(* 22. 3. 1946, Celje). V Celju je zaključil osnovno šolanje in leta 1964 gimnazijo. Jeseni se je vpisal na Medicinsko fakulteto v Ljubljani, diplomiral 1970. Po končanem stažu se je zaposlil v Zdravstvenem domu Celje, nato v Obratni ambulanti EMO Celje, po vrnitvi iz JLA pa sprva v Dispanzerju medicine dela, nato leto in pol, vse do reorganizacije, kot pomočnik direktorja za strokovne zadeve Regionalnega zdravstvenega doma Celje. Sledila je zaposlitev v Štorah, kjer je prevzel vodstvo obratne ambulante Železarne Štore. Opravljal je poslovodne in vodstvene naloge v zdravstvu v Celju. Ves čas od končane fakultete je delal na področju osnovne zdravstvene službe, predvsem v medicini dela, prometa in športa ter družinski medicini.Leta 1975 je končal podiplomsko izobraževanje, 1978 pa opravil specialistični izpit na Univerzitetnem inštitutu medicine dela, prometa in športa v Ljubljani.Leta 1984 je na Medicinski fakulteti v Zagrebu dosegel stopnjo magistra znanosti, maja 1990 pa je bil izvoljen za asistenta na Medicinski fakulteti v Ljubljani. Po 43-ih letih je bil upokojen kot tržni višek po ZUJF-u. Na dan izpolnitve 53 let dela je dokončno prenehal delati, zadovoljen s prehojeno poklicno potjo in razočaran nad vodenjem države, seveda vključno z zdravstvom.