(* 1949, Ljubljana), pravnik, univerzitetni profesor. Končal je Pravno fakulteto v Ljubljani, na kateri je doktoriral leta 1987. Po pravosodnem izpitu je služboval kot višji predavatelj na Višji upravni šoli v Ljubljani, znanstveni asistent na Pravni fakulteti v Reki in direktor Inštituta za delo pri Pravni fakulteti v Ljubljani. Ameriško pravo je študiral na Leyden-Amsterdam-Columbia summer program in american Law leta 1977. Leta 1990 je bil izvoljen v naziv izrednega univerzitetnega profesorja. Leta 2000 je ustanovil svoj Inštitut za pravo. Od leta 2008 je zaposlen v svoji odvetniški pisarni. Je avtor več monografij in učbenikov s področja civilnega prava in avtor preko 200 znanstvenih člankov in razprav. Kot študent je bil izvoljen v podpredsednika SŠ pravne fakultete in člana PZS fakultete in leta 1970 za podpredsednika SŠ LVZ. Opravljal je številne funkcije. Bil je član sveta Študentskega servisa, dve mandatni obdobji je bil član Republiškega komiteja za zakonodajo, član Odbora za pravna vprašanja GZS, član programskega sveta za raziskave s področja politologije, prava in kriminologije RZS, član sveta revije Pravnik in član uredniškega odbora revije Pravna praksa od njene ustanovitve leta 1982 do 2006.