Po nekaj prepovedanih številkah Tribune v letniku 1971/1972, ko je prišlo tudi do prekinitve izhajanja glasila, so se na Socialistični zvezi odločili, da mora novo uredništvo Tribune predložiti svoj koncept Tiskovnemu svetu SZDL. Takrat je bil njegov predsednik Janez Vipotnik (kako pomemben je bil ta položaj, kaže dejstvo, da je bil to tudi predsednik SZDL), eden od ostrejših politikov tistega časa.
Zelo pazljivo sem sestavljal »koncept«, ki je bil neke vrste obljuba, da ne bomo delali težav. Z več ljudmi iz sveta sem se že poznal in mi je bilo smešno, ko so ob obravnavi »koncepta« s sejo odigrali kar se da stroge očete. Mislim tudi, da je bil napisan v njim nerazumljivem žargonu, danes me v njem zabava mrtvaška resnost, s katero smo zatrdili, da bomo spremljali vse manifestacije dejavnosti med študenti od sindikalnih zahtev do kulturnega izražanja, da bomo obravnavali torej probleme kar se da kompleksno. Verjamem, da so bili jezni na Tribuno zaradi prepovedi, a na študentski organizaciji in na univerzitetni partiji so mi jasno namignili, koga naj v uredništvu ne bo in sem ga lahko sestavil samo iz »neobremenjenih« ljudi.
Delo na radiu Študent in na fakulteti pa me je podučilo, da se da resnica povedati na različne načine, da je najbolj učinkovit prikrit humor in da raje ne izzivajmo bika z rdečo cunjo. Neberljiv »koncept« so potrdili z zahtevo, da ga do drugič dopolnimo eksplicitnim navajanjem tistega, proti čemur se bomo bojevali. S tem so odkrito priznali, da niso nič razumeli.
Naša (študentska) prednost je bila, da smo brali Studentski list, Student, Indeks, LA Free Press, Konkret, francoski humoristični list Hara-kiri, poslušali svetovni rock, ki so ga uvažali fantje z Gorkičeve, hodili v gledališče, kjer je bilo včasih več kritike, kot so jo bili oni sposobni prenesti, gledali vse mogoče filme in brali Praxis in se iz vsega nekaj naučili. V uredništvu smo sedli in zbrali vse mogoče –izme, smiselne in nesmiselne, in s tem dopolnili nesrečni »koncept«. Zadostovalo je.
To je razkurilo Jašo Zlobca, da je v razgovoru o študentskem gibanju za Tribuno obtožil novo uredništvo, da smo napravili tak »koncept« samo zato, da bi nam svet za informiranje dal »imprimatum« (imprimatur), čeprav da mu mi sami ne verjamemo. Ja pa ja!