Brez rož / ti stopam nasproti / z golimi koraki se ti bližam / krajšam razdaljo / ki sem jo držala / na vajetih / so popustile / koža se izrabi in poči / in iz tebe skoči / brez smeha ali joka / nebotičnik besed / vulkan / visoko / nedosegljivo / bruha / in objema / utaplja / in se smeji / vedelo je / kaj se ti bo zgodilo / vedno se.
Zaletavam se v mehko besedo / padam v njeno naročje / neštetokrat ponovim ponavljanje / zavriskam od navdušenja / ki se blešči iz okolice / svetloba v dlaneh / in laseh / in zobeh / in očeh / svetloba ob vsakem poskoku / radost / radostna / vztrajam / dokler traja / … / še traja / čudim se / in se še bolj smejim / zob / pade ven / zob / ki ga zdravim že leto in pol / v dlani ga imam / skriva se v sredici kruha / vlažnega / še upam / da to ni zob / a luknja priča / priče so nevarne.
Le kaj bo / le kaj bo / v katero žrelo padajo vse te pesmi?
Postojva z vsemi temi pesmimi / v grlu / in s pepelom / ki ga bo slina prej ko slej oživela / da bova iz te zemlje znova zgnetla svet / z grlom polnim ljubezni.
Nadela si bom klobuk in kukala / skozi luknje / za vsak dan druga luknja / in plesala bom v dežju / in pela skozi bodičaste veje / in drsela po močvirju / in bom hodila skozi rosno jutro s klavirsko glasbo v laseh / in nosila se bom v naročju / in vedela / da so sence moje dobre vile / ki si jim pogladil lase / da bi se jaz lahko vsaj malo spočila / z žogico v grlu / ki poskakuje / ker še ne ve / da je dedek in babica ne bosta pozabila / ker ona ni nalašč skledice zdrobila / objemi me / sicer bom odskočila.
Dovolila si bom / in pogledala skozi priprta vrata / potisnila jih bom daleč / ne da bi si odrgnila mezinec / ker to boli / in se naslonila na zračno odejo tega kar mi prihaja nasproti / prihajam nasproti / položila se bom na list papirja / in ne bom gledala nazaj / ker čas ni kar je bilo / ker čas je / da odprem vrata / ker so / ker sem si jih izmislila / ker jih potrebujem / sicer o njih ne bi govorila / vsa stvar je v vratih / ki si jih nariševa na čelo / poljubi me na čelo.