(*1949, Orehovica pri Čakovcu, Hrvaška, Jugoslavija). Gimnazijo je končala v Varaždinu. Na Filozofski fakulteti v Zagrebu je diplomirala iz nemškega jezika in književnosti ter francoskega jezika in književnosti. Dolgo je delala v zagrebškem Mednarodnem centru za kulturo, kratek čas je bila zaposlena pri Veleposlaništvu Malezije v Zagrebu, in potem dolga leta, vse do danes, kot tajnica in predsednica Hrvaške zveze za esperanto.
Prvo knjigo z naslovom Darija je pod psevdonimom Darija Simić objavila v hrvaščini leta 1975. Ker pa je že v gimnaziji postala esperantistka in se je kot študentka aktivno vključila v svetovno esperantsko gibanje, je začela pisati edino v esperantskem jeziku. Je urednica esperantskega časopisa Tempo od leta 1996.
Je lastnica kurije Njeguš v občini Hraščina, na vzhodni strani Hrvaškega Zagorja, kjer od leta 1995. vsako leto ob koncu maja prireja kulturno manifastacijo Susreti meteorita, na kateri so doslej sodelovali številni hrvaški pisatelji, uredniki, profesorji književnosti te gledališki umetniki. Od leta 2002. v kuriji vsako leto sredi septembra potekajo Srečanja esperantskih pisateljev in prevajalcev.
Objavljena dela:
DARIJA (pod psevdonimom Darija Simić), roman, 1975
OMBRO SUR INTERNA PEJZAĜO (Senca na notranjem pejsažu), Pisa 1984,1996
TIBOR SEKELJ. PIONIRO DE LA DUA JARCENTO (Tibor Sekelj. Pionir skozi dve stoletji), Dunaj 1989
VOJAĜO AL DISIĜO (Potovanje na slovo), Budimpešta 1990
NESENDITAJ LETEROJ EL JAPANIO (Neposlana pisma iz Japonske), Hukuoka (dve izdaji na esperantu 1990, tretja izdaja 1995; japonska izdaja, Hukuoka, 1991, kitajska izdaja, Harbin 1992)
GEOGRAFIO DE MIAJ MEMOROJ (Geografija mojih spominov), Dunaj 1992
KROATA MILITA NOKTLIBRO (Nočni zapiski iz časa vojne na Hrvaškem), Dunaj 1993 (japonska izdaja 1993, nemška 1993, francoska 2004, kitajska 2007, islandska 2009, angleška 2017
TENA – HEJMO EN MEZEUROPO (Tena - Dom v srednji Evropi), Dunaj 1996., (japonska izdaja 1999, drama, emitirana na radiu NHK u Tokiu 2000 in 2001)
TILLA, Pisa 2002, (japonska izdaja 2005)
HODLER EN MOSTAR (Hodler v Mostarju), Pisa 2006