Bilo je v sezoni mangovcev, lubenic in melon, ko so umrli Arabci. Umrli so stoje kot palme v vetru in spomladanske marelice. Slava in dostojanstvo ter pripovedke iz Tisoč in ene noči so se sesuli v prah.
Otok Arabcev je poglobljen v nemo tišino. Pokončani so. Brez glasu.
Novice se vsiljujejo od povsod. Angleško-Ameriška koalicija nadzoruje Irak. Raziskuje podzemne tunele in srečuje opozicijo. Ničesar se ne ve o usodi Sadama Husseina. Da je v Rusiji...
Glas je pogoltnil tišino.
Tišina je pogoltnila glasove, dostojanstvo in slavo.
Sirija in Iran sta zelo zaskrbljena da bosta naslednji državi na listi. Ne gre za čustveno zadevo, kot jo sprejema otok Arabcev. Ali o pretekli slavi, dostojanstvu in o pripovedkah iz Tisoč in ene noči.
Gre za algebro neskončne nepravičnosti.
Gre še za posle. Za interese.
Kakšno usodo neki piše nebo sedaj. Konec je sanj. Sanje so sesute v prah. Novice se spet vsiljujejo od vsepovsod. Preko neba, interneta in človeških ust, razpokah hiš, mangovcev, melon in lubenic. Nihče jim noče verjeti.
Jemenska starodavna prestolnica Sanaa je pogreznjena v tišino. Kot otok Arabcev je ob dostojanstvo in slavo. Tiha in padla. Na tleh. Ne verjemi novicam! Gre za medijsko vojno, reče Talal. Arabci še niso izgubili dostojanstva. Arabci še vedno nekaj veljajo.Vrnili so se križarji. Anglo-Američani hočejo le našo nafto. Postala je prekletstvo.
Z jugozahodnega dela Arabskega polotoka z starodavnega Jemna, najbolj arabskega med Arabci z visokih hribov, gledamo in opazujemo otok, poln Arabcev, ki so ob dostojanstvo in slavo. Rjavi prašni hribi so okamneli. .
Odločalo je nebo. Če bi se Sadamu uspelo obdržati, bi otok imel svojega novega heroja. Antarja ali Omarja Mohtarja. Salah alDina ali Haruna Rašida. Nanj so čakali dolga leta in stoletja. Sedaj je padel. Padel je s konja in se raztreščil.
Pripovedke is Tisoč in ene noči bodo nekoč pripovedovale o meni, kako sem v sezoni mangovcev, melon in lubenic živela na otoku Arabcev in čustovala z njimi za izgubljeno slavo in dostojanstvo. Za izgubljeno skupno zgodovino.
Pričela se je tretja svetovna vojna.
Vojna za nove zemljevide.
Novice pa kar naprej prihajajo. Se vsiljujejo. Skozi razpok hiš in lupinami mangovcev, lubenic in melon.
Odkrili so kemijsko orožje.
Mučilnice.
Ne verjemi. To so laži, spet reče Talal. Bili smo na poti, da bi imeli heroja. Padel je s konja in se raztreščil.
Kaj se bo dogodili z iraškimi vojnimi ujetniki?
Irak! To bodo veliki posli.
Kaj pa srca ljudi. V njih se pretaka ista kri.
Kaj pa zlomljena srca,
izgubljene sanje.
Slava in dostojanstvo?
Te sedaj ne štejejo….
Nekoč bo nebo in ne Šeherezad pripovedovalo drugačne pripovedke iz Tisoče in ene noči.
Brez slave.
Brez dostojanstva.
Odločilo je nebo. Sprememba neba in časa. Sprememba moči.
Prikazujejo se slike. Bagdad. Mrtvi civilisti. Tatovi. Ljudje ob dostojanstvo in slavo so postali tatovi. Kje je Sadam? V Moskvi. Če je živ, je pokončan. Postal bo izdajalec. Izdajalec pripovedk iz Tisoč in ene noči.
Smo v sezoni zrelih mangovcev.
Je sezona melon
Rdečih dozorelih lubenic.
Mohammed s sosednje sobe z molitvenimi preprogami je zadevo Iraka in časti in heroja, ki je padel s konja in se raztreščil, rešil tako, da so vsi mrtvi. Celo iraško vodstvo. Vse je mrtvo. Tako je tudi bolje. Heroji so. Niso izdajalci. Niso arabski izdajalci. So kot Antarji. Omar Mohtar. In Harun alRasid. Salah Aldin. Smrt je boljša kot izdajstvo ali izguba dostojanstva in slave. Živeti v ponižanju in sovraštvu…
Čas novih zemljevidov.
Zemljevidi ozemelj in novih držav.
Interesov in poslov.
Zemljevidi src so pozabljeni. Kot so pozabljene pripovedke iz Tisoč in ene noči, ki so nekoč pripovedovale o slavi in dostojanstvu. Dezele bodo izbrisane in prenehale obstajati. Harun alRašid iz Tisoč in ene noči bo izbrisan. Šeherezada jih ni pripovedovala. Antar in Abla nista bila zaljubljena. Omar alMohtar je padel s konja in izginil.
Smrt pride tako ali tako. Misliti je treba na življenje po smrti reče Mohammed z molitveno preprogo, ki išče zavetje neba.
Otok Arabcev je v šoku. Križarji v obliki Anglo-Američanov so se vrnili z novimi zemljevidi brez src ljudi. V sezoni mangovcev, melon in lubenic so otok Arabcev, njihova slava in dostojanstvo, pripovedke iz Tisoč in ene čez noč postale puščavski prah.
Bil je lep otok
Arabski polotok ki mu pravijo odkar gre spomin otok Arabcev.
Prepoln slave in dostojanstva.
Pripovedk iz Tisoč in ene noči.