po eno od poslanih besedil. Udeleženci srečanja natečaja bodo prejeli dva brezplačna izvoda zbornika.