JSKD OI DRAVOGRAD IN KLUB KOROŠKIH ŠTUDENTOV
v sodelovanju
z Javnim zavodom Dravit in ZKD
razpisujejo
11. PESNIŠKO OLIMPIJADO
v Dravogradu, 13. in 14. novembra 2010
RAZPISNI POGOJI:
- srečanje je namenjeno študentom in dijakom s statusom (ob prijavi priložite potrdilo o vpisu)
- kandidati naj organizatorju pošljejo izpolnjene prijavnice in v vpogled priložijo deset svojih pesmi (lahko tudi preko elektronske pošte)
- pesmi naj bodo natisnjene na A4 formatu (čistopis) vsaka pesem posebej in opremljena s priimkom in imenom (v dveh izvodih)
- izbor snovi, tem in motivov pesniškega snovanja je docela v avtorjevi domeni
- žirija bo najizrazitejšega avtorja nagradila, nagrajeni bodo tudi vsi udeleženci PESNIŠKE OLIMPIJADE s knjižnimi zbirkami
Organizator si v primeru večjega števila prijav pridržuje pravico do izbora udeležencev na osnovi strokovne ocene poslanega pesniškega dela.
Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa zaradi morebitnih tehničnih ali drugih tehtnih razlogov.
Za vse izbrane kandidate bodo organizirane tri pesniške delavnice, literarni nastop, prehrana in prenočišče. Mentorja delavnic bosta Gašper Bivšek in Matjaž Pikalo.
Simbolična kotizacija znaša 5 € in potrjuje udeležbo ter se povrne s podelitvijo knjižne zbirke.
Kotizacijo bodo izbrani kandidati nakazali s plačilnim nalogom, ki ga bodo prejeli skupaj s programom Pesniške olimpijade po pošti.
Prijavnico, potrdilo o vpisu in izbor pesmi naj kandidati pošljejo najkasneje do 30. oktobra 2010.
Pesniška olimpijada je projekt idejne voditeljice Vesne Roger Lužnic, rojen pred enajstimi leti s pomočjo Kluba Koroških Študentov, JSKD OI Dravograd in Zveze kulturnih društev Dravograd. Zasnovan je na treh pesniških delavnicah, literarnem nastopu in predvsem druženju, spoznavanju in kaljenju najboljših avtorjev s priznanimi in uveljavljenimi pesniki – mentorji delavnic.
Namenjena je dijakom in študentom, ki pišejo poezijo in si želijo obogatiti svoje znanje o umetnosti pisanja literarnih del, se seznaniti z različnimi tehnikami in slogi pisanja, se družiti z mladimi ustvarjalci, z njimi deliti pesniški navdih, se postaviti v vlogo poslušalca in ovrednotiti svoje pesmi in pesmi drugih ter se predstaviti javnosti.
Z nami so skozi leta delili pesniške užitke priznani mentorji – pesniki in pisatelji: Marjan Mauko, Marjan Pungartnik, Artur Štern, Andrej Makuc, Marija Kolar, Mitja Čander, Jurij Hudolin, Robert Titan Felix, Uroš Zupan, Ivo Stropnik, Zoran Pevec in mnogi drugi. Na plan so potegnili najbolj skrite in talentirane ustvarjalce, ki jih danes že najdemo na knjižnih policah. Med njimi so tudi Gašper Bivšek, Jan Šmarčan, Jasmina Cigrovski, Maja Visinski Andrejc, Ana Pisar, Tanja Ahlin, Primož Karnar in drugi, ki so bili izbrani za najboljše avtorje Pesniških olimpijad.
Tako se počasi že približuje čas za 11. Pesniško olimpijado. V letošnjem novembru bomo tako na Koroškem spet gostili mlade sveže pesniške glasove. Organizatorja JSKD OI Dravograd in Klub koroških študentov v sodelovanju z Javnim zavodom Dravit in Zvezo kulturnih društev Dravograd vabita vse dijake in študente, ki pišejo poezijo, da se nam pridružijo na dvodnevni literarno-kulturni izmenjavi. Razpisne pogoje, program in prijavnico za 11. Pesniško olimpijado najdete pod tem zapisom, pridružite pa se nam lahko tudi na straneh Facebooka v skupini Pesniška olimpijada.
Toplo vabljeni v začetek pisane pesniške jeseni,
Vodja projekta Pesniška olimpijada
Barbara Žvirc
PROGRAM 11. PESNIŠKE OLIMPIJADE 2010
sobota, 13. november 2010
9:00 Pozdrav in sprejem udeležencev 11. PO v Dvorcu Bukovje pri Dravogradu (Robert Preglau, Barbara Žvirc)
10:00 - 12:00 Pesniška delavnica pod vodstvom mentorja Gašperja Bivška, mladega pesnika.
13:00 Kosilo v gostišču Lovski Rog v Trgu
15:00 – 17:00 Pesniška delavnica pod vodstvom mentorja Matjaža Pikala, vsestranskega umetnika - pesnika, pisatelja, dramatika, igralca, glasbenika in pevca.
20:00 LITERARNI VEČER v Dvorcu Bukovje (odprt za javnost), kjer se bodo predstavili udeleženci 11. PO z obema mentorjema.
Glasbeni intermezzo: Arijana Rojko (vokal) in Žan Grabner (kitara)
Nočitev je organizirana na Planinskem domu Košenjak za vse udeležence PO.
nedelja, 14. november 2010
10:00 – 12:00 Zaključek pesniške delavnice pod vodstvom mentorjev Gašperja Bivška in Matjaža Pikala.
13:00 Zaključek in podelitev knjižnih nagrad vsem udeležencem 11. PO in razglasitev zmagovalca.
Organizator si pridržuje pravico do spremembe programa zaradi morebitnih tehničnih ali drugih tehtnih razlogov.
PO je za vse izbrane prijavljene kandidate brezplačna (delavnice, prehrana, nočitev).