(*1958, Novi Bečej, Srbija). Študiral je juoslovansko in svetovno književnost v Novem Sadu. Je član Društva književnikov Vojvodine in Združenja književnikov Srbije. Je ustanovitelj in direktor prvega zasebnega kulturnega centra v Srbiji – Banatskega kulturnega centra. 2008. leta je prejel nagrado »Najboljše iz Banata« za roman Evo čoveka, 2009. leta je prejel od Matice srbske »Zahvalo za sodelovanje, pomoč in podporo pri uresničevanju znanstvenih, literarnih in kulturnih programov Matice srbske. 2009. je prejel tudi priznanje za ambasadorja kulture v Banatu v okviru projekta Evropske unije »Eurobanat – kulturna identiteta«. Leta 2010 je prejel nagarado »Teodor Pavlović« za literarno delo in kulturno ustvarjarjanje. Živi in dela v Novem Miloševem.
Publikacije:
KNJIGA PASTIRA, pesniška zbirka, 1988
MOJ GOSPODE, pesniška zbirka, 2005
EVO ČOVEKA, roman, 2007
SAMAROPLAVETNILO, roman 2008
VEČERNJI AKT U DEVOJAČKOJ SOBI LENKE DUNĐERSKI, pesniška zbirka, 2009
MOJ GOSPODE, pesniška zbirka, druga dopolnjena izdaja, 2009
URAM, (Moj Gospode), pesniška zbirka, prevod v madž., 2009.
NENAJAVLJENO KAO SMRT: Facebook zapiski I, 2011
DŽEMS BOND U KRATKIM PANTALONAMA: Facebook zapiski II, 2011.
ODE VEK: Facebook zapiski III, 2011
FRIDRIH NIČE I SILVIJA PLAT U MUŠKO=ŽENSKOM FRIZERSKOM SALONU: Facebook zapiski IV, 2011
O PISCIMA I SLIKARIMA, kritike, 2012
O ZAVIČAJNIM PISCIMA I SLIKARIMA, kritike, 2012
Radovan Vlahović (*1958, Novi Bečej). Studirao je jugoslovensku i svetsku književnost u Novom Sadu.
Knjige poezije:
Knjiga pastira, 1988.
Moj Gospode, 2005.
Večernji akt u devojačkoj sobi Lenke Dunđerski, 2009.
Moj Gospode, drugo dopunjeno izdanje, 2009.
Uram, prevod Moj Gospode na mađarski jezik, 2009.
Romani:
Evo čoveka, 2007.
Samaroplavetnilo, 2008.
Knjige Facebook beleški:
Nenajavljeno kao smrt: Facebook beleške I, 2011.
Džems Bond u kratkim pantalonama: Facebook beleške II, 2011.
Ode vek: Facebook beleške III, 2011.
Fridrih Niče i Silvija Plat u muško=ženskom frizerskom salonu:
Facebook beleške IV, 2011.
Knjige kritičkih tekstova:
O piscima i slikarima, 2012.
O zavičajnim piscima islikarima, 2012.
2008. godine dobija Nagradu Najbolje iz Banata za roman Evo čoveka. 2009. godine dobija od Matice Srpske Zahvalnicu za saradnju, pomoć i podršku u ostvarivanju naučnih, književnih i kulturnih programa Matice Srpske. Iste godine dobija i specijalno priznanje za ambasadora kulture u Banatu u okviru projekta Evropske unije EruoBanat – kulturni identitet. 2010. godine dobija nagradu Teodor Pavlović za književni rad i kulturno pregalaštvo. Član je Društva književnika Vojvodine i Udruženja književnika Srbije. Osnivač je i direktor prvog privatnog kulturnog centra u Srbiji - Banatskog kulturnog centra. Živi i radi u Novom Miloševu.