POJASNILO IN POVABILO K SODELOVANJU V ZBORNIKU SKUPNOSTI ŠTUDENTOV 1968-74
Naslednje leto (2024) bo minilo 50 let od ukinitve Skupnosti študentov (SŠ), ki v šestih letih svojega delovanja (1968–1974) ni izboljšala samo ekonomskega in družbenega statusa študentov, temveč je pomembno vplivala tudi na politične razmere v Sloveniji in na politično profiliranje tedanjih generacij študentk in študentov, s tem pa tudi na politično kulturo in prakso v Sloveniji v naslednjih obdobjih.
Dobro leto dni pred to obletnico je Lenart Šetinc poslal vsem še živim predsednikom SŠ Ljubljanskih visokošolskih zavodov (LVZ) pobudo, da bi ob jubileju pripravili zbornik SŠ, saj je bilo o študentskem gibanju v letih 1968–1972 napisanega že veliko, o delovanju SŠ v letih 1968–1974 pa bolj malo. Njegovo pobudo so sprejeli in oblikovali iniciativni uredniški odbor v katerem so Janez Koželj, Ciril Baškovič, Lenart Šetinc (koordinator projekta), Boštjan Zgonc, Tomaž Kšela (urednik), Marjan Pungartnik (založnik) in Peter Vodopivec. Uredniški odbor se je že lotil dela in k sodelovanju povabil številne kolege, ki so delovali v nekdanji Skupnosti študentov v Ljubljani in Mariboru ter v študentskih institucijah (Tribuna, Katedra, Radio Študent itd.). Ker zaradi pomanjkanja naslovov vsem še niso uspeli poslati vabila, vabijo vse k sodelovanju tudi preko slovenske on-line revije Locutio. Prispevke, ki jih bodo avtorji pošiljali za zbornik, bo namreč sproti objavljala on-line revija Locutio. Tako se bodo avtorji pri pripravi prispevkov lažje izognili podvajanju in navezovali na zapise drugih avtorjev.
Uredniški odbor zbornika vabi nekdanje študentke in študente, ki so delovali v Skupnosti študentov in študentskih institucijah, naj pripravijo prispevek za »Zbornik o Skupnosti študentov 1968-74« in ga pošljejo na e-naslov: skupnost.studentov6874@gmail.com. Na ta naslov lahko vsakdo pošlje tudi svoje pobude in predloge, pa tudi vprašanja v zvezi s pripravo zbornika oziroma svojega prispevka zanj.
V Locutiu že objavljamo prispevek Tomaža Kšele »Zakaj zbornik o Skupnosti študentov 1968-74« in Priporočila avtorjem prispevkov za zbornik. Koordinator projekta Lenart Šetinc s sodelavci poleg izdaje zbornika načrtuje tudi srečanje aktivistov nekdanje Skupnosti študentov Slovenije in študentskih institucij v Ljubljani in Mariboru.