Mladinski center v Pančevu (Dom omladine Pančevo) vabi k 45. razpisu za Zbornik poezije in kratke proze mladih s prostora nekdanje Jugoslavije - Rukopisi 45.
Udeležijo se ga lahko vsi, stari od 15 do 30 let, ki pišejo v jezikih nekdanje Jugoslavije kot tudi v jezikih nacionalnih manjšin v Republiki Srbiji. Razpis je odprt do 20. februarja 2022.
Na razpisu lahko sodelujete s poezijo in/ali kratko prozo. Pošljite do 3 pesmi in/ali 3 kratke zgodbe: pesmi dolge do 2, zgodbe pa do 3 strani (za zgodbe do 7.000 znakov, velikost pisave 12), podpisane s polnim imenom in priimkom, letnico rojstva, hišnim naslovom (državljanstvom, če avtor živi v tujini), telefonsko številko in e-poštnim naslovom. Prosimo vas, da podatke napišete tako v besedilu e-pošte kot tudi na začetku datoteke s svojimi deli ter da pesmi oziroma zgodbe pošljete v enem samem Wordovem dokumentu, ne kompresirano (ZIP, RAR ipd.) in brez zunanjih povezav.
E-poštni naslov za pošiljanje vaših del je: zbornikrukopisi@gmail.com, zadeva naj bo »Za Rukopise 45«.
Avtorje prosimo, da spoštujejo pravila razpisa in rok za pošiljanje del. Natečaj bo odprt dober mesec in se zaključi 20. februarja opolnoči.
Rukopisi 45 bodo natisnjeni v začetku maja letos, promocija oziroma tridnevni festival v Pančevu pa je odvisna od veljavnih epidemioloških ukrepov. Avtorjem iz Bosne in Hercegovine, Hrvaške, Slovenije, Makedonije in Črne gore, ki se ne bodo mogli udeležiti promocije zbornika, bomo avtorske izvode poslali po pošti.
Za dodatne informacije obiščite www.domomladinepancevo.rs in Facebook stran Rukopisov, @zbornik.rukopisi.
Srečno!
Lep pozdrav,
področna urednica za Slovenijo,
Natalija Milovanovič