(*11. september 1944, Hamrun, predmestje Vallette, Malta), pesnik, gledališki direktor in novinar. Šolal se je na liceju, na učiteljišču in Univerzi Malta. 1969 je diplomiral za učitelja in kasneje napravil magisterih iz filozofije gledališča. Je soustanovitelj gibanja Qawmien Letterarju (gibanje za promocijo literature), gibanja Centru Espressjoni Popolari (gibanje za popularno izražanje), teatra tat-Triq (pouličnega galedališča) in Il-Polz (Pulz), revije radikalnih zastopnikov žanrov novega vala. Delal je kot novinar za gledališče in umetnosti, je soustanovitelj kulturnega magazina za študente Saghtar (Timijan), ustanovil Neo, levičarski literarni magazin. Sodeloval je v uredništvih številnih revij, učil na različnih šolah in dane uči socialno in politično gledališče na UM. Ukvarja se s gledališko pedagogiko, sodeloval je z gledališči v Andliji, Franciji, Nemčiji (režiral je The Wall v Hamburgu leta 1990 ob padcu berlinskega zidu), tudi v Rusiji, Litvi, Ukrajini. Od leta 2004 je direktor malteškega Centra drame.
Publikacije:
ANTENNI, sodelovanje v antologiji, 1968
ANALIZI `70, sodelovanje v antologiji, 1970
MAS-SEJHA TAT-TNABAR (Klic bobnov), sodelovanje v antologiji, 1971
DWAL FIL-PERSJANI (Luči za polnicami), sodelovanje v antologiji, 1972
DEMGHAT TAS-SILG (Ledene solze), pesniška zbirka, 1976
PASSIFLORA (Pasijonke), pesniška zbirka, (1977)
TABERNAKLI (Tabernakli), pesniška zbirka, (1979)
ONLY THE BIRDS PROTEST, izbor pesmi v angl. prevodu, Oregon 1981
MONIKORDI (Monokordi), pesniška zbirka, (1984)
NOTI MIS-SANATORJU TAL-MISTICI (Zapiska iz sanatorija mistikov), pesniška zbirka, literarna nagrada s srebrno medalj, 1995
DUN KARM: BEJN IL-VATIKAN, ID-DUCE U L-KURUNA (Dun Karm: Med Vatikanom, Dučejem in krono, zgodovinska študija, 1993
NAKED AS WATER (prev. G. Falzon), izbor pesmi v angl. prevodu, Kalifornija, 1996